Peter2 Posted 14 januari 2011 Report Share Posted 14 januari 2011 Dag allemaal, Na e.e.a. gelezen te hebben hier lijkt het erop dat het beter is om voor 2 staande speakers een stereo versterker aan te schaffen (ik heb nu een av-receiver, 7.1, elk speakerkanaal 95W (behalve subw.). Klopt deze stelling volgens jullie? En zo ja wat is een goed merk in de prijsklasse 1000-1500 euro (voor speakers en versterker/receiver)? Ik hoor het graag! Groet, Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 14 januari 2011 Report Share Posted 14 januari 2011 Dag allemaal, Na e.e.a. gelezen te hebben hier lijkt het erop dat het beter is om voor 2 staande speakers een stereo versterker aan te schaffen (ik heb nu een av-receiver, 7.1, elk speakerkanaal 95W (behalve subw.). Klopt deze stelling volgens jullie? En zo ja wat is een goed merk in de prijsklasse 1000-1500 euro (voor speakers en versterker/receiver)? Ik hoor het graag! Groet, Peter Je hebt het over staanders, maar een vrijstaande monitor op een stand kan ook heel mooi klinken. Ik heb de goedkope Eltaxen ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 januari 2011 Report Share Posted 14 januari 2011 Onafhankelijk van het soort speakers lijkt het mij dat, als je er toch maar 2 hebt en dus stereo luistert, je inderdaad het beste een stereoversterker te kopen. Dan heb je immers veel meer waar voor je geld... Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 16 januari 2011 Report Share Posted 16 januari 2011 Dag allemaal, Na e.e.a. gelezen te hebben hier lijkt het erop dat het beter is om voor 2 staande speakers een stereo versterker aan te schaffen (ik heb nu een av-receiver, 7.1, elk speakerkanaal 95W (behalve subw.). Klopt deze stelling volgens jullie? En zo ja wat is een goed merk in de prijsklasse 1000-1500 euro (voor speakers en versterker/receiver)? Ik hoor het graag! Groet, Peter Hoi peter2 op Hear+see staat een marantz versterker en dali ikon 6 luidspeakers binnen jou budget. Lijkt me een mooie set voor het geld. Dit is alleen een tip van mij , ik heb geen betrokkenheid bij deze.....http://www.hear.nl/2dehands/22885/marantz_7001_ki_versterker_en_sacd_speler/ gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts