Jeroen Posted 19 maart 2001 Report Share Posted 19 maart 2001 Hallo, Ik heb een Rotel RC 995 voorversterker en een Rotel RCD 975 cd speler. Op de Rotel 995 zitten stekker-aansluitingen om andere apparaten op aan te sluiten. Weet iemand of dit ook beter is voor de stabiliteit van de stroomvoorziening of is het alleen voor de handigheid om in 1 keer alle apparaten aan-en uit te kunnen zetten. Vraag: is het voor het geluid beter de cd speler gewoon in het stopcontact te steken of via de voorversterker te voeden? Groet, Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 20 maart 2001 Report Share Posted 20 maart 2001 Dit is afhankelijk van de kwaliteit van je stekkerdoos, netsnoeren en het aansluitschema in je voorversterker. Wanneer je alles op je voortrap plugt moet wel alle stroom door het netsnoertje van je voortrap lopen; lijkt me niet zo lekker! Volgens mij is het alleen maar voor bedieningsgemak. Het antwoord op je tweede vraag zal je zelf het beste kunnen beluisteren. Groeten, Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts