Jump to content

Wat Zijn Je Nieuwe Audio Aanwinsten II....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Hans klaagde ook al over laag van de X3, welke tijdstip was dat en welke dag.

Mvg wol

Dat was op een donderdag Wol, komende donderdag 2 weken geleden.

We hebben de X-3 zowel beneden als boven gehoord en het laag was too much aanwezig, te weinig onder controle ... Maar al de rest was wel top hoor van de X-3

Vraag is of het ook niet een beetje aan de ruimte ligt enz ...

• 2 months later...

Als je van zwart houdt tenminste.

Hier in het dorp woont een uiterst creatief landschapsarchitect. Hij is ook muziekliefhebber en heeft een prachtige set. Hij heeft overal z'n voorkeur voor. Zo MOET audioapparatuur zwart zijn. Een andere stelling is dat audioapparaten klinken zo als ze er uit zien. Vaak klopt dat nog ook.

Hoe klinkt zwart dan? Veel eh... zwart tussen de instrumenten?

Maarre, ik vind zwart ook het mooiste hoor. Blij dat die Mytek van mijn ook zwart is, zal ik nog wel eens posten hier.

• Members

Pure verwennerij!

Tja, t'is maar hoe je het bekijkt. Ik drink geen alcohol, heb weinig tot geen tijd om uit te gaan, dergelijke ''besparingen'' gaan in mijn geval dan in dergelijke uitspattingen zitten.

En tuurlijk, het scheelt dat dergelijke machines voor mij iets eenvoudiger te bemachtigen zijn, al moet ik zeggen dat het streven naar het bezitten van het naar mijn idee beste snaar- (Pluto), tussenwiel- (Reed) en direct-drive loopwerk (Kodo the Beat) nog steeds een prijzige grap is.

Hoe kan de mens er lekker intrappen, werd vroeger een mat van koper gebruikt op de snij tafel, nee, werd vroeger een houten arm gebruikt op de snij tafel ook nee.en dan praten we nog niet over de constructie van de arm die was tangentiaal, verkopen is ook een kunst.

Mvg wol

Ja,ja,

Die verkopers toch. En wat het ergste is: ze willen allemaal winst maken om van te kunnen leven. Tuig is het! Wol, je moet ze gaan bestrijden om het klootjesvolk te dienen. Bij voorbaat dank!

:) :) :)

Groet,

Leobus

• Members

Hoe kan de mens er lekker intrappen, werd vroeger een mat van koper gebruikt op de snij tafel, nee, werd vroeger een houten arm gebruikt op de snij tafel ook nee.en dan praten we nog niet over de constructie van de arm die was tangentiaal, verkopen is ook een kunst.

Mvg wol

En liep er vroeger een Wolmans te pas en te onpas te roeptoeteren dat alles meuk was? Ook niet...

Deze tafel heb ik prive gekocht vriend! Denk je dat ik zo'n ding koop als het niks is gezien mijn andere tafels? Denk ik ook niet he...

Ik heb dan ook niet het plan hier zakelijk ook weer mee aan de gang te gaan, maar wat niet is kan altijd nog komen, zeker als betweetertjes bij het zien van een foto al in de afzeikmodus gaan. Krijg je daar een kick van of zo? Ga dan op feestboek, daar kun je de hele dag van alles afzeiken!

Laten we hopen dat je hem nooit hoeft te horen...

Zo, dat gezegd hebbende ga ik nu het bad in mijn hotel laten vollopen, dik 900 km met alleen maar regen was geen pretje. Morgen en overmorgen weer twee daagjes Blumenhoferen, er is een nieuw topmodel in aanbouw, dat ga ik morgen beleven, vast niet geschikt voor Wolmansoortjes...

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...