Jump to content

Master One

mordante
 Share

Recommended Posts

(...) En het is altijd nog beter dan Hobbes.

Beste Ruis,

Is dit JOUW oordeel? Of schrijf je dat toe aan mijn Spinoza?

(Vrees je niet in een chrono-illogicum te geraken?)

Zou de Jood Spinoza nog steeds zo enthousiast zijn geweest voor democratie, als hij zou hebben geweten dat de Ari

En dan gaan we de messen slijpen... Hans doe jij even de bijlen? Jack, waar is Jack, pak even die dolk er nog bij wil je? :D

Ja, ik ben wel wat jaloers, het zijn toch nog fikse jongens en een hele mooie speaker om als eigenaar te hebben. Succes ermee. B)

En dan gaan we de messen slijpen... Hans doe jij even de bijlen? Jack, waar is Jack, pak even die dolk er nog bij wil je? :D

Ja, ik ben wel wat jaloers, het zijn toch nog fikse jongens en een hele mooie speaker om als eigenaar te hebben. Succes ermee. B)

Ivan10 je bent van harte welkom om een keer langs to komen bij mij thuis.

Ik zal proberen een review te schrijven binnenkort, echter verwacht geen groots epistel.

Ik zal proberen een review te schrijven binnenkort, echter verwacht geen groots epistel.

Heel veel luisterplezier Mordante

wij verwachten wel een groot epistel met heel heel veel full color foto,s :D

Misschien moet ik Ivan maar eens vragen langs te komen. Zijn foto's en recensies zijn beter dan de mijne.

Heel veel luisterplezier Mordante

wij verwachten wel een groot epistel met heel heel veel full color foto,s :D

Misschien moet ik Ivan maar eens vragen langs te komen. Zijn foto's en recensies zijn beter dan de mijne.

Het gaat om jouw ervaring, jouw luisterimpressie ... :)

Ivan kan wel foto's nemen, maar het zijn jouw oren en woorden

Dat is helemaal waar, wat Stef zegt! Dan kan ik altijd nog een Hear-visit doen. Ik kan me voorstellen dat ze even moeten settlen in je kamer, voor je er "definiief" wat over kunt zeggen. Maar is er al een herkenning van de positieve geluidskenmerken in huis, zoals je het in de winkel gehoord hebt?

...wat de gek ervoor geeft...

heb je de prijzen van de andere Master producten wel eens gezien? Master Sen voor 17500 Euro. Dan krijg je twee kasten met een Scan Speak 17cm. mid-woofertje en gewone textiel-dometweeter (waar niks mis mee is, maar kost weinig). O ja, ook nog een " Acousted vented" systeem. Je leest het goed, een verkeerd gespeld Acoustic vented system. Oftewel de Dynaudio Variovent is terug! Kostte toen maar een paar tientjes... :lol:

Niet bedoeld als olie op het vuur....

Maar....

sinds de 2e modificatie aan mijn cd speler, 2 weken geleden, ben ik meer dan ooit tevreden met de prestaties van de Perfect Performer SoundStone 2x16.5

Wie het eens beluisteren wil stuurt een PM

Niet bedoeld als olie op het vuur....

Maar....

sinds de 2e modificatie aan mijn cd speler, 2 weken geleden, ben ik meer dan ooit tevreden met de prestaties van de Perfect Performer SoundStone 2x16.5

Wie het eens beluisteren wil stuurt een PM

Ik ken natuurlijk de Master noch de PP, maar in elk geval gaat bij jou het geld in stenen zitten en niet in lucht :lol:

Guest tubejack

Beetje late reactie, waarom een dolk? Ivan? Ziet er mooi uit, die speakers ....

Qua gewicht, misschien een beetje licht alleen.

Ivan ga daar eens luisteren, jij hebt immers ook mijn speakers gehoord.

Iedereen is ook van harte welkom om hier te komen luisteren, momenteel speel ik met een gerestaureerde

Pioneer SA-7800 versterker en dat klink extreem goed met CD en LP.

De versterker heeft een zeer fraaie FET ingang (ook wel een moderne variant van een buis genoemd.)

Is nagenoeg geheel DC gekoppeld en heeft slechts één condensator tussen de voor en eind versterker

en dan zit er ook nog een hele verlies arme Wima in. Je hoort en voelt de ruimte bij een goede opname.

Kwaliteit was vroeger heel gewoon.... :)

Vriendelijke groet,

Jack

...wat de gek ervoor geeft...

heb je de prijzen van de andere Master producten wel eens gezien? Master Sen voor 17500 Euro. Dan krijg je twee kasten met een Scan Speak 17cm. mid-woofertje en gewone textiel-dometweeter (waar niks mis mee is, maar kost weinig). O ja, ook nog een " Acousted vented" systeem. Je leest het goed, een verkeerd gespeld Acoustic vented system. Oftewel de Dynaudio Variovent is terug! Kostte toen maar een paar tientjes... :lol:

Hat gaat om een 5.0 set. Wel blijven opletten voordat je gaat roepen he.

Beetje late reactie, waarom een dolk? Ivan?

Dat was een reactie op de voorgaande post, omdat een review hier nog wel eens in "narrig gezwam" ten onder kan gaan, terwijl we gewoon al "blij" moeten zijn als iemand zijn review post. Dolk in de rug en zo of zijn dat alleen messen :P

Ja, ik zou ook eens een rondje forumleden moeten doen... Maar er staat alweer een interview-artikel in de startblokken, ben nu bezig met de foto's aan te passen, dan de tekst. En er zijn nog idee