Jump to content

Ons Aller Kt

Arden
 Share

Recommended Posts

Beste Sander,

Ik heb je slechts twee keer ontmoet.

Daarbij maakte je meteen een uiterst sympathieke indruk op mij.

Nu gun ik niemand wat voor ziekte dan ook, maar jou helemaal niet.

Ik wens jou en je vrouw alle sterkte toe en hoop dat je snel weer beter bent.

groet,

Leo Busscher

Beste Sander,

Het eerste contact met jou verliep via Roger (Sodejuu); mijn eindversterker was toe aan een opknapbeurt en in die tijd deed je dat nog voor particulieren.

En hoewel je er "uitgebreid de tijd voor nam" was het resultaat meer dan ik had kunnen verwachten.

Wilma sukkelde toen al met haar gezondheid en jij zocht in de hifi wat afleiding: de druk was hoog.

Terwijl de uitdrukking van je gezicht was anders aangaf bleef je goed gemutst en kwam ik je graag tegen op diverse shows; voor mij de laatste keer in Alkmaar.

Nu ben dus ook jij geveld - en nee, het verbaast mij niet: teveel aan je hoofd en dat kan niet goed blijven gaan.

Ik hoop je echter over enige tijd weer tegen te mogen komen: altijd gezellig!

Marco: bedankt voor het plaatsen van het bericht.

Iedereen leeft ongetwijfeld intens met hen mee.

Sander,

Toen ik eens aangaf dat bij mij thuis de kwalen en klachten van mijn vrouw een belangrijke reden waren dat ik niet vaak en lang kan luisteren was mijn verhaal herkenbaar voor jou. Ik weet dus dat ziekte van een partner veel energie en tijd vreet, in mijn geval daarnaast ook nog drie opgroeiende kids die veel tijd en energie vragen. Ik laat er best veel voor om zelf lichamelijk en geestelijk het hoofd boven water te houden. Gelukkig gaat het hier de laatste tijd best redelijk goed. Helaas ben jij nu wel de klos en ik kan wel inschatten hoe dat ongeveer gegaan is.

Ik hoop van ganser harte dat het met een tijdje rust en goede zorg straks weer helemaal beter gaat. Ik wens jou en jouw dierbaren het allerbeste. Hou je taai en hopenlijk horen we binnen afzienbare tijd weer betere berichten over je.

He Sander en Wilma,

Wat een vreselijk bericht. Heb je een aantal keren mogen ontmoeten en dat was erg leuk en hartelijk, ook Wilma heeft me toen hartelijk ontvangen bij het afleveren van de versterker toen. Nou ben ik misschien wat laat met reageren. Maar ik wens je alle beterschap toe die er te wensen is.

Daarbij moet ik een beetje aan me zelf denken in de hoop dat je in de toekomst nog eens een paar geweldeig reacties gaat geven op marktplaats....;)

Beterschap en heel veel sterkte,

Groet,

Andre Kel

Het is alweer even geleden dat dit topic is gestart.

Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar hoe het nu met Sander gaat.

Is er al nieuws te melden?

Koekeloer eens op audiofreaks.

M :ph34r: rc

m44 regelt zo veel mogelijk alle zaken omtrent KT88....ik niet alleen...een heel stel mensen die hem het betse wensen helpen mee. ( en doen hele mooie dingen voor hem en wilma)maar ik heb de 2 fora waar kt voornamelijk kwam gekozen als info basis.

een 3e forum is me echt teveel werk

dus op AF kun je alles lezen

Robin hoi,

kun je even aangeven in welke rubriek + subrubriek + topicname we dit kunnen volgen ...

tanx vr je info ;)

crand cafe...ziekenboeg

Robin hoi,

kun je even aangeven in welke rubriek + subrubriek + topicname we dit kunnen volgen ...

tanx vr je info ;)

crand cafe...ziekenboeg

Gevonden, tanx !!

Top!

Maar even een linkje geplaatst naar de laatste update op AF.

Wel heel erg ingrijpend om dat zo te lezen.

Ik kan alleen maar hopen dat er snel een geschikte donor zal komen.

En tot die tijd veel sterkte.

Groetjes George

Ben ook helemaal stil geworden George van de laatste berichten, zeg maar gisteren en vandaag !!!

Diepe zucht en sprakeloos ben ik

Kunsthart volgende week en dan waarschijnlijk een harttransplantatie, veel ernstiger moet het niet meer worden

Robin van hieruit voor jou ook meer dan een ferme knuffel en opperste waardering voor wat je doet voor Sander en Wilma

Wens hem super veel moed en the best positive vibes i can fly to him and wilma

ik zal het doorgeven....van iedereen waarvan ik denk dat sander het zal waarderen....

Ik ben even niet meer op audio fora geweest en nu lees ik dit.

Sander en Wilma, ik hoop dat het goed gaat komen. Heel veel sterkte komende tijd.

sander is vandaag dus geopereerd. alle stolsels zijn verwijderd en er zijn vooralsnog geen complicaties.

nu word hij een dag of 5 kunstmatig in coma gehouden (daar ontwaak je relatief gemakkelijk uit) om zijn lichaam de kans te geven netjes te herstellen.

morgen ga ik een bakkie doen bij wilma

misschien hoor ik dan meer

voorlopig zal het dus even stil zijn omtrent sander

sander is vandaag dus geopereerd. alle stolsels zijn verwijderd en er zijn vooralsnog geen complicaties.

nu word hij een dag of 5 kunstmatig in coma gehouden (daar ontwaak je relatief gemakkelijk uit) om zijn lichaam de kans te geven netjes te herstellen.

morgen ga ik een bakkie doen bij wilma

misschien hoor ik dan meer

voorlopig zal het dus even stil zijn omtrent sander

Weet je wel zeker dat Sander en Wilma het op prijs stellen dat al deze persoonlijke/priv

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...