andromedaaudiodesign Posted 8 januari 2011 Report Share Posted 8 januari 2011 Gewoon goed een stuk beter dan de vpi die ik had meer rust transparanter en preciezer. groeten hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 8 januari 2011 Members Report Share Posted 8 januari 2011 Wat had je dan verwacht voor die meerprijs? Meer van hetzelfde? Wel een fantastisch mooie tafel trouwens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 8 januari 2011 Author Report Share Posted 8 januari 2011 IK heb hem blind gekocht op een M fremer review dus je weet het nooit, maar dat ding is wel goed. Al iets gehoord trouwens wat betreft dat elementje ? groeten hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 8 januari 2011 Report Share Posted 8 januari 2011 Mooie tafel HJ. Welk element zit er nu in? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 8 januari 2011 Author Report Share Posted 8 januari 2011 Een vd hul condor . groeten hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 8 januari 2011 Author Report Share Posted 8 januari 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 8 januari 2011 Report Share Posted 8 januari 2011 IK heb hem blind gekocht op een M fremer review dus je weet het nooit, maar dat ding is wel goed. Al iets gehoord trouwens wat betreft dat elementje ? groeten hj HJ ook aan de Soundsmith Ik kan je hem aanbevelen, geswitcht van de Kolibri naar "The Voice" van Soundsmith en vanaf de eerste tonen was het me duidelijk dat het de juiste keuze is geweest om van de MC naar MI over te stappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 8 januari 2011 Author Report Share Posted 8 januari 2011 Nee geen soundsmith , maar misschien ooit in de toekomst. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 8 januari 2011 Report Share Posted 8 januari 2011 Ziet er gaaf uit, mooie draaitafel! Ik herinner me dat een Engels blad zei, dat het beter met klassiek is dan pop/rock. Is dat echt zo? Kan het me niet voorstellen. Het design is erg vernuftig! Genietse van deze super-draaitafel, Andromedaaudiodesign! Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 8 januari 2011 Author Report Share Posted 8 januari 2011 Nee niet echt deep purple ,child in time heb ik nog nooit zo mooi gehoord ook het fleetwood mac live dubbelalbum wat altijd versmeerd klonk, klinkt heel anders veel rustiger solide en verfijnder klassiek luister ik niet heel veel , heb wel wat gedraaid en het klonk als een klok, sme verkoopt het als precision turntable en zo klinkt het ook . gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 9 januari 2011 Author Report Share Posted 9 januari 2011 koetsu wajima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 9 januari 2011 Report Share Posted 9 januari 2011 Een gave foto! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc b Posted 20 januari 2011 Report Share Posted 20 januari 2011 Heb je hem prive gekocht of voor je zaak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 21 januari 2011 Author Report Share Posted 21 januari 2011 Prive ,maar ik vind hem erg goed en ook M fremers mening telde hierin , plus is ie als totaal pakket met arm nog enigzins te betalen . Dus ik ben er ook dealer van geworden. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 22 januari 2011 Report Share Posted 22 januari 2011 IK heb hem blind gekocht op een M fremer review dus je weet het nooit, maar dat ding is wel goed. Al iets gehoord trouwens wat betreft dat elementje ? groeten hj HJ ook aan de Soundsmith Ik kan je hem aanbevelen, geswitcht van de Kolibri naar "The Voice" van Soundsmith en vanaf de eerste tonen was het me duidelijk dat het de juiste keuze is geweest om van de MC naar MI over te stappen. Hey Ruud Ook ik ben benieuwd naar de prestatie en sound van een soundsmith element maar er is 1 grote maar, namelijk met welke arm combineert deze goed? Als je de Vinyl Engine raadpleegt, heb je blijkbaar een zware arm nodig. Met de rega armen gaat het in ieder geval niet volgens deze site, ik vermoed dat er dus nog vele andere armen zijn die niet passen @HJ Je maakt hele mooi scherpe foto's !! Als ik je een tip mag geven waardoor je foto's nog boeiender worden, je stelt scherp (autofocus) in het midden waardoor je onderwerp ook steeds pal in het midden staat. Stel scherp en hou half ingedrukt en verplaats dan je camera nr links rechts of boven onder ... experimenteer er eens mee. De foto van de voorkant je element is heel mooi maar kan nog spannender als het meer nr rechts staat, de spiegeling volledig is en je de onscherpe arm helemaal zou kunnen volgen naar achter en links ... totaal geen kritiek HJ! De foto's zijn van een hoge kwaliteit waardoor ik met plezier deze tips geef Nu mogen jullie weer hard roepen hoe offtopic dit is en niets met sme 20/3A te maken heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 22 januari 2011 Report Share Posted 22 januari 2011 Ja hartstikke off-topic! Nog iets in die sfeer: ze worden tot 16% verkleind, dus het zijn geweldig grote foto's. Het binnenhalen kost dan ook wat tijd, elke keer, Tip: verklein ze tot zeg 800x600 voor je ze post. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 22 januari 2011 Report Share Posted 22 januari 2011 Ja hartstikke off-topic! Nog iets in die sfeer: ze worden tot 16% verkleind, dus het zijn geweldig grote foto's. Het binnenhalen kost dan ook wat tijd, elke keer, Tip: verklein ze tot zeg 800x600 voor je ze post. M rc Als je een andere suggestie hebt om HJ maar ook andere geinteresseerden te bereiken, zeg het gerust ... Persoonlijk, al is het op de letter beschouwd offtopic, vind ik zo'n foto bijdrage boeiender en leerrijker dan de zoveelste "mooie DT HJ" te lezen. Mijn bescheiden mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 22 januari 2011 Author Report Share Posted 22 januari 2011 Ach fotograferen is ook een vak, ik zal het eens proberen stef . Om op dealerschappen e.d. terug te komen , ik maak wat ik mooi vind en ik verkoop wat ik mooi vind /waar ik zelf achter sta , van mij hoor je geen praatjes van , dit is het beste wat er is omdat men er zelf toevallig importeur cq dealer van is . Ik ga op 18 feb naar bolivia /chili en hoop daar ook heel wat plaatjes te schieten, oa vh andromedastelsel door 1 vd telescopen in de atacama woestijn , het beste zicht heb je daar op de melkweg van alle plekken op aarde , al de grote spiegels vd eso staan daar. http://www.eso.org/public/images/potw1051a/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts