Jump to content

Analoogdagen Audio Selectief 2011

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

Vers van de pers en uit eerste hand. De ananloogdagen bij Audio Selectief in Sneek staan weer voor de deur. Dit jaar zullen ze gehouden worden op 10, 11 en 12 Maart. Waar? Natuurlijk bij Audio Selectief in Sneek. Helaas weet ik de programmering nog niet, want daar wordt nog de laatste hand aan gelegd, maar dat het weer speciaal zal zijn is duidelijk. Zodra ik meer weet, zal ik dat natuurlijk hier melden.

En zoals gewoonlijk kan er op vrijdag en zaterdag deelgenomen worden aan het traditionele etentje erna, bij Chinees restaurant Long Shu. Zij die deel willen nemen kunnen zich bij mij aanmelden via PB of email. Ik zal hier vervolgens een lijst bijhouden wie op welke dag deelneemt. Let wel, het is voor eigen rekening.

Vrijdag 11 mrt:

- Henk en Aleida

- Marten-Jan

- Lestat (Eric)

- Audiofreak (Onno)

Zaterdag 12 mrt:

- Henk en Aleida

- Marten-Jan

- Sodejuu (Roger)

- Miracle (Michel)

- hansko (Hans)

- Arden (Marco) en Glenn

- Audiofreak (Onno)

- Gruyter (Gerald) + partner

- Mordante (Arjan) + Inge (movb)

- Hans van Liempd (Hans) + Martien Klingens + Wim Kreemer (allen ovb)

- Audiopaul (Paul)

• Members

Algemene waarschuwing:

Ik ben er op zaterdag, en ga ook mee naar de Chinees. :P:lol:

Mvg. Miracle.

Da's mooi! Dan komen wij (als in Glenn en ik) ook op zaterdag, en neem ik een extra pakkie shag mee...

Vandaag opnieuw een bevestiging gekregen van de AS-fixatie (Henks Hobby) t.a.v. de Frs (eigenresonantiefrequentie) van de arm-element combi (die volgens Henk, vrijwel zonder uitzondering, op of omstreeks 10 Hz zou moeten liggen), zonder ook maar de minste bekreuning ten aanzien van de Q (d.i. de sterkte van die resonantie).

En die Q (sterkte, of - omgekeerd - de demping ervan) is toch veel belangrijker dan de resonantiefrequentie!

Frs wordt vreselijk overdreven.

De elektrische aanpassing is van veel groter belang.

En daar hoor ik hear niemand over...

Guest tubejack

De elektrische aanpassing is van veel groter belang.

En daar hoor ik hear niemand over...

Wel hoor Spido... ook die kun je -tot in de puntjes- goed afstemmen.

Het is even een (leuk) klusje, maar dan heb je ook wat.

:)

Ik kom natuurlijk zeker op de analoogdaqen al was het alleen om bekenden als Aleida en Henk te zien. Eten weet ik nog niet want ik ga vaak naar een vriend.

Ik ben eigenlijk benieuwd waar Henk zelf mee komt: Quad buizen? Hoop trouwens dat Monitor Audio niet met te grote LS demonstreert in de kleine kamer, ben benieuwd naar die Focals die ik overigens vaak te veel in het hoog vond doen.

Ik verheug me al.

Zo na lange tijd hier weer eens kijken,in ieder geval binnenkort weer een analoog meeting, ontstaan door en voor de forum vrienden op hifi.nl en hear.

Ook nu weer veel nieuws, wat nog niet is geplaatst, tenslotte moet het ook hier en daar een ........... blijven.

MvG,

Haudio