Members Arden Posted 19 april 2011 Members Report Share Posted 19 april 2011 Beste allemaal, Ondanks dat wij het eigenlijk stil wilden houden hebben wij na een gesprek met Wilma (Sander's vrouw) vandaag besloten toch maar wat openheid te geven. Zoals jullie waarschijnlijk al wisten ging het met de gezondheid van Sander al een tijdje niet optimaal. De laatste tijd heeft dit een dermate ernstige vorm aangenomen dat Sander opgenomen is in het ziekenhuis en aan de hartbewaking ligt. Zijn hartwand is te dun, stolsels in zijn hart en dat alles met een hartslag die soms de 190 overstijgd... Geluk is iets wat Sander al een hele tijd ontbeerd. Wat ik voor wilde stellen, daar Sander absoluut g Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 19 april 2011 Report Share Posted 19 april 2011 Oei. Niet leuk. Ben even stil.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 19 april 2011 Report Share Posted 19 april 2011 Dat is schrikken, wist wel dat Sander tobte met zijn gezondheid maar dat het deze vormen zou gaan aannemen is wel onverwacht. Hoop voor hem en Wilma dat hij snel hersteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 19 april 2011 Report Share Posted 19 april 2011 Ai... Sander, bedenk... het kan nooit zo donker worden, of het wordt daarna weer licht... Ik had je al gemist in Rotterdam en nog aan Marco willen vragen hoe 't met je was.. Van harte beterschap... 'N spuitje met trollensnot..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 19 april 2011 Report Share Posted 19 april 2011 Graag nog even doorgaan met leven, Sander. Wilma heeft je nodig. Verder weet ik eigenlijk niks te zeggen, ik ben vreselijk geschrokken van dit nieuws. Worstelen, en bovenkomen graag! Niet versagen. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 19 april 2011 Report Share Posted 19 april 2011 Ik had het al vernomen dus ben alweer een beetje over de eerste schrik heen, maar het blijft balen Laten we allemaal wat positieve energie zijn kant opsturen Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 19 april 2011 Report Share Posted 19 april 2011 Lieve Sander en Wilma, Verleden week hebben we het gehoord van een insider en enorm geschrokken van het bericht Vele positieve gedachten gaan jouw en Wilma's kant op in de dagelijkse meditatie. We wensen je vanaf deze plek heel veel sterkte en kracht toe en hopen oprecht voor je dat je spoedig hersteld. Ook Wilma wensen we veel sterkte en kracht toe. We zullen aan jullie blijven denken. Met warme en oprechte beterschap groeten, Onno en Yvonne Almere Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 19 april 2011 Report Share Posted 19 april 2011 Van harte spoedig beterschap gewenst, KT88! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 20 april 2011 Report Share Posted 20 april 2011 Sander en Wilma, Men weet dat het niet goed met je gaat maar dat alles zo plots zo acuut ernstig wordt, daar werd ik heel stil van afgelopen zaterdag. Stuur jullie veel positieve vibes en massa's sterkte Het beste Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 20 april 2011 Report Share Posted 20 april 2011 Sander en Wilma, heel veel sterkte in deze en spoedig beterschap gewenst van deze kant. Ik hoop van ganser harte dat je er snel weer bovenop komt Sander. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 20 april 2011 Report Share Posted 20 april 2011 Lieve Sander, Het was even schrikken te horen dat het slecht met je gaat. De laatste keer dat ik je zag, vond ik al dat je in bed hoorde....maar ja, de roebel moet wel rollen, zei je toen. Ik hoop van harte dat alles weer in orde komt. Je bent zo een intens goed mens, je hebt dit echt niet verdiend, maar het leven is soms erg hard, en het komt zoals het komt.... Als ik het in handen had, zou ik je met een vingerknip helemaal weer toppie maken.... Henk en ik wensen je heel veel sterkte en blijf vechten kerel....je kunt het... ook je vrouw Wilma, heel veel sterkte, woorden zijn eigenlijk niet te vinden voor dit alles... met een hele dikke knuffel van mij en een stevige handen druk van Henk en omhelzing hopen wij je een beetje blij gemaakt te hebben met dit kleine berichtje, Henk en Aleida Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 20 april 2011 Report Share Posted 20 april 2011 Sander en Wilma, Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd... Groetjes Bas van den Berg Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 20 april 2011 Report Share Posted 20 april 2011 Hoi Sander en Wilma, Graag wil ik jullie veel sterkte en een spoedig herstel toewensen. Wel even schrikken om zo te lezen dat het niet zo goed gaat als dat een mens wel zou willen. Ik hoop voor jullie dat dit alles spoedig achter de rug zal zijn en jullie weer het gewone leven op kunnen pakken. Heel veel sterkte toegewenst in deze rot tijd. George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 20 april 2011 Report Share Posted 20 april 2011 Keep hangin' in there KT, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 20 april 2011 Report Share Posted 20 april 2011 Beste Sander, Ik hoop (en ga ervan uit!) dat je krachtig genoeg kan blijven om gehakt van je kwaal te maken zodat je fit en wel je plek weer in kan gaan nemen. All the best voor u en Wilma, Groet, Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 20 april 2011 Report Share Posted 20 april 2011 Beste Sander, Ik was bij Cock toen ik dit slechte nieuws hoorde. Dat gedoe en zorg voor Wilma heeft aan je gevreten vriend. Ongelofelijk ik heb nooit iets aan je gemerkt. Als ik bij je was, was je altijd vriendelijk en positief. Als ik in een dip zit denk ik wel eens : "niet zeuren" anderen hebben het veel slechter. Als ik een storing niet 1-2-3- zie dan denk ik wel eens hoe zou Sander het oplossen. En reken maar dat het werkt, zo had ik gister een Luxman T-300 met die beruchte geoxideerde zilveren contactjes in de middenfrequent spoel. Na een gaatje onder in de print geboord te hebben en en wat IPA in gespoten te hebben .... deed hij het weer.... typisch een Sander oplossing. Zo ben je regelmatig in gedachte bij mij vriend samen met Wilma en ik weet bij vele anderen. Dus vechten vriend, ik wens je alle kracht van de wereld om dit te overwinnen. Ook al zijn we er niet, in gedachte zijn we altijd bij jullie. Een dikke knuf voor jullie beide, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 april 2011 Report Share Posted 20 april 2011 Getver wat een rotbericht weer. Het zit ook echt niet mee h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 april 2011 Report Share Posted 20 april 2011 Beste Sander, Ik forum tegenwoordig nog maar heel weinig maar las toevallig vandaag dit nare bericht. We hebben elkaar bij diverse gelegenheden ontmoet en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 20 april 2011 Report Share Posted 20 april 2011 Beste Sander (en Wilma) Helaas lees ik nu dat het toch nog niet zo goed gaat met je. Balen, man! Je had toen we elkaar spraken in Alkmaar nog zo'n goede hoop! Nu ben je in ieder geval in goede handen en weet je je gesterkt door vrienden, bekenden, familie en -waarvan akte- ook nog vele forumgenoten. Laat ik dus aansluiten -met graagte overigens- bij allen die je veel goeds en vooral beterschap toewensen! Neem alsjeblieft je rust, want aan roebels heb je niets als je er niet toe in staat bent om uit te geven... Sander, hou je haaks en ik hoop je snel weer in goede gezondheid te mogen spreken! Eric Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 21 april 2011 Report Share Posted 21 april 2011 Hier wordt ik heel stil van woorden ontbreken. Veel sterkte Sander in deze moeilijke tijd.(ook voor Wilma) Met vriendelijke groet, Frans Willems Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonK. Posted 21 april 2011 Report Share Posted 21 april 2011 Sander, ik heb je maar een keer ontmoet dus kennen doen we elkaar eigenlijk niet. Toch de beste en welgemeende groeten, veel sterkte en beterschap toegewenst. Met veel Citrofiele groet, RonK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
velothrux Posted 22 april 2011 Report Share Posted 22 april 2011 Beste Sander en Wilma, Wat een schokkend nieuws. Ik wens jullie beiden heel veel sterkte in dit zware weer. Het leven komt niet eenvoudig voor jullie. Ik hoop dat jullie troost mogen ervaren. Velo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 22 april 2011 Report Share Posted 22 april 2011 Beste Sander, Klote. Heb er even geen woorden voor. Beterschap & Groeten, Ivan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 april 2011 Report Share Posted 22 april 2011 Ik had het bericht afgelopen zondag van Marco vernomen. Dat was minder plezierig. Ik hoop dat Sander weer snel aan de beterende hand is en wens Sander en Wilma veel sterkte toe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heino Posted 22 april 2011 Report Share Posted 22 april 2011 Ook van af deze kant alle goeds toegewenst: knap snel op en hou beiden de moed erin! Beterschap !! Hein. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts