Jump to content

Ons Aller Kt

Arden
 Share

Recommended Posts

ik vind het best om hier niks te zeggen...was ik ook ( in 1e instantie)niet van plan

maar liever dat het correct gezegd word dan allerlei 2e hands info.

maar ik stop er wel mee dan...had er toch al gemengde gevoelens bij...door de rotte appels die hier rondhangen

er zijn hier echter nog wel een paar die ik een warm hart toedraag...en waarvan ik weet dat zij dat bij sander doen........zij weten wel wie ze zijn

Robin, trek het je niet aan, Sander kennende stelt hij het zeer op prijs dat je op de diverse fora de mensen op de hoogte houdt over zijn toestand. Ik in ieder geval en ik meen, als ik voor anderen mag spreken, dat ik daarin niet alleen sta.

Robin, trek het je niet aan, Sander kennende stelt hij het zeer op prijs dat je op de diverse fora de mensen op de hoogte houdt over zijn toestand. Ik in ieder geval en ik meen, als ik voor anderen mag spreken, dat ik daarin niet alleen sta.

Je staat zeker niet alleen Ruud.

ik vind het best om hier niks te zeggen...was ik ook ( in 1e instantie)niet van plan

maar liever dat het correct gezegd word dan allerlei 2e hands info.

maar ik stop er wel mee dan...had er toch al gemengde gevoelens bij...door de rotte appels die hier rondhangen

er zijn hier echter nog wel een paar die ik een warm hart toedraag...en waarvan ik weet dat zij dat bij sander doen........zij weten wel wie ze zijn

Jammer het wordt toch wel degelijk op prijs gesteld.

Ik kan het dan ook alleen maar eens zijn met de post van Ruud.

alle info over KT vanaf nu te vinden op audiofreaks

topic ziekenboeg

Robin, moest je dit nog lezen, zoals every week zend ik mijn beste lovely vibes naar Sander en Wilma. Blijf ze de groeten doen vanuit België van mij ... Top wat je doet

Edited by Moderator2

komt goed stef ;)

ze waarderen dat echt

• 1 year later...

Hoi,

Ik vernam net dat KT een hersenbloeding heeft gehad en is opgenomen in het ziekenhuis.

Op audiofreaks is daar een topic over aangemaakt.

Nu komt hij natuurlijk ook regelmatig op dit forum en lijkt het mij goed om dat hier ook even te vermelden.

Natuurlijk wil ik KT en zijn vrouw ook veel sterkte en een spoedig herstel wensen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...