Jump to content

Ons Aller Kt

Arden
 Share

Recommended Posts

• Members

Beste allemaal,

Ondanks dat wij het eigenlijk stil wilden houden hebben wij na een gesprek met Wilma (Sander's vrouw) vandaag besloten toch maar wat openheid te geven.

Zoals jullie waarschijnlijk al wisten ging het met de gezondheid van Sander al een tijdje niet optimaal. De laatste tijd heeft dit een dermate ernstige vorm aangenomen dat Sander opgenomen is in het ziekenhuis en aan de hartbewaking ligt. Zijn hartwand is te dun, stolsels in zijn hart en dat alles met een hartslag die soms de 190 overstijgd... Geluk is iets wat Sander al een hele tijd ontbeerd.

Wat ik voor wilde stellen, daar Sander absoluut g

Graag nog even doorgaan met leven, Sander. Wilma heeft je nodig.

Verder weet ik eigenlijk niks te zeggen, ik ben vreselijk geschrokken van dit nieuws.

Worstelen, en bovenkomen graag!

Niet versagen.

M :ph34r: rc

Beterschap.jpg

Lieve Sander en Wilma,

Verleden week hebben we het gehoord van een insider en enorm geschrokken van het bericht

Vele positieve gedachten gaan jouw en Wilma's kant op in de dagelijkse meditatie.

We wensen je vanaf deze plek heel veel sterkte en kracht toe en hopen oprecht voor je dat je spoedig hersteld.

Ook Wilma wensen we veel sterkte en kracht toe.

We zullen aan jullie blijven denken.

Met warme en oprechte beterschap groeten,

Onno en Yvonne

Almere

Sander en Wilma,

Men weet dat het niet goed met je gaat maar dat alles zo plots zo acuut ernstig wordt, daar werd ik heel stil van afgelopen zaterdag.

Stuur jullie veel positieve vibes en massa's sterkte

Het beste

Stef

Lieve Sander,

Het was even schrikken te horen dat het slecht met je gaat. De laatste keer dat ik je zag, vond ik al dat je in bed hoorde....maar ja, de roebel moet wel rollen, zei je toen.

Ik hoop van harte dat alles weer in orde komt. Je bent zo een intens goed mens, je hebt dit echt niet verdiend, maar het leven is soms erg hard, en het komt zoals het komt....

Als ik het in handen had, zou ik je met een vingerknip helemaal weer toppie maken....

Henk en ik wensen je heel veel sterkte en blijf vechten kerel....je kunt het...

ook je vrouw Wilma, heel veel sterkte, woorden zijn eigenlijk niet te vinden voor dit alles...

met een hele dikke knuffel van mij en een stevige handen druk van Henk en omhelzing hopen wij je een beetje blij gemaakt te hebben met dit kleine berichtje,

Henk en Aleida

Hoi Sander en Wilma,

Graag wil ik jullie veel sterkte en een spoedig herstel toewensen.

Wel even schrikken om zo te lezen dat het niet zo goed gaat als dat een mens wel zou willen.

Ik hoop voor jullie dat dit alles spoedig achter de rug zal zijn en jullie weer het gewone leven op kunnen pakken.

Heel veel sterkte toegewenst in deze rot tijd.

George

Guest tubejack

Beste Sander,

Ik was bij Cock toen ik dit slechte nieuws hoorde.

Dat gedoe en zorg voor Wilma heeft aan je gevreten vriend.

Ongelofelijk ik heb nooit iets aan je gemerkt.

Als ik bij je was, was je altijd vriendelijk en positief.

Als ik in een dip zit denk ik wel eens : "niet zeuren" anderen hebben het veel slechter.

Als ik een storing niet 1-2-3- zie dan denk ik wel eens hoe zou Sander het oplossen.

En reken maar dat het werkt, zo had ik gister een Luxman T-300 met

die beruchte geoxideerde zilveren contactjes in de middenfrequent spoel.

Na een gaatje onder in de print geboord te hebben en en wat IPA in

gespoten te hebben .... deed hij het weer.... typisch een Sander oplossing.

Zo ben je regelmatig in gedachte bij mij vriend samen met Wilma en ik weet bij vele anderen.

Dus vechten vriend, ik wens je alle kracht van de wereld om dit te overwinnen.

Ook al zijn we er niet, in gedachte zijn we altijd bij jullie.

Een dikke knuf voor jullie beide,

Jack

Beste Sander (en Wilma)

Helaas lees ik nu dat het toch nog niet zo goed gaat met je. Balen, man! Je had toen we elkaar spraken in Alkmaar nog zo'n goede hoop!

Nu ben je in ieder geval in goede handen en weet je je gesterkt door vrienden, bekenden, familie en -waarvan akte- ook nog vele forumgenoten.

Laat ik dus aansluiten -met graagte overigens- bij allen die je veel goeds en vooral beterschap toewensen! Neem alsjeblieft je rust, want aan roebels heb je niets als je er niet toe in staat bent om uit te geven...

Sander, hou je haaks en ik hoop je snel weer in goede gezondheid te mogen spreken!

Eric

Sander, ik heb je maar een keer ontmoet dus kennen doen we elkaar eigenlijk niet.

Toch de beste en welgemeende groeten, veel sterkte en beterschap toegewenst.

Met veel Citrofiele groet,

RonK.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...