Jump to content

Wat Zijn Je Nieuwe Audio Aanwinsten II....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

De eerste harde schijf die ik tegenkwam was voor mijn Osborne I microcomputer. Ik geloof 5 MB voor 10.000 gulden. Floppies waren toen 100KB en ik dacht een tientje per stuk. Geformatteerd (geformeerd...) ging er nog maar 92KB op, maar je kon de hoes van wat extra gaatjes voorzien, en dan de achterkant ook gebruiken. Ik heb nog ergens een malletje daarvoor liggen.

En nu..., en nu koop je voor een paar tienjes ettelijke terabytes aan opslagruimte. Waar gaat dat heen, waar gaat dat heen :blink:

.....ging er nog maar 92KB op, maar je kon de hoes van wat extra gaatjes voorzien, en dan de achterkant ook gebruiken. Ik heb nog ergens een malletje daarvoor liggen....

Grappig, nooit geweten dat je ze eigenlijk tweezijdig zou kunnen gebruiken.....

Voor wat contrast (uche uche), heb ik vandaag een 4TB schijfje aangeschaft als backup van mijn mediatheek (DVD-iso's, Youtubes, TV-opnamen (TS) en zo)

intenso-memory-center-desktop-harddisk-4

Hoeveel verhuisdozen ponskaarten zou dat zijn? :wacko:

Ik zweer nog steeds bij Verbatim van wege hun full size usb aansluiting (zijn steviger),

Verbatim-Store-n-Save-3TB_2.jpg

Dat is verder ook het enige pluspunt dat ik kan bedenken. tot 8Tb meen ik

Zo eentje heeft de "mijne" ook zo te zien. USB 3 toch? Verder zweer ik nergens bij. Voor een backup is SSD weggegooid geld.

Eugh..... Hoe dan? Ik zie blijkbaar wat over het hoofd??? :confused:

Neuh, waarschijnlijk niet. Maar zo af en toe krijg ik een mail over MQA, waar ik me op heb geabonneerd. Daar zat een keer een link bij. En ik ben de beroerste niet om die dan te downloaden, hè.

Ik zat vanmiddag te luisteren naar een blues zender. Jacques Grant kende ik niet, maar goede blues met een fantastische viool erbij. Ik heb wel de naam opgeschreven maar helaas niet de plaat.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...