Jump to content

Vooroordelen

WanFie
 Share

Recommended Posts

Sietse,niet te veel schrijven :lol: want Spido wil geen concurrerende speakers op dit forum,en Spido levert geen zendtijd in daar moet je wel rekening mee houden Sietse :D

Och, als Spido er heil in ziet, mag Klaas ze wel in productie nemen. Blijft het ontwerp bewaard. :D

Beste Sietse,

Ik weet dat Klaas jouw luidsprekers heeft gehoord - bij hem thuis en via zijn eigen installatie - en dat hij ze heel goed vond.

En de anderen, die daar bij waren, vonden dat ook.

Eigenlijk zou jij ze best z

3

(...) Ik zit te verkondigen dat die DAP niet deugt, en dat bewijs ik je wel op een meting, geen probleem :) (...)

Beste Wol,

Misschien moesten we JOU eens doormeten...! :D

:rolleyes::blink::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dat heeft geen zin Spido. ;)

Beste Sietse,

Ik weet dat Klaas jouw luidsprekers heeft gehoord - bij hem thuis en via zijn eigen installatie - en dat hij ze heel goed vond.

En de anderen, die daar bij waren, vonden dat ook.

Eigenlijk zou jij ze best zèlf in productie kunnen nemen. Waarom niet?

Tja Spido, ik ben van alles, behalve zakelijk. Ik zou er bovendien geen ruimte voor hebben.

Maar och, je weet maar nooit hé.. :D

Maar ff terug on topic, vooroordelen, Die waren er al toen ik oud genoeg was, dat ik een pu ging kopen. Zo'n ding met de luidspreker in het deksel. Begin jaren 60. Tja, heb nog steeds een koffertje singeltjes uit die jaren met o a nog originele van de Beatles en zo. Tja, en nu zit m'n Thorens in een doos te wachten op revisie. Tja.....