spido Posted 25 mei 2011 Report Share Posted 25 mei 2011 Podzus,dat hebben we al dertig jaar geleden al gehoort,Spido.s tijden herleven Beste Wol, En ze maken weer dezelfde fouten! (Dit móet wel weer een gevalletje à la de eerste Leak "Sandwich" en de KEF "Concord" zijn! Een hardschuim woofer die prima pistoneert in het laag, maar die ook het midden en midden-hoog moet weergeven, en dan akelig gaat opbreken. Juist in het gebied waarin het gehoor het meest gevoelig is voor vervorming!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 27 mei 2011 Report Share Posted 27 mei 2011 Podzus,dat hebben we al dertig jaar geleden al gehoort,Spido.s tijden herleven Beste Wol, En ze maken weer dezelfde fouten! (Dit m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 29 mei 2011 Author Report Share Posted 29 mei 2011 Inmiddels staat Deel 2 van het showverslag online op Audioreview.nl. Tot een volgende keer maar weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 mei 2011 Report Share Posted 30 mei 2011 En wederom prachtige foto's. Kwas weer even in Munchen. Bedankt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 2 juni 2011 Report Share Posted 2 juni 2011 Ook op Puresound is het eerste deel verschenen van deze High End Show M Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 5 juni 2011 Report Share Posted 5 juni 2011 En het tweede deel staat ook onvan de High End show Münchenline op Puresound. In dit deel vindt je heel veel draaitafels. Zie hier : Puresound.be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 6 juni 2011 Report Share Posted 6 juni 2011 En het tweede deel staat ook onvan de High End show M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 6 juni 2011 Report Share Posted 6 juni 2011 Mooi dankjewel Onno Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 9 juni 2011 Report Share Posted 9 juni 2011 Deel 3 is ook on-line inmiddels op Puresound.be. Veel buizen. deel 3 Munchen show Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 9 juni 2011 Report Share Posted 9 juni 2011 Leuk verslag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 10 juni 2011 Report Share Posted 10 juni 2011 In dit deel vindt je heel veel draaitafels. zo onder elkaar wordt het een ode aan de wanstaltigheid met de Bergmann als broodnodig rustpunt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 10 juni 2011 Report Share Posted 10 juni 2011 Een aardige bevestiging (ongeveer, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 juni 2011 Report Share Posted 10 juni 2011 In dit deel vindt je heel veel draaitafels. zo onder elkaar wordt het een ode aan de wanstaltigheid met de Bergmann als broodnodig rustpunt. Ja inderdaad. Die is mooi strak en simpel. Die anderen glimmen allemaal veel te veel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 juni 2011 Report Share Posted 11 juni 2011 't maakt ,ij niet uit hoe 't er uit ziet. Het moet goed klinken en dat is het. Bergmann heeft er alleen voor het oog, ook weer een nutteloze kast omheen zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 juni 2011 Report Share Posted 12 juni 2011 't maakt ,ij niet uit hoe 't er uit ziet. Het moet goed klinken en dat is het. Bergmann heeft er alleen voor het oog, ook weer een nutteloze kast omheen zitten. Dus als Array alleen in felroze verkrijgbaar zou zijn, zou je ook Arrays hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 12 juni 2011 Report Share Posted 12 juni 2011 't maakt ,ij niet uit hoe 't er uit ziet. Het moet goed klinken en dat is het. Bergmann heeft er alleen voor het oog, ook weer een nutteloze kast omheen zitten. De kast is niet bepaald nutteloos te noemen bij een bergman. Tis toch de hele tafel die bepaald hoe iets klinkt en werkt ook de kast maakt daar deel van uit Bij bergman doen ze dat toevallig net ffe anders maar naar mijn mening wel erg goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 juni 2011 Report Share Posted 13 juni 2011 't maakt ,ij niet uit hoe 't er uit ziet. Het moet goed klinken en dat is het. Bergmann heeft er alleen voor het oog, ook weer een nutteloze kast omheen zitten. De kast is niet bepaald nutteloos te noemen bij een bergman. Tis toch de hele tafel die bepaald hoe iets klinkt en werkt ook de kast maakt daar deel van uit Bij bergman doen ze dat toevallig net ffe anders maar naar mijn mening wel erg goed. Precies... de hele tafel bepaald dat, maar ik wil juist dat de draaitafel de klank zo weinig mogelijk bepaald. Weg dus met alle overbodige "zooi" aan draaitafels (kappen, ingebouwde motoren, subchassis enz.). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 juni 2011 Report Share Posted 13 juni 2011 't maakt ,ij niet uit hoe 't er uit ziet. Het moet goed klinken en dat is het. Bergmann heeft er alleen voor het oog, ook weer een nutteloze kast omheen zitten. Dus als Array alleen in felroze verkrijgbaar zou zijn, zou je ook Arrays hebben? Bij Array (en andere fabrikanten) zijn ze niet idioot natuurlijk, maar met de rode Consonances b.v. zou ik geen probleem hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 13 juni 2011 Report Share Posted 13 juni 2011 Precies... de hele tafel bepaald dat, maar ik wil juist dat de draaitafel de klank zo weinig mogelijk bepaald. Weg dus met alle overbodige "zooi" aan draaitafels (kappen, ingebouwde motoren, subchassis enz.). Dus als ik het goed begrijp, alleen het element..... lijkt me een niet juiste voorstelling van zaken. De massa van een draaitafel heeft toch in dit geval zelfs véél invloed op het geluid Eigenlijk zou je moeten weten, voor en op welke draaitafel je element ontworpen / getest is. Stel je nu eens voor, dat Benz uitgaat van een subchassis..... dat zit je met een Fat Bob met een mismatch Komt nog bij, dat ik die "boortorens" walgelijk lelijk vind, net als het meeste "high-end" Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 juni 2011 Report Share Posted 13 juni 2011 't maakt ,ij niet uit hoe 't er uit ziet. Het moet goed klinken en dat is het. Bergmann heeft er alleen voor het oog, ook weer een nutteloze kast omheen zitten. Dus als Array alleen in felroze verkrijgbaar zou zijn, zou je ook Arrays hebben? Bij Array (en andere fabrikanten) zijn ze niet idioot natuurlijk, maar met de rode Consonances b.v. zou ik geen probleem hebben. Ja, maar rood is geen felroze he... Jij zei alleen dat het je niet uitmaakt hoe het er uit ziet, als het maar goed klinkt. Dat zal best tot op zekere hoogte zo zijn, maar als het er echt wanstaltig uit ziet (of dat nou felroze is, of juist alles verchroomd, of juist in matpaars, of weet ik het, dat doet er niet toe), wil je het dan nog steeds? Enkel omdat het goed klinkt? Ik geloof dat nooit zo eigenlijk... Maar wellicht ben jij een uitzondering... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 juni 2011 Author Report Share Posted 13 juni 2011 Speciaal voor Henrie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 juni 2011 Report Share Posted 13 juni 2011 Speciaal voor Henrie: Nee, je begrijpt het niet. Het maakt mij WEL uit hoe het eruit ziet En ik wil (dus) geen roze. En dan nog, wat moet ik nou met een platenspeler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 13 juni 2011 Report Share Posted 13 juni 2011 En ik wil (dus) geen roze. Dat roze is voor mij bij deze speler geen probleem, het ding is voor een zeer kleine en specifieke markt bedoeld, hoewel ik ook voor die doelgroep niet in eerste instantie aan roze denk. Wat me dan weer wel stoort is dat er een hoogglans chromen motorblok gebruikt wordt terwijl de poten mat chroom of aluminium zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 14 juni 2011 Report Share Posted 14 juni 2011 Heeft niemand in M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 juni 2011 Report Share Posted 14 juni 2011 Maar wellicht ben jij een uitzondering... Kennelijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts