Guest tubejack Posted 17 mei 2011 Report Share Posted 17 mei 2011 Eigen ervaring..... Wat me meer waarschijnlijker lijkt is.... dat als je bij voorbaat al een hekel aan iets of iemand hebt of vooroordelen dat het nooit wat kan worden. Hoe goed ook. Je moet eerst van die negatieve lading af. Daarna zien de dingen er vaak anders uit. En dan kun je nog steeds iets wel of niet mooi of goed vinden, maar er hangt geen lading meer aan. Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 mei 2011 Report Share Posted 17 mei 2011 je kunt dus zeggen dat ze wel goed klinken maar daarmee bevestig je voor mij alleen maar dat je oren achteruit gaan. schel in het mid hoog...period...en kil.....brrrr Ze verlangen goede elektronica, en laten genadeloos horen of dat een beetje op niveau is of niet. lekker luisteren naar electronica Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 17 mei 2011 Report Share Posted 17 mei 2011 Ik ben ook eens bij Jack gaan luisteren, toen nog op zijn buizenbak, en ik vond het er erg goed klinken. Zelf zou ik ze anders opstellen omdat ik het stereobeeld wel erg laag bij de grond en tussen de speakers vond hangen, maar verder zou ik zeker plezier aan die sarcofagen kunnen beleven. Maar ja, mijn gehoor heeft ook afgezien, al haal ik nog wel 16 kHz Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 17 mei 2011 Report Share Posted 17 mei 2011 Ik ben ook eens bij Jack gaan luisteren, toen nog op zijn buizenbak, en ik vond het er erg goed klinken. Zelf zou ik ze anders opstellen omdat ik het stereobeeld wel erg laag bij de grond en tussen de speakers vond hangen, maar verder zou ik zeker plezier aan die sarcofagen kunnen beleven. Bij Jack heb ik ze ook goed horen klinken. Dat was voordat ik ze zelf bestelde. En inderdaad, ik vond ook dat ze wel wat hoger mochten. Bij mij staan ze inmiddels net zover van de grond, als dat ze hoog zijn (een toevalligheid). Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 mei 2011 Report Share Posted 17 mei 2011 Ik ben ook eens bij Jack gaan luisteren, toen nog op zijn buizenbak, en ik vond het er erg goed klinken. Zelf zou ik ze anders opstellen omdat ik het stereobeeld wel erg laag bij de grond en tussen de speakers vond hangen, maar verder zou ik zeker plezier aan die sarcofagen kunnen beleven. Bij Jack heb ik ze ook goed horen klinken. Dat was voordat ik ze zelf bestelde. En inderdaad, ik vond ook dat ze wel wat hoger mochten. Bij mij staan ze inmiddels net zover van de grond, als dat ze hoog zijn (een toevalligheid). spido zegt altijd dat ze niet klinken........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 mei 2011 Report Share Posted 17 mei 2011 spido zegt altijd dat ze niet klinken........ Helemaal goed Robin, het klinkt werkelijk nergens naar. Zo hoort het Nu weer m Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 mei 2011 Report Share Posted 18 mei 2011 Eigen ervaring..... Wat me meer waarschijnlijker lijkt is.... dat als je bij voorbaat al een hekel aan iets of iemand hebt of vooroordelen dat het nooit wat kan worden. Hoe goed ook. Je moet eerst van die negatieve lading af. Daarna zien de dingen er vaak anders uit. En dan kun je nog steeds iets wel of niet mooi of goed vinden, maar er hangt geen lading meer aan. Jack Beste Tubejack, Je moet gewone domheid en/of kwaadaardigheid niet bij voorbaat uitsluiten, dunkt me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 18 mei 2011 Report Share Posted 18 mei 2011 Je moet gewone domheid en/of kwaadaardigheid niet bij voorbaat uitsluiten, dunkt me. Beste Spido, Waarom negatieve gedachtes.? Laten we daar gewoon mee stoppen. In een goede discussie kun je het volgens, mij hartstikke oneens met elkaar zijn, maar als mens nog steeds prima door Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 18 mei 2011 Report Share Posted 18 mei 2011 cynisme Jack, cynisme! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 18 mei 2011 Report Share Posted 18 mei 2011 Jack, waar kan jij je druk over maken Er zijn maar 2 mogelijkheden ,ene oor in en het andere oor uit of muggenziften in je buik ,doe het eerste Jack Ieder mens is toch anders,is niks mis mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 18 mei 2011 Report Share Posted 18 mei 2011 Voor de liefhebber, heb ik nog wel een poster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 18 mei 2011 Report Share Posted 18 mei 2011 niks mis met negatieve gedachten....zonder zouden positieve gedachten niet bestaan....er zijn slechts gedachten...en die kunnen naar ieders believen pos of neg gekleurd worden. zo heb ik negatieve gedachten over zielloze,schelle speakers die ook alleen maar door audiofielen worden gekocht...ga maar na wie ze heeft...dat zijn altijd de "ik zoek naar verbetering" type luisteraars. die zeggen dat ze klaar zijn met hun set om vervolgens weer verbeteringen te gaan zoeken. hebben het ook altijd over hoe analytisch iets klinkt...sowieso altijd hoe iets "klinkt".....in de muziek topics zie je geen PP eigenaren...zelden.... ik vond 1000 euro behoorlijk aan de prijs voor dat geluid...nog per stuk ook geloof ik? geef mij 2000 euro en ik sleep een dozijn speakers erbij met mooiere afwerking en die een stuk muzikaler klinken.. 1000,- per stuk...tjezus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 18 mei 2011 Report Share Posted 18 mei 2011 (edited) Iets, duurder M44, 1.500 € per stuk. Nog, niet duur http://www.beleidsimpuls.nl/negatieve_reclame.php Edited 18 mei 2011 by tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 18 mei 2011 Report Share Posted 18 mei 2011 Jakkes, nu gaat het over geld. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 18 mei 2011 Report Share Posted 18 mei 2011 Jakkes, nu gaat het over geld. Marc [off-topic] Raar hoor.... is geld, ineens vies Voorheen had ik einde van de maand nooit de behoefde om tegen mijn werkgever te zeggen "baas ik vind je zo aardig, ik doe het deze maand voor nop" [/off-topic] Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 18 mei 2011 Report Share Posted 18 mei 2011 Nee, niks vies, maar dat vergelijk ermee wel. Dit forum zit toch al zo vol van die zelfingenomen ego's (ik bedoel jou niet, Jack), die het o zo fijn vinden hun geweldige set te etaleren. Bescheidenheid siert de mens. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 18 mei 2011 Report Share Posted 18 mei 2011 Nee, niks vies, maar dat vergelijk ermee wel. Dit forum zit toch al zo vol van die zelfingenomen ego's (ik bedoel jou niet, Jack), die het o zo fijn vinden hun geweldige set te etaleren. Bescheidenheid siert de mens. M rc O vind je dat? Is mij nog nooit opgevallen. Maar ja, ik ken weinig van prijzen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 19 mei 2011 Report Share Posted 19 mei 2011 (...) Maar in negatief gedoe, ga ik mijn tijd niet meer verdoen.(...) Beste Tubejack, Negatief x negatief = hardstikke positief, hoor! Bovendien... heb jij wel eens intelligente en dus kritische Positivoos ontmoet? Nou, ik niet, hoor! (Negatief alweer, hè?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 19 mei 2011 Report Share Posted 19 mei 2011 Bovendien... heb jij wel eens intelligente en dus kritische Positivoos ontmoet? Mijn vrienden en kennissen kring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 19 mei 2011 Report Share Posted 19 mei 2011 Ik probeer positief te zijn en dat lukt heel aardig. En dat ik intelligent en kritisch ben weet ik heel goed. Wat niet uitsluit dat ik kribbig wordt van stom geneuzel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 19 mei 2011 Report Share Posted 19 mei 2011 On-topic Ik denk dat de kast, m Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 19 mei 2011 Report Share Posted 19 mei 2011 On-topic Ik denk dat de kast, m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 19 mei 2011 Report Share Posted 19 mei 2011 De stelling is: Kast of Ls Units..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 19 mei 2011 Report Share Posted 19 mei 2011 Staat toch niet bij om welke kast het gaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 19 mei 2011 Report Share Posted 19 mei 2011 De stelling is: Kast of Ls Units..... Niks stelling: vraag. Robin heeft trouwens groot gelijk. 't Valt me anders wel op dat de geachte TS zich al niet meer druk maakt om dit o zo interessante topic. Dat roept een vraag op. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts