WanFie Posted 12 februari 2011 Report Share Posted 12 februari 2011 Volgende week 19 en 20 februari, is er weer de ASSA show in het AZ stadion. LINK Ik ga er waarschijnlijk zaterdag naar toe... Wie gaan er nog meer..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 12 februari 2011 Report Share Posted 12 februari 2011 Ik ben er zondag, samen met Pioneertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 12 februari 2011 Report Share Posted 12 februari 2011 Ik zal er zijn voor het jaarlijks forum verslag. Denk zaterdag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 13 februari 2011 Report Share Posted 13 februari 2011 Er wordt ook nog ge-Twitterd door Studio Alkmaar: http://twitter.com/#!/StudioAlkmaar Ik ga vandaag mijn camera-spullen alvast klaarleggen voor volgende week zaterdag. De busverbinding is niet fantastisch, maar het lukt wel. Raar hoor. Bus 163 is 1x per uur en op loopafstand van het stadion. Bus 3 daarentegen, dan moet je 20 minuten lopen. Er is ook nog een Bus 167, die is dichterbij, 13 minuten lopen. Maar dan zie je in ieder geval het stadion liggen. Nou ja, er is genoeg parkeergelegenheid Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 13 februari 2011 Report Share Posted 13 februari 2011 Het lijkt mij ook goed te fietsen te zijn. Huur je op station Alkmaar een OV-fiets, iets van 2 km fietsen, en je bent er. Of zou het zoals altijd (niet dus) regenen? Ik weet niet of ik ga, laat staan of ik kom. Ik heb helemaal niets meer nodig voor een optimaal muziekplezier, dus voor de spulletjes zou ik sowieso niet gaan. Ik ga liever af en toe op bezoek bij Hearders die het leuk vinden anderen hun setje te laten beluisteren. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 13 februari 2011 Report Share Posted 13 februari 2011 Het lijkt mij ook goed te fietsen te zijn. Huur je op station Alkmaar een OV-fiets, iets van 2 km fietsen, en je bent er. Of zou het zoals altijd (niet dus) regenen? Hoi Marc. Goed idee. Had zelfs het idee om vanaf huis te fietsen, maar het weer en het feit dat een camera misschien temperatuur en vocht gevoelig is, heb ik dat maar laten varen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 13 februari 2011 Report Share Posted 13 februari 2011 Ik zal er op zondag zijn! Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 14 februari 2011 Report Share Posted 14 februari 2011 Mijn plan is om op zondag te gaan maar ik ga met 1 of 2 vrienden dus het kan ook zaterdag worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 14 februari 2011 Members Report Share Posted 14 februari 2011 Ik ben er blijkbaar ineens 2 dagen (ga me nek maar weer eens uitsteken)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 14 februari 2011 Report Share Posted 14 februari 2011 Ik ga er ook weer eens kijken (en luisteren). Veel zeker niet tegen vorig jaar. Altijd goed en interessant zoiets. Dat serieuze audio weer wat meer gaat leven! Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 14 februari 2011 Report Share Posted 14 februari 2011 Ik vlieg aanstaande zaterdag hiernaar toe, dus geen az show voor mij http://www.spaceobs.com/. veel plezier op de audio show Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 15 februari 2011 Report Share Posted 15 februari 2011 Ik vlieg aanstaande zaterdag hiernaar toe, dus geen az show voor mij http://www.spaceobs.com/. Aha, Dat verklaart je bedrijfsnaam. Mooie hobby trouwens. Of is dat je echte beroep? Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 15 februari 2011 Report Share Posted 15 februari 2011 Inderdaad genoemd naar ons dichstbijzijnde grote sterrenstelsel. Nee gewoon hobby , in de atacama woestijn in noord chili heb je vrijwel geen atmosferische storingen alle grote eso telescopen staan daar . Paranal , met het blote oog, VLT met laser guide . gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 18 februari 2011 Report Share Posted 18 februari 2011 Als jullie op zondag blond langharig tuig zien lopen, heb je grote kans dat ik dan ben, (of misschien Miracle). Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 18 februari 2011 Author Report Share Posted 18 februari 2011 Ik ga er waarschijnlijk zaterdag naar toe... Wie gaan er nog meer..?? Met nog twee mensen van de audioclub. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 18 februari 2011 Report Share Posted 18 februari 2011 Klinkt als een gezellig uitje maar kan er helaas niet bij zijn. Ik verwacht een uitgebreid verslag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 18 februari 2011 Report Share Posted 18 februari 2011 Als jullie op zondag blond langharig tuig zien lopen, heb je grote kans dat ik dan ben, (of misschien Miracle). Die kans is ook vrij groot. Ik weet nog niet zeker of ik morgen of zondag ga, maar wss zondag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 18 februari 2011 Report Share Posted 18 februari 2011 Goed idee. Had zelfs het idee om vanaf huis te fietsen, maar het weer en het feit dat een camera misschien temperatuur en vocht gevoelig is, heb ik dat maar laten varen. In dit jaargetij op de fiets met een digitale camera is idd niet zo'n heel goed idee. Binnen gaat er, tenzij je een heel goede fototas hebt, die bedoeld is voor in koude gebieden (zijn behoorlijk prijzig kan ik je melden), condens in de camera/lens ontstaan, wat niet bevorderlijk is voor de kwaliteit van de foto's. Ook de elektronica in het toestel is niet heel erg gesteld op condens, en geheugenkaartjes zijn daar al helemaal niet van gediend. Ik neem dit jaar de camera (Pentax K100D) ook mee, en ga hoogstwaarschijnlijk zondag. Ik hoop dus zaterdagavond of zondagochtend de eerste foto's van jou op de site te zien, zodat ik er een beetje rekening mee kan houden wat jij geschoten hebt. Kan ik daar eventueel een aanvulling op maken. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 18 februari 2011 Report Share Posted 18 februari 2011 LOL, dan worden het eerst de foto's, en komt er later pas tekst bij. Het zou een first zijn zowel tekst en foto's op 1 avond af hebben.... Maar het is te proberen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 18 februari 2011 Report Share Posted 18 februari 2011 LOL, dan worden het eerst de foto's, en komt er later pas tekst bij. Het zou een first zijn zowel tekst en foto's op 1 avond af hebben.... Maar het is te proberen! Foto's zijn voldoende Ivan. Foto's en commentaar in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 18 februari 2011 Report Share Posted 18 februari 2011 Dank, Miracle! Als ik de mooiste onbewerkt er opzet morgenavond zou het lukken. Dan komt het fine tunen van de foto's met tekst later wel. Gaat leuk worden, dit weekend! Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 18 februari 2011 Report Share Posted 18 februari 2011 zondag Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 19 februari 2011 Report Share Posted 19 februari 2011 Grr Zaterdag werken en Zondag 2 verjaardagen. 't zit er dus niet in dit jaar . Hopelijk dat Egels in Rotterdam wel gaat lukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 19 februari 2011 Report Share Posted 19 februari 2011 Nou, het was gezellig. Op de een of andere manier verliep het wat rommelig voor me. Maar er zijn weer een boel foto's. Miracle heb ik een dossier linkje gestuurd. Ik ga eerst de foto's bewerken en een verslagje maken, voor zover me dat lukt. Want echt goed de boel onthouden heb ik niet. Nu scheen ik ook meestal binnen te wandelen wanneer het praatje geweest was. Voor wie zondag nog gaat, have fun! De koffie is nog steeds goed. Streaming is de hoofdmoot met 1 verdwaalde platenspeler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 20 februari 2011 Report Share Posted 20 februari 2011 Vergeet niet naar de lezing van Ruud Jonker te gaan. Wat je ook van hem vindt. Zeer interessant thema snijdt hij aan, en gedurfd voor een recencent die uiteindelijk toch krijgt betaald uit de advertentie-opbrengsten.Ik vind hem zeer bevlogen en hij probeert vanuit zijn eigen kennis en ervaring tot een probleemanalyse te komen die een soort ziektebeeld beschrijft. Voor veel audiofielen kan het hard aankomen en hun reactie zal vooral die van ongeloof zijn, maar wel zo belangrijk in de ontwikkeling van de hobby, voordat er weer duizenden verkeerd bestede Euro's over de toonbank gaan. Zijn bijbehorende oplossing vind ik in ieder geval in de goede richting komen, maar is hier en daar nog niet sluitend, mijns inziens door wat gebrek aan akoestische en technische kennis van de laatste akoestische stand van zaken. Zo zegt hij nog dat fase en tijd zo belangrijk zijn. We vergeven het hem...Maar hij weet wel wat hij hoort, houdt zichzelf niet voor de gek en lijkt voldoende levensbeschouwelijke en psychologische bagage te hebben om het boek, dat hij schrijft, tot een standaardwerk voor de audiofiel te laten worden. Jammer dat de discussie niet op gang kwam, met dank aan de beveiligers die ons als een soort cafebezoekers (of voetbalsupporters?) naar buiten loosden. Meest interessant en ook het beste geluid was er te horen over de Von Schweikert zuilen. Helaas is daar maar weinig aandacht voor, want men wil liever dat je de MBL's koopt. Leuke beurs toch weer, vooral dankzij Ruud Jonker ook nog wat diepgang (Hans Beekhuyze z'n lezing had ik al een keer gehoord...) naast al die " dozenschuivers" . Ook de muziek leek wel wat beter. In elk geval maar 1 keer trommelmuziek gehoord. Dat was op de grote hoorns. Die vallen met ander materiaal snel door de mand door de kleuring. jammer, want dat hoeft toch niet meer tegenwoordig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts