Jump to content

Ons Aller Kt

Arden
 Share

Recommended Posts

Guest tubejack

Het is inderdaad niet gering wat die 2 mooie mensen de afgelopen jaren hebben moeten doorstaan.

Zo unfair, elke keer denk je,  wanneer houd het op?  Maar elke keer is er ook weer hoop. Het is ongelofelijk

waar deze mensen de kracht vandaan halen.  Die gedachte, maakt je sterk, als het zélf even tegen zit.

Laten we me onze positieve gedachten bij hun zijn.

Ik las dat hij door een beroerte bijna niet meer kan lezen. Dat betekent dat hij bijna niet meer kan forummen. Hij is zo vernuftig dat hij dit ook wel deels zal oplossen. Maar wat een ellende kan iemand meemaken. Gelukkig heeft hij een leuke vrouw volgens mij. Ik hoop dat ze elkaar nog lang mogen hebben.

Ik denk dat er weinig te kiezen is, en ze gewoon voor elkaar door willen.

Maar het vergt nogal wat hun incaseringvermogen.

Hoeveel kan een mensenleven aan..??

Gelukkig kan ik op Audiofreaks e.e.a. volgen.

Ik leef mee en wens ze veel sterkte en beterschap.

:)

Eerst wil ik KT heel veel beterschap wensen,als er iemand het zwaar heeft gehad op dit forum dan is hij  het  ,ga daar maar voor staan ik geef het je, en dat voor een te goeie jongen.

Nu is het afwachten  en ter zijner tijd revalideren en misschien kom die nog terug op 80 of 99 procent van zijn kunnen.

mvg wiel

Wat een verschrikkelijk bericht!

Laten we hopen en bidden dat het spoedig beter met hem gaat. 

(Spido hoopt via dit forum op de hoogte te kunnen blijven:

dat andere forum is voor hem gesloten.)

Bij dezen een update van alweer een paar dagen geleden.

m44

persoonlijke homepage

green members

Titan Member

starmod.gifstarmod.gifstarmod.gifstarmod.gifstarmod.gifstarmod.gif

fvd75v.jpg

iedereen is verschillend ...behalve ik

xx.gif

« Antwoord #205 Gepost op: 20 Januari 2013, 18:35:28 » quote.gif
zo...wilma net gebeld

het was onbeschrijfelijk fijn voor ze om elkaar weer te zien.

de dank vanuit sander en wilma is groot!!...daar zijn geen woorden voor.

waar ook geen woorden voor zijn is dat de neuroloog zegt dat het zicht in de ogen niet beter zal worden.

Ook een bril of ander hulpmiddel zal niet baten.

Het is IN de hersenen waar hij niet kan zien...de ogen zijn op zich prima.

beide zijn zich aan het instellen op deze situatie...waarbij sander al heeft gezegd een soort van acceptatie gevonden te hebben.

Ik denk dat we zullen zien dat hij zijn werk niet meer kan op pakken, niet meer kan autorijden en niet meer in staat zal zijn om wilma de zorg te bieden die ze nodig heeft.

Voor beide gaat er dus wel eea veranderen...

wederom dus iets moois en iets ergs wat ik te melden heb.

persoonlijk blijf ik hopen op een verbetering van zijn zicht....ik ga ook zo eigenwijs blijven

En deze is van vandaag

m44
persoonlijke homepage
green members
Titan Member
starmod.gifstarmod.gifstarmod.gifstarmod.gifstarmod.gifstarmod.gif

fvd75v.jpg
iedereen is verschillend ...behalve ik

xx.gif

« Antwoord #261 Gepost op: 22 Januari 2013, 20:55:45 » quote.gif

Dus....

Nu lijkt het erop dat wilma op kosten de verzekeraar nog een keer naar sander toe kan.
niet voor alleen maar de leuk want wilma moet onder de scan voor de nieren, vocht dat ze vasthoudt en pijn..

echter moest ze daar in het umc een tijdje wachten en dat mag ze doen in een bed op de kamer bij ....je raad het al.

misschien al het komend weekend.

voor onze sander komt het alemaal stevig door....alleen in dat bed heb je veel tijd om na te denken en te voelen en je af te vragen hoe je verder moet.

kijk dus niet gek op als onze vriend in een dip zit...zelfs dieper dan je misschien al verwacht
situatie is verder allemaal stabiel...geen ontwikkelingen

______________________________________________________________________________________________________    

Heel erg triest dat twee mensen zo veel ellende moeten mee maken.

M44 mocht je het niet op prijs stellen dat ik een kopie van je post hier neer zet dan graag even bericht dan zal ik ze weer verwijderen.

Ik verwacht echter dat je er geen probleem mee hebt aangezien Spido graag ook op de hoogte gehouden wil worden.

• 5 weeks later...

Zo, en weer thuis aan het bijkomen.

De hersenbloeding heeft "slechts" lichte schade achtergelaten; zo is een deel van mijn gezichtsveld blijvend weg wat ws. tot gevolg heeft dat ik mijn werk niet meer kan uitoefenen en in ieder geval geen auto meer kan rijden.

Vergeleken met hoe het was en wat het had kunnen zijn is dat een milde uitkomst.

Ik kan weer wat lezen en met de computer werken, zij het moeizaam en traag. Dat kan nog wat verbeteren.

Verder is de ondersteunende hartpomp verwijderd en dat gaat eigenlijk heel erg goed.

Operatie viel enorm mee en ik was me een week weer thuis (nog wel erg vermoeid en zwak).

Ik wil iedereen bedanken die op wat voor manier dan ook aan mij/ons heeft gedacht of anderszins actie heeft ondernomen.

Goed dat je er weer bent!!

Ik ben blij dat de schade enigszins mee valt en dat je nog wat kan lezen, hoop wel dat het nog wat verbeterd voor je.

Verder is het gewoon een wonder dat je hart weer de functie weer helemaal heeft kunnen overnemen.

Doe voor de komende tijd maar rustig aan en probeer wat aan te sterken.

Groetjes George

Geweldige vechtlust en positieve kijk heb je Sander.

Veel doorzettingsvermogen want beetje bij beetje zal het nog wel verbeteren (ik heb het meegemaakt met mijn vader, hartoperatie en beroerte binnen 10 maanden tijd en dit voor zijn zestigste)

All the best vanuit "Gent"

• 4 weeks later...

Zo, we zijn een paar weekjes verder.

Ik ben nu 2 weken thuis, nadat ik weer een zware infectie had in de pocket waar de pomp zat.
Met heftige antibiotica is dat onder controle gebleven, nu zien dat het ook wegblijft als ik daarmee stop halverwege april.

Het gaat eigenlijk heel goed, al zit mijn hart op 50 a 60% en zal ik dus moeten leren leven met de beperkingen daarvan.
Ook komen er nu wel wat gevolgen van mijn hersenbloeding naar boven.
Mijn zicht is niet beter geworden, ik ben alleen wel aan het trainen om te kunnen lezen en schrijven.
met enige moeite lukt dat wel steeds beter.
Mijn geheugen is nog slecht, evenals het vermogen om Engels en Duits te lezen en te begrijpen.
Dat kan nog verbeteren.

Mijn werk zal ik waarschijnlijk niet meer uit kunnen voeren, althans de komende tijd niet.
Autorijden is ook uit den boze en fietsen moet ik nog gaan proberen.

Verder nog steeds erg moe, dat schijnt normaal te zijn bij hersenbloedingen en kan wel tot een jaar of langer duren.
Voorzichtige fysiotherapie moet helpen om de conditie weer wat op peil te brengen.

Met Wilma gaat het eigenlijk onverminderd slecht; er is wel een duidelijke oorzaak geconstateerd voor haar nier- en stomapijnen, een vernauwing in de nierleiders die operatief verwijd moet gaan worden (stent erin).
Tot die tijd is het volstoppen met pijnstillers en zelfs injecties morfine.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...