uweslankheid Posted 7 augustus 2003 Report Share Posted 7 augustus 2003 Kan iemand mij vertellen waar ik reviews van de Rotel rhb10 (michi)kan vinden? Op audioreview.com en ecoustics.com is er niks te vinden. De specs en foto's heb ik wel al van de Rotel site afgehaald. Van de cd speler RHCD10 uit de michi serie is al helemaal niets te vinden. Zelfs niet op de Rotel site! Iemand bekend met componenten van de Michi serie? Groetjes, Jerome Link to comment Share on other sites More sharing options...
uweslankheid Posted 8 augustus 2003 Author Report Share Posted 8 augustus 2003 Heeft niemand deze versterker ooit in huis gehad of beluisterd?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 9 augustus 2003 Report Share Posted 9 augustus 2003 kun je niet het beste de inmporteur van rotel bellen?? ik weet niet wie dat is, maar dat makkelijk te achterhalen via de site van rotel die je kennlijk al kent. game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 9 augustus 2003 Report Share Posted 9 augustus 2003 Beste Uweslankheid De Importeur van Rotel is B&W nederland. Ik heb zowel de RHB-5 als de RHB-10 gehoord. In combinatie met de bijhorende Michi Passieve pre. Qua bouw de mooiste amps die ik tot dusver heb gezien van Rotel. DE RHB-10 kenmerkt zich door een grote stabiliteit drive en controle. Een zeer muzikaal diep klankbeeld. Al vond ik de RHB-10 niet zo uitgewogen en rotsvast klinken als de RB-1090. De Rb-1090 ziet er echter weer minder mooi uit, en is qua bouw midner stevig. Toch als je echt voor de klank gaat is in die prijsklasse de RB-1090 way to go!. Welicht het mooiste midden-hoog wat ik ooit uit een rotel amp heb gehoord. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts