Jump to content

Ons Aller Kt

Arden
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • 2 months later...

En weer een ziekenhuisbezoekje verder.

Ik had een kleine vakantie ingepland naar Zweden alwaar ik in het ziekenhuis terechtkwam met benauwdheids- en hartklachten.

Terug in NL meteen opgenomen, flink wat medicatie om het hart weer wat rustiger te laten werken en om vocht kwijt te raken.

Daarna is er een ICD (soort pacemaker) geplaatst die moet voorkomen dat mijn hart weer op hol gaat slaan.

Nu even weer wat bij gaan komen en zien of ik de conditie weer op kan bouwen.

Intussen heb ik ook de screening voor een hart-transplantatie doorlopen en sta ik nu op de wachtlijst, transplantatie is nu onvermijdelijk geworden.

Een tweede pomp krijg ik ws. niet meer.

Ja, ik wens jou en je vrouw heel veel sterkte samen,

Ik hoop dat je je kunt troosten aan de wetenschap dat veel mensen hier met jullie meeleven.

Er wordt soms heel wat afgekibbeld maar ik ben ervan overtuigd dat iedereen hier toch het hart op de juiste plek heeft.

Liefs, Bert

M'n overbuurman van jaaaaaren geleden, had als een van de eerste Nederlander een harttransplantatie ondergaan (toen nog in Houston). De man is er ruim 80 mee geworden. Én in goede gezondheid. Kijk... Sander dat gun ik je ook.

Sterkte.

:)

Mijn hart gaat per dag verder achteruit en vanmiddag heeft Wilma de huisarts laten komen na overleg met het ziekenhuis.
Morgenochtend naar de SEH toe en vandaar zal ik ws. weer worden opgenomen.

Het gaat weer zo slecht dat ik eigenlijk wel weer graag zelf een pomp wil, maar het is de vraag of ik die op korte termijn krijg.

Maar zo doormodderen zoals nu en dan nog tot 3 jaar moeten wachten op een donorhart ga ik niet trekken en meiske ook niet.

Over meiske gesproken; die wordt de 28e juni opgenomen en 1 juli eindelijk geopereerd aan haar ene nier.
de andere moet dan in een later stadium ook geopereerd worden.

• 4 weeks later...

Zo even een update.

Gisteren thuisgekomen uit het ziekenhuis na ca. een maand.

Mét een ICD (zeg maar een geavanceerde pacemaker) EN een nieuwe LVAD (pomp).

Het was niet meer te doen, ik gleed steeds verder weg.

De weg ernaartoe was langdurig en moeizaam maar ik heb het (alweer) overleefd en het gaat alweer wat beter.

Nu hopelijk eens een paar jaar rust tot aan de volgende stap: transplantatie.

Yes hij is er weer!!!!

Nu is het voorlopig wel weer genoeg geweest he.

ik hoop dat je echt weer een (normaal) leven kan oppakken jullie hebben het verdiend.

Mag je nu weer met een pak batterijen rondlopen voor de pomp?

Wel jammer dat het zonder pomp toch niet ging, ik had het je zo gegund.

nu maar hopen dat er snel een donor hart gevonden is dat past.

beterschap

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...