leobus Posted 26 december 2010 Report Share Posted 26 december 2010 Hallo, Een neefje van mij heeft een tweedehands ((1976) "Fender Princeton reverb" gitaarversterker gekocht. Dat apparaat moet gereviseerd worden. Kan iemand mij een adres geven waar dat het beste kan? Liefst in de omgeving van Wageningen. Hij had het er over dat de condensatoren vernieuwd moesten worden en noemde een mij onbekend merk (Spraque)dat er in zou moeten. Bij voorbaat dank voor jullie hulp. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 26 december 2010 Report Share Posted 26 december 2010 Je zou eens in Rhenen kunnen gaan kijken, Triple M Audio / Matthijs de Vries............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 27 december 2010 Report Share Posted 27 december 2010 Klinkt als een mooie klus voor Bart?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 27 december 2010 Report Share Posted 27 december 2010 Je zou met die versterker naar de Stemvork kunnen gaan, daar hebben ze ook een uitgebreide instrumentenafdeling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 27 december 2010 Report Share Posted 27 december 2010 Klinkt als een mooie klus voor Bart?? Haha, dank je, George. Ik zat er ook al een beetje aan te denken.. Alleen is Wageningen aan de andere kant van het land.. (Ik woon in Den Haag) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 december 2010 Report Share Posted 27 december 2010 Klinkt als een mooie klus voor Bart?? Haha, dank je, George. Ik zat er ook al een beetje aan te denken.. Alleen is Wageningen aan de andere kant van het land.. (Ik woon in Den Haag) Tja, het is (net) voorbij Amersfoort (hemelsbreed gezien), dus dan is het voor de gemiddelde Randstedeling al snel 'de andere kant van het land'... Kom op Bart, het is net aan 100km... 'Andere kant van het land'...tsss... Het is Enschede niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 29 december 2010 Report Share Posted 29 december 2010 Het is Enschede niet Die twee haalde ik dus inderdaad door elkaar. Maar toch 100 km, van mij mag de ts langskomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 30 december 2010 Author Report Share Posted 30 december 2010 Maar toch 100 km, van mij mag de ts langskomen. Hallo Bart, Ik neem aan dat je er verstand van hebt. Ken je deze versterker? Ik zal met mijn neefje overleggen of hij de reis naar Den Haag er voor over heeft. Je hoort nog van mij/ons. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts