Jump to content

Show In Cafe Engels

WanFie
 Share

Recommended Posts

Uit welingelichte bron...( ;) )

De parallelshow bij Engels gaat dit jaar definitief toch door. Het wordt deze maal ook wat groter, de entresol is er n.l. ook bij, op 16- en 17 april dus, tegelijk met de Doelen Lente show.

Definitieve deelnemers zijn voor als nog:

*Symphony audio import

*Dynamic Solutions

*Music2 audio import

*Sonority

*Analogue Audio Products

*Hifi Matters

*J.v. Gent

*MC Systems/Array

*Music Emotion

*Kanzy *Musical Reality

*HVT

*Canor

*Sharkwire

*Number4 audio

*Clofis

En het lijkt er op dat het nog groter wordt. Er zijn n.l. nog 22 geintereseerden meer... :blink:

:)

Wat is er nu grappig, Hans? Ja, ik had de meneer van de Pluimgraaff Show gemaild. Maar wie doet nu eigenlijk de organisatie? Ben jij dat Arden? Volle bak zeg!

V.A.D. staat voor Verenigde Audio Distributeurs... Die werkten alleen niet samen.

• Members

Wel, het is maar een voorlopige werknaam he... Een adres gaan claimen wat ''Samenwerkende Audio Distributeurs.nl'' heet, dat gaat niemand vinden of onthouden, alle SAD varianten zijn al vergeven dus dat wordt het sowieso niet. De ''Grinnik'' van Hans snap ik trouwens heel goed, hij droeg namelijk deze werknaam aan!

Het klopt idd ook dat er enorm veel animo voor is, het probleem is alleen, er is bij Engels simpelweg niet genoeg ruimte. De 2e verdieping is onmogelijk omdat er op zaterdag 17 april een kerkelijk genootschap haar jaarlijkse bijeenkomst heeft (en probeer die maar eens te overtuigen om te verkassen naar een ''hogere'' verdieping), de Entresol heeft op zaterdag nog een bejaardenclubje met hetzelfde euvel. Hier liggen dus nog wat uitdagingen voor de organisatie!

Maar het zal allemaal vast goedkomen!

omdat er op zaterdag 17 april een kerkelijk genootschap haar jaarlijkse bijeenkomst heeft (en probeer die maar eens te overtuigen om te verkassen naar een ''hogere'' verdieping)

Brilliant! :D Waar is Kleinsmit als je 'm nodig hebt. B)

Edit: Ruud was me al voor.

Ga overigens wel proberen er dan bij te zijn, looks promising!

Wel, het is maar een voorlopige werknaam he... Een adres gaan claimen wat ''Samenwerkende Audio Distributeurs.nl'' heet, dat gaat niemand vinden of onthouden, alle SAD varianten zijn al vergeven dus dat wordt het sowieso niet. De ''Grinnik'' van Hans snap ik trouwens heel goed, hij droeg namelijk deze werknaam aan!

Het klopt idd ook dat er enorm veel animo voor is, het probleem is alleen, er is bij Engels simpelweg niet genoeg ruimte. De 2e verdieping is onmogelijk omdat er op zaterdag 17 april een kerkelijk genootschap haar jaarlijkse bijeenkomst heeft (en probeer die maar eens te overtuigen om te verkassen naar een ''hogere'' verdieping), de Entresol heeft op zaterdag nog een bejaardenclubje met hetzelfde euvel. Hier liggen dus nog wat uitdagingen voor de organisatie!

Maar het zal allemaal vast goedkomen!

'n verdieping overslaan..??

Dat zie je wel vaker bij audioshows.

• Members

Tja, zo ver waren wij ook al, maar als de keuze bestaat uit de entresol, de 1e, de 2e en de 8e (meer hebben ze dus niet) en de 8e alleen maar uit balzalen bestaat ligt daar weer een hoop onderhandelen in het vooruitzicht. De halve 2e en 3/4e van de Entresol wint in mijn optiek ook niet de schoonheidsprijs (bij oude vandagen en de godsvruchtigen is al die muziek natuurlijk ''des Duivels''! Buiten dat, wat dacht je van het beveiligings ascpect (helaas verplicht in deze maatschappij)? Heb je zo maar 5 extra bewakers nodig met al die halve verdiepingen. Zo zie je maar weer, het is allemaal nog niet zo maar in kannen en kruiken!

Tja, zo ver waren wij ook al, maar als de keuze bestaat uit de entresol, de 1e, de 2e en de 8e (meer hebben ze dus niet) en de 8e alleen maar uit balzalen bestaat ligt daar weer een hoop onderhandelen in het vooruitzicht. De halve 2e en 3/4e van de Entresol wint in mijn optiek ook niet de schoonheidsprijs (bij oude vandagen en de godsvruchtigen is al die muziek natuurlijk ''des Duivels''! Buiten dat, wat dacht je van het beveiligings ascpect (helaas verplicht in deze maatschappij)? Heb je zo maar 5 extra bewakers nodig met al die halve verdiepingen. Zo zie je maar weer, het is allemaal nog niet zo maar in kannen en kruiken!

Voordat de Doelen show er was, werd er een show in het Holiday Inn hotel tegenover de Doelen gegeven. Is dat geen optie..??

Alhoewel Engels bekender is natuurlijk..

Voordat de Doelen show er was, werd er een show in het Holiday Inn hotel tegenover de Doelen gegeven. Is dat geen optie..??

Alhoewel Engels bekender is natuurlijk..

Iedereen wist toch ook de X-fi te vinden ...

Ge

bij oude vandagen en de godsvruchtigen is al die muziek natuurlijk ''des Duivels''!

Is dat zo? Of denk jij dat? Ik weet niet wie er precies langskomen, maar zolang het geen streng gereformeerden uit Urk, Spakenburg of Staphorst zijn, zal het wel wat meevallen, denk ik. En er wordt toch eigenlijk nooit 'aanstootgevende' muziek gedraaid op een audioshow? Beetje klassiek (zal best gewaardeerd worden), beetje kneuterige jazz (dat vind niemand aanstootgevend) en wat pop (vinden ze stiekem best leuk). Knetterharde techno, of metal hoor je toch nooit op die shows, want dan loopt de potentiele clientele zo de deur uit, weet ik uit ervaring... :rolleyes:

• 4 weeks later...

Tja, volgens sommige gelovigen is alleen religieuze muziek OK. En dan natuurlijk wel van de eigen club. Want voor elk geloof is de rest van de 4300 religies die er zijn geregistreerd een sekte of bijgeloof.

Misschien moet de muziek eerst goedgekeurd worden. Kunnen we platen achteruit gaan draaien op zoek naar verborgen teksten van de duivel. :lol:

• 1 month later...

Net terug, een verslag laat ik graag aan anderen over.

De gratis cd -hoera!- gescoord, maar -niet hoera!- dat was dus niet deze

De Dynamic Experience cd:

Earth and Fire Orchestra - Frames

Grace Jones - Don