Jump to content

De Audiofabriek

kappa7
 Share

Recommended Posts

Weet iemand wat er met De Audiofabriek aan de hand is?

Een goede maand geleden heb ik daar wat spullen besteld.

Het duurde toen een week of twee voor dat ik eindelijk telefonisch contact met hun kreeg.

Ze gaven aan niet meer in Arnhem te zitten maar verhuist te zijn.

De spullen die ik nodig had waren voor de helft binnen maar de rest zo dan als nog besteld worden.

dit zou twee weken duren dat is nu ongeveer 4wk geleden.

Vandaag maar weer eens willen bellen en nu zie ik dat de site uit de lucht is.

Gaat niet goed daar volgens mij.

Inderdaad. Op 28 april was er dit nog te lezen:

In verband met ziekte zijn we voorlopig alleen op de woensdag en zaterdag geopend verder ook op donderdagavond tussen 19.00 en 21.00. De overige dagen zijn we bereikbaar per e-mail.

Dit heeft verder geen consequenties voor de service en levering van goederen.

(Komt uit de kelders van Google)

M :ph34r: rc

Ziekte is natuurlijk een probleem voor een klein bedrijf. Ik ken de audiofabriek nog van de start (met alleen Rene als owner, was 1 van de 1e klanten denk ik). Begreep dat t uiteindelijk een 3 mans bedrijf geworden is. Maar wellicht zat t tij teveel tegen...

Ziekte is natuurlijk een probleem voor een klein bedrijf. Ik ken de audiofabriek nog van de start (met alleen Rene als owner, was 1 van de 1e klanten denk ik). Begreep dat t uiteindelijk een 3 mans bedrijf geworden is. Maar wellicht zat t tij teveel tegen...

Ik denk dat hier iets meer aan de hand is? ;)

Ik denk dat hier iets meer aan de hand is? ;)

Dat gevoel heb ik dus ook.

Als je ziek bent dan is je site niet uit de lucht en zou de telefoon nog gewoon over moeten gaan lijkt mij.

Maar goed ik weet het dus niet en kan alleen maar gissen naar het probleem, vandaar dus ook mijn vraag hier wie weet hoe het zit?

Groetjes George

Falliet heb ik gehoord

In het faillissement register komen ze niet voor. Het handels register van de KvK vermeldt: "Uitgeschreven uit het Handelsregister"

Kortom, ze zijn er gewoon mee gestopt.

Bedankt voor de genomen moeite.

Het had netter geweest als ze dat zelf even op de website hadden gezet.

Ik ga de ctjes nu wel ergens anders bestellen.

Groetjes George

Nog wel spullen tegoed maar ik zou die komen ophalen in Haarlem dus had ik nog niet betaald.

Op zich geen probleem dus alleen wel ruim 1.5 maand verder en nog geen spullen.

Sorry ik gooi Haarlem en Arnhem nog wel eens door elkaar.

Beetje slordig.

Groetjes George

Het dedrijfje is gestopt en ze zouden opgesplitst verder gaan. Reden: idioot hoge huur voor het pand. De Mundorff-man zou iets beginnen in Vinkeveen of iets dergelijks, vooral verkoop via internet. Helaas ben ik vergeten wat hij precies zei.