Jump to content

Wat Zijn Je Nieuwe Audio Aanwinsten II....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

lk%202015-2-23.JPG

Maar zo eigenwijs als ik ben, gecombineerd met een hoop demping.

Volgens mij moet je wel luisteren naar anderen en dan je eigen dingen eruit halen die voor jou logisch zijn/goed voelen. Wellicht heet dat eigenwijs  :)  :P.

Ziet er héél erg mooi uit Hans. Bijna WAF-waardig :blink:  :D  :D  :D

Wollie , gaat vanmiddag een niet highend speaker kopen een bleutooth stereo speaker, luisteren Hoe dat klinkt.

Klote. Bluetooth downgrade elke muziek naar 128kbps (max). Je houdt dus niet meer over dan magere MP3 kwaliteit. Met wat geluk klinkt het net iets beter dan een wekkerradio

Klote. Bluetooth downgrade elke muziek naar 128kbps (max). Je houdt dus niet meer over dan magere MP3 kwaliteit. Met wat geluk klinkt het net iets beter dan een wekkerradio

Nou, dat is wel erg pessimistisch... Een mp3 van 128kb/s is niet echt geweldig natuurlijk, maar via een goede set klinkt dat nog altijd veel beter dan het speakertje van een plastic wekkerradio überhaupt ooit zal klinken...

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Helaas beschikt de beste versterker die ooit werd gebouwd - echte kenners weten dat ik het heb over de Leak "Stereo 70" uit de jaren '60 van de vorige eeuw - niet over speciale ingangen voor CD-speler, DVD/MP3 e.d.-speler, MiniDisc-speler en al die andere apparaten die na hem op de markt kwamen.

Maar niet getreurd: ze kunnen via een "Input Control" allemaal worden aangesloten op de "Replay" ingang (tape-in).

En door het indrukken van het "Tape Monitor" knopje op de versterker kan dan de hele voorversterker met toonregelingen worden overgeslagen.

Heel audiofiel. Alleen de volumeregelaar is dan nog actief, en dat is vrijwel altijd genoeg voor mij.

Voor nog geen twee tientjes levert het ding veel gebruiksgemak!

350716_LB_00_FB.EPS_400.jpg

https://www.conrad.nl/nl/b-tech-ac2-s-4-poorten-cinch-audio-switch-zwart-350716.html?sc.queryFromSuggest=true

Edited by spido

$_86.JPG

Nou, ik ga het mee maken heb zo`n ding gescoored.

Gefeliciteerd!

En nu óp naar Zaandam!

(In die vijftig jaar zijn er natuurlijk onderdelen verouderd. En er kan in geknoeid zijn.)

Edited by spido

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...