Hans van Liempd Posted 15 mei 2011 Report Share Posted 15 mei 2011 Het valt me op dst discussies vaak vastlopen in vooroordelen en stokpaardjes. Zo vind de ene dat een platenpeler niet kan klinken, de ander vind CD spelers niks, de volgende transistorversterkers en weer de volgende buizenversterkers of klasse D. Met luidsprekers is het helemaal willekeur. Is de ene voorstander van basreflexs, de ander zweert bij gesloten kasten. En met vliezen staan de voorstanders en tegenstanders nog verder uit elkaar. Met voor- en tegenstanders van Surround is er ook al zo'n strijd. Waar zijn we toch mee bezig...?? Ik denk dat met elk systeem goede resultaten haalbaar zijn. Dus waarom die enorme weerstand bij andermans mening. Ik denk dat we altijd kunnen leren van andere meningen wanneer we open staan voor andere systsmen. Verschillende principes hebben elk voor- en nadelen, maar vooral de voordelen worden benadrukt. Over de nadelen van hun stokpaardje hoor je vrijwel niemand. Daar komt bij dat audio helemaal geen wedstrijd is. Ik heb trouwens toch een hekel aan winnen, omdat er waar winnaars zijn er ook verliezers zijn (een verliezer is b.v. die man of vrouw die op een Marathon 0,1 sec later over de streep gaat). M.a.w.... meer espect voor elkaars mening zou ons leven hear een stuk draaglijker maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 15 mei 2011 Report Share Posted 15 mei 2011 M.a.w.... meer respect voor elkaars mening zou ons leven hear een stuk draaglijker maken. Amen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 mei 2011 Report Share Posted 15 mei 2011 waarom allemaal ego tripperij of commerciele belangen....simpel als de een nu iets goed vind klinken en de ander niet? so what Op alle audio sites is ALLES al gezegd...so just take your pick...and start listening to music Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 15 mei 2011 Report Share Posted 15 mei 2011 Ik moet M44 groot gelijk geven,er zitten gewoon handelaren op het forum, en die handelaren horen gewoon op een nieuwe sub forum, en anders nergens ook al doe je in reparatie Het is gewoon ,reclame voor je zelf maken, Hans ik zit al jaren te verkondigen over voordelen en nadelen van een product maar je wordt op Hear lekker de grond in geboord als je over nadelen spreekt,dat kunnen ze op Hear niet verdragen die reclame boys Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 mei 2011 Report Share Posted 15 mei 2011 Waar zijn we toch mee bezig...?? Lijkt me stomweg heel menselijk gedrag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 mei 2011 Report Share Posted 15 mei 2011 Waar zijn we toch mee bezig...?? Lijkt me stomweg heel menselijk gedrag. en dat in een rondje bart Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 15 mei 2011 Report Share Posted 15 mei 2011 (...) Ik denk dat met elk systeem goede resultaten haalbaar zijn. (...) Beste Hans, Wat een Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 16 mei 2011 Report Share Posted 16 mei 2011 (...) Ik denk dat met elk systeem goede resultaten haalbaar zijn. (...) Ik vind, dat er met v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 16 mei 2011 Report Share Posted 16 mei 2011 (...) Ik denk dat met elk systeem goede resultaten haalbaar zijn. (...) Ik vind, dat er met v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 mei 2011 Author Report Share Posted 16 mei 2011 (...) Ik denk dat met elk systeem goede resultaten haalbaar zijn. (...) Ik vind, dat er met v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 16 mei 2011 Report Share Posted 16 mei 2011 (...) Ik denk dat met elk systeem goede resultaten haalbaar zijn. (...) Ik vind, dat er met v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 mei 2011 Author Report Share Posted 16 mei 2011 (...) Ik denk dat met elk systeem goede resultaten haalbaar zijn. (...) Ik vind, dat er met v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 16 mei 2011 Report Share Posted 16 mei 2011 Het is heel simpel, een mosfet versterker met een Sietse TL side loaded.... Je wil nooit weer anders... .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 mei 2011 Author Report Share Posted 16 mei 2011 Het is heel simpel, een mosfet versterker met een Sietse TL side loaded.... Je wil nooit weer anders... .. Dit bedoel ik dus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 16 mei 2011 Report Share Posted 16 mei 2011 Ik wil af en toe, wat anders, er zijn v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 mei 2011 Author Report Share Posted 16 mei 2011 er zijn v Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 16 mei 2011 Report Share Posted 16 mei 2011 nee....kan er maar 1 de beste zijn. er zijn toch ook niet meerdere "eerste"? enige wat er toe doet is wat de persoon die ernaar luistert ervan vind.PUNT maar ja...als je dan een persoon op een forum hebt die je spullen afkraakt dan word het hommeles...en het leuke is ..iedereen laat het gebeuren en dan achteraf zeggen dat ze dat geen sociale omgang vinden. jullie creeren dit gemekker zelf!! je zou kunnen accepteren dat iemand zelf een andere mening heeft over jouw voorkeuren...maar dat iemadn de voorkeuren van een ander afdoet als "psychisch uit balans zijnde" of a-muzikaal of doof door disco muziek....dat vind ik niet zo netjes. dat ik dit in een ander topic ook doe heeft te maken met koekjes en deeg blablabla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 16 mei 2011 Report Share Posted 16 mei 2011 nee....kan er maar 1 de beste zijn. Audio is g Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 16 mei 2011 Report Share Posted 16 mei 2011 't is hear gewoon GEKISSEBIS ! En blijkbaar trekt ons dat aan en houden we daarvan. Op de een of andere manier trekt het forum mij nog steeds, vooral de nieuwsgierigheid wat er door een aantal weer wordt gepost, zorgt voor die verslaving. Trouwens een aantal vaste lieden valt in herhaling. Alsof ze zichzelf telkens opnieuw voorstellen. Blijft een simpel volkje. En complex. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 16 mei 2011 Report Share Posted 16 mei 2011 (...) Je wil nooit weer anders... .. ...als je Sietse bent! en... blijft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 17 mei 2011 Report Share Posted 17 mei 2011 Sietse,niet te veel schrijven want Spido wil geen concurrerende speakers op dit forum,en Spido levert geen zendtijd in daar moet je wel rekening mee houden Sietse Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 mei 2011 Report Share Posted 17 mei 2011 't is hear gewoon GEKISSEBIS ! En blijkbaar trekt ons dat aan en houden we daarvan. Op de een of andere manier trekt het forum mij nog steeds, vooral de nieuwsgierigheid wat er door een aantal weer wordt gepost, zorgt voor die verslaving. Trouwens een aantal vaste lieden valt in herhaling. Alsof ze zichzelf telkens opnieuw voorstellen. Blijft een simpel volkje. En complex. jij bent een van de grootste in stand houders... vermoorde onschuld noemen ze dat toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 17 mei 2011 Report Share Posted 17 mei 2011 Goodtube,het is geen GEKISSEBIS ,jij kunt de kritiek niet incasseren dat is het probleem Ik zit te verkondigen dat die DAP niet deugt, en dat bewijs ik je wel op een meting, geen probleem Goodtube, ik heb liever met kritische mensen te doen ,als met ja knikkers daar wordt ik alleen maar beter van, je moest eens weten hoeveel mensen leuke en bruikbare ideeën hebben waar ik zelf niet aan gedacht hebt, maar daar moet je wel voor openstaan PS Als ik jou was zou ik eens naar de zelfbouwaudio show gaan 28-5 in Breda daar kun je veel opsteken Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 17 mei 2011 Report Share Posted 17 mei 2011 Ik moet M44 groot gelijk geven,er zitten gewoon handelaren op het forum, en die handelaren horen gewoon op een nieuwe sub forum, en anders nergens ook al doe je in reparatie Het is gewoon ,reclame voor je zelf maken, Daar is toch niets mis mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 17 mei 2011 Report Share Posted 17 mei 2011 Sietse,niet te veel schrijven want Spido wil geen concurrerende speakers op dit forum,en Spido levert geen zendtijd in daar moet je wel rekening mee houden Sietse Och, als Spido er heil in ziet, mag Klaas ze wel in productie nemen. Blijft het ontwerp bewaard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts