Johan de Weijer Posted 1 oktober 2002 Report Share Posted 1 oktober 2002 Kan imand mij vertellen wat hij of zij vind van de PM 8200 versterker van Marantz. Ik heb namelijk zelf al een PM 8000 maar ben er over na aan het denken om hem in te gaan ruilen voor een PM 8200. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 oktober 2002 Report Share Posted 1 oktober 2002 Als ik jou was, zou ik doorsparen voor een PM17 (of een PM14mkII). Volgens mij is die PM8200 niet zo enorm veel beter dan een PM8000/7000. Ik heb zelf de PM7000 en ik zou doorsparen voor een PM17... Maar moet het per se een Marantz zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan de Weijer Posted 1 oktober 2002 Author Report Share Posted 1 oktober 2002 de rest van mijn set bestaat ook uit Marantz componenten. Als CD speler heb ik de CD 6000 OSE LE. en als tuner de ST 6000. en ik wil wel graag in de zelfde lijn blijven. het enige wat nog hoger zit dan mijn PM 8000 in deze Klasse is dan de PM 8200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 oktober 2002 Report Share Posted 1 oktober 2002 Tja, dan moet je die maar nemen he... Blijft dan niet zoveel keuze over. Tenzij je 'm niet mooi vindt klinken natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat er heel erg veel verschil zit tussen 2 Marantz versterkers uit dezelfde lijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts