Jongensdroom Posted 19 oktober 2014 Report Share Posted 19 oktober 2014 Beste Sander, Over een poosje kom ik graag eens een keer naar je toe. Houd je goed. Wil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 19 oktober 2014 Report Share Posted 19 oktober 2014 Dat de liefde haar mag komen begeleiden naar de andere kant. Veel sterkte toegewenst aan jullie beide. Ivan Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 20 oktober 2014 Report Share Posted 20 oktober 2014 Heel veel sterkte de komende dagen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 20 oktober 2014 Report Share Posted 20 oktober 2014 Vanmiddag komt de familie afscheid nemen en dan denk ik dat ze langzaam wegzakt en eindelijk de rust krijgt die ze al zolang moet missen.We willen alle forumleden bedankt voor de fijne reacties, hier of via PM! We waarderen dit zeer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 20 oktober 2014 Report Share Posted 20 oktober 2014 ondanks alles heeft dit een zekere schoonheid, als de oude Eskimo die bewust die sneeuwstorm in loop, een Tuareg die zijn laatse plekje in de woestijn gevonden heeft, de manke jager die de olifant tart, je eigen beslissing Respect, Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 21 oktober 2014 Report Share Posted 21 oktober 2014 inderdaad Veel Respect !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Zojuist rond half 5 is Wilma rustig in haar bewustzijn weggezakt en overleden.Ze is niet meer bijgekomen en heeft geen pijn meer gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Gecondoleerd Sander . Wat fijn dat Wilma geen pijn meer heeft gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Sander gecondoleerd, ik proef dat je er vrede mee hebt, Veel sterkte de komende dagen, Groeten, Wil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Helaas is het onvermijdelijke gebeurd. Rust zacht Wilma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Sander Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst. Gerrit-Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Sander gecondoleerd, En ook van mij heel veel sterkte en hopelijk vooruit naar betere tijden. Maar fijn dat Wilma zonder pijn is gebleven. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest webmaster Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 SanderWat een verlies. En toch een bevreiding. Gecondoleerd. Veel sterkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Gecondoleerd, vriend. Ik moet oprecht zeggen dat ik Wilma altijd heel bijzonder heb gevonden in haar moed en volharding en vooral het doorgaan na elke tegenslag. Het herinnerde mij elke keer weer aan mijn eigen vrouw Geerteke, die dat ook zo sterk heeft gehad.Wilma was iemand die een ander troost kon geven/bieden, ondanks dat ze zelf erg ziek was. Ik herinner mij een keer dat ik bij je was en jij ´Tommy´ draaide van The Who. Ik werd zo door de muziek geraakt, dat het mij zwaar emotioneerde. Ik deelde dat met jullie wat mij raakte en Wilma die daarop reageerde met een liefde en compassie naar mij, wat mij nog meer raakte. Ik ben er dagen mee bezig geweest in mijn hoofd. Maar daarna heb ik The Who met Tommy weer omarmt en weer gaan draaien. Dat heeft Wilma bij mij voor elkaar gekregen en daar zal ik haar altijd dankbaar voor zijn. Ik hoor voor Wilma dat ze haar rust heeft gevonden. Sander, jou wens ik uit het diepste van mijn zijn veel kracht en sterkte toe de komende tijd. Ik ken de route die je nu gaat volgen maar al te goed en zou het volgende tegen je willen zeggen....... Neem je tijd en denk vooral aan jezelf. Wat anderen ook tegen je gaan zeggen in de komende tijd en hoe goed bedoeld........jij weet als geen ander waar je bent en hoe ver je nog moet in en met jezelf. Ik wens je veel sterkte en kracht toe en mijn deur zal altijd open staan voor je, net zoals een luisterend oor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Sander, ik kan me alleen maar aansluiten bij de woorden van Onno. Gecondoleerd en heel veel sterkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Gecondoleerd Sander Veel sterkte en kracht de komende tijd. En hoe futiel op dit moment: De tijd heelt Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Gecondoleerd Sander. Heel veel sterkte de komende tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Het allerbeste jongen en heel veel sterkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Gecondoleerd en sterkte voor de ongetwijfeld moeilijke tijd die gaat komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plaatjesdraaier Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Gecondoleerd Sander. Ik heb jou of Wilma nooit ontmoet maar vond het ontroerend om je berichten te lezen. Het was een waardig afscheid. Ik wens je alle goeds voor de toekomst en hoop je binnenkort eens te ontmoeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Gecondoleerd Sander. Moderator2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Bedankt voor alle lieve, mooie, ontroerende en troostende berichten vrienden!Ik heb hier ontzettend veel steun aan!Ze is nu naar het licht, en dat licht is een stukje feller geworden.En toch voel ik haar aanwezigheid nog om me heen. Dat had ze ook beloofd, dat ze altijd bij me zou zijn en op me wachten.Ik heb nog een taak hier, ben nog niet klaar dus ga nog even door. Maar ik mis haar lijfelijke aanwezigheid nu al gruwelijk.Dat slijt, zeggen mensen die het hebben meegemaakt.Ik leef op dit moment volledig in het NU, alles en iedereen komt en gaat en doet zijn of haar ding en straks zal haar aardse jasje verbranden tot as.Maar zij zal altijd voortleven. Haar rondjes hier zijn klaar, ze mag daar blijven maar haar kennende zal ze het niet kunnen laten om af en toe een helpende hand toe te steken hier op aarde.Daar zijn engeltjes voor toch?Dag Wilma, dag lieve, dappere, moedige, geweldige meid van me! Bedankt voor de 18 mooie jaren die we hier samen mochten beleven.Je moet nog even wachten maar dan kom ik weer bij je en blijf dan ook bij je. <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 22 oktober 2014 Report Share Posted 22 oktober 2014 Veel sterkte, Sander. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts