Jump to content

Show In Cafe Engels

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Net terug, een verslag laat ik graag aan anderen over.

De gratis cd -hoera!- gescoord, maar -niet hoera!- dat was dus niet deze

De Dynamic Experience cd:

Earth and Fire Orchestra - Frames

Grace Jones - Don’t Cry, It’s Only The Rhythem

Yello - Don Turbulente

Victor Wooten & Marcus Miller - Miller Time

Gary Boyle - Grumble

Jim Keltner - Sheffield Drum Record Improvisation

Hans Theesink - Missing You

Steve Ray Vaughan - Roughest Place In Town

Friedemann - Aquamarine

Matthijs Dekker - Soundfield Microphone

(Deze zou op de show gebruikt worden, maar niks van gemerkt, eerlijk gezegd.)

M :ph34r: rc

Ben benieuwd wat viceadmiraal heeft beoogd met deze uitgave, voordat ik mijn commentaar geef eerst het zijne maar even afwachten.

Vandaag bezocht en prima naar mijn zin gehad.

Ik ging niet specifiek voor een bepaalde set en heb ook niet echt overal uitgebreid geluisterd.

Wel een paar mooie dingen gehoord en ook een teleurstellende.

Belangrijkste was toch weer even het bijpraten met bekenden.

De toppers waren voor mij de set van Rick Paap met zijn nieuwe audio lijn en ook de ruimte met de array installatie vond ik aangenaam klinken.

Ook de set met de Astin trew was prima om naar te luisteren al was deze een beetje te braaf in het hoog voor mijn smaak.

Bedankt weer iedereen die deze dag heeft mogelijk gemaakt.

Goed initiatief fijne opzet, was in de middag een beetje aan de rustige kant maar daar door was het rustig luisteren prima te doen.

Groetjes George

Vandaag bezocht en prima naar mijn zin gehad.

Ik ging niet specifiek voor een bepaalde set en heb ook niet echt overal uitgebreid geluisterd.

Wel een paar mooie dingen gehoord en ook een teleurstellende.

Belangrijkste was toch weer even het bijpraten met bekenden.

De toppers waren voor mij de set van Rick Paap met zijn nieuwe audio lijn en ook de ruimte met de array installatie vond ik aangenaam klinken.

Ook de set met de Astin trew was prima om naar te luisteren al was deze een beetje te braaf in het hoog voor mijn smaak.

Bedankt weer iedereen die deze dag heeft mogelijk gemaakt.

Goed initiatief fijne opzet, was in de middag een beetje aan de rustige kant maar daar door was het rustig luisteren prima te doen.

Groetjes George

Ja George, ik vond dat ook wel erg teleurstellend bij zo'n versterker. Snap niet dat men dat niet uitgebreid test voor men iets op de markt zet.

(ik ga even ervan uit dat het met dat analoog te maken had in de grote zaal, waar ik ook aanwezig was).

Ik heb wel een hele leuke dag gehad en vele bekenden gezien en gesproken. En zoals het vaak gaat was er te weinig tijd om iedereen uitgebreid te spreken.

Je nu nog aanmelden Hans en mee discussiëren op Puresound :);)

Tja, de tijd onbreekt he...

Dat begrijp ik...Members Posts: 12109 :blink:

Is iets meer dan 4 post per dag..

Wanneer dat meer mensen deden, kwam de discussie tenminste weer op gang.

1 forum bijhouden kost me al tijd genoeg, al is dat vaak op 't werk in de middagpause.

Maar misschien wanneer het hear nog rustiger wordt, misschien toch puresound er bij.

:)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie de zgn test-cd van STS Dynamic Experience heeft gekocht/gekregen(bedankt Audiofreak)en hoe jullie de cd ervaren.

Zo... dus jij hebt 'm?

M :ph34r: rc

Ja George, ik vond dat ook wel erg teleurstellend bij zo'n versterker. Snap niet dat men dat niet uitgebreid test voor men iets op de markt zet.

(ik ga even ervan uit dat het met dat analoog te maken had in de grote zaal, waar ik ook aanwezig was).

Ik heb wel een hele leuke dag gehad en vele bekenden gezien en gesproken. En zoals het vaak gaat was er te weinig tijd om iedereen uitgebreid te spreken.

Het teleurstellende gaat inderdaad over de grote set maar nog niet eens over het analoge gedeelte dat niet helemaal werkte zo als de bedoeling was.

met name de klankballans was niet helemaal naar mijn smaak daar.

Het hoog was behoorlijk aanwezig.

Ik hoorde bij een CD die ik overigens niet ken een paar essen dat was echt niet mooi meer.

Wel heb ik van Frits en Marco begrepen dat dit wel voor een groot deel aan de ruimte lag maar helaas toch wel een teleurstelling.

Groetjes George

Ik hoorde bij een CD die ik overigens niet ken een paar essen dat was echt niet mooi meer.

Groetjes George

Kan ook heel goed aan die cd gelegen hebben. Ik heb bv Une Nuit

Groetjes George

Kan ook heel goed aan die cd gelegen hebben. Ik heb bv Une Nuit