Markinton Posted 25 april 2011 Report Share Posted 25 april 2011 Hallo, Weten jullie wat er met Luc Audio aan de hand is? Hij reageert niet op mails en komt zijn afspraken niet na. Iemand vergelijkbare ervaringen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 25 april 2011 Report Share Posted 25 april 2011 Ook al eens proberen te bellen? Ik hoor wel vaker dat hij niet heel snel is met mails beantwoorden. Op zijn sites staan zowel vast als mobiel nummer. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike4inck Posted 15 juni 2011 Report Share Posted 15 juni 2011 weet niet of ik me zorgen moet maken, maar hij lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn. heb een order bij hem uitstaan (reeds betaald), waar geen reactie op is gekomen. reageert niet op mails nog telefoon (vaste als mobiel). er zal wel een verklaring voor zijn en hou goede hoop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 18 juni 2011 Report Share Posted 18 juni 2011 En was hij op vakantie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike4inck Posted 19 juni 2011 Report Share Posted 19 juni 2011 En was hij op vakantie? daar ga ik voorlopig maar even vanuit en niet dat er wat anders aan de hand is .... heb getracht tot afgelopen vrijdag contact met hem om te nemen ( z'n vaste aansluiting gaat over in een fax en z'n mobiel voicemail ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
frankv Posted 11 juli 2011 Report Share Posted 11 juli 2011 Ik heb op 28 april een set voor- en eindversterkers van Luc Audio gekocht via Ebay. Heb daarover zowel voor als na de koop met hem telefonisch en email contact gehad, maar heb nog niets geleverd gekregen. Ik hoor de laatste weken niets meer van hem. Hij zei dat de apparaten bij iemand anders stonden die ze terug zou moeten brengen en dat ik ze dan kon komen halen. Ik heb nog niets betaald, dus ben niet financieel benadeeld, maar vind het niet netjes. Er staat op Ebay ook een recente negatieve review van een Duitse koper die al wel betaald heeft, maar even als ik ook niets geleverd heeft gekregen. http://feedback.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=lucvelaudio&ftab=FeedbackAsSeller Iedereen mag er van denken wat hij wil, maar ik geloof niet dat deze handelswijze zuivere koffie is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike4inck Posted 16 juli 2011 Report Share Posted 16 juli 2011 Ik heb Luc 3 weken geleden aan de telefoon gehad en uiteindelijk had ik mn bestelling de week erop in huis ( eind juni ). kan het ook niet verklaren, maar echt soepel loopt het niet bij hem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts