Markinton Posted 28 juli 2011 Report Share Posted 28 juli 2011 Hallo, Ik bezit sinds kort een Teac VRDS-10 CD-speler. Hij heeft echter een probleem; de CD-lade gaat af en toe niet open/dicht. Ik heb een service manual van een Teac VRDS-10SE, daarin zie ik twee snaartjes (loading belts), een voor de lade de andere voor de laser-unit. Iemand ervaring met dit probleem en lost het vervangen van de snaartjes het probleem op? Ik zag op Ebay.de een setje voor een VRDS-25, zijn dat dezelfde? groeten, Ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 augustus 2011 Report Share Posted 1 augustus 2011 Hoi Ton, Probeer eens of het helpt als je de snaartjes eens schoonmaakt. Gewoon met wat alcohol en een wattenstaafje zou je erbij moeten kunnen. Grote kans dat het dan verholpen is, als het tenminste aan de snaartjes ligt. Als dat niet helpt kun je de snaartjes alsnog vervangen. Meet ze anders ff op (diamater, dikte + type (rond of vierkant) en laat het dan even weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markinton Posted 2 januari 2012 Author Report Share Posted 2 januari 2012 Hoi Ton, Probeer eens of het helpt als je de snaartjes eens schoonmaakt. Gewoon met wat alcohol en een wattenstaafje zou je erbij moeten kunnen. Grote kans dat het dan verholpen is, als het tenminste aan de snaartjes ligt. Als dat niet helpt kun je de snaartjes alsnog vervangen. Meet ze anders ff op (diamater, dikte + type (rond of vierkant) en laat het dan even weten. Ik heb inmiddels de snaartjes vervangen (gekocht via Ebay.de) en meteen een Tentlabs XO3.3 en XO-supply ingebouwd. Op deze lokatie staan foto's van de reparatie van mijn Teac VRDS-10 inclusief het plaatsen van een Tentlabs clock http://www.markinton.nl/Teac%20VRDS-10.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts