mordante Posted 16 augustus 2011 Report Share Posted 16 augustus 2011 ja natuurlijk moet je er aan twijfelen. maar het is exact juist wat Marc beschreef. en het effect is niet minimaal, Marc zegt ook terecht 'veel mooier'. Als je niet te ver woont van Delft wil ik ze wel eens meenemen. deze onzin zit ook in CD speler, tuner en voorversterker. het is : http://www.audio-magic.com/Prod-ExcaliburII.html en : http://www.positive-feedback.com/Issue34/noise.htm groet Ik woon in Leiden en je bent van harte welkom om een keer naar mijn set te komen luisteren en dan als je daar zin in hebt wat van die "ozin" meenemen. Kunnen we luistere of het ook werkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 16 augustus 2011 Report Share Posted 16 augustus 2011 Beste M, dat lijkt me een leuk idee. de vraag is niet zozeer of het werkt, daar ben ik wel uit. maar wel hoeveel belang je hecht aan het effect. om het makkelijk te houden: ik neem dan een boel onzinnetjes mee. dan hoeven we achteraf alleen ons af te vragen wat nou voor welk deel van het effect verantwoordelijk is. ivm werk en weekeinden dat de kinders bij me zijn: op een avond kan ook ? groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 16 augustus 2011 Report Share Posted 16 augustus 2011 Beste M, dat lijkt me een leuk idee. de vraag is niet zozeer of het werkt, daar ben ik wel uit. maar wel hoeveel belang je hecht aan het effect. om het makkelijk te houden: ik neem dan een boel onzinnetjes mee. dan hoeven we achteraf alleen ons af te vragen wat nou voor welk deel van het effect verantwoordelijk is. ivm werk en weekeinden dat de kinders bij me zijn: op een avond kan ook ? groet Een avond is voor mij geen probleem. 05SEP11 t/m18SEP11 ben ik op vakantie. Dus een avond daarvoor of daarna is prima wat mij betreft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 16 augustus 2011 Report Share Posted 16 augustus 2011 ok ik zal ff agenda kijken en stuur wel een pb'tje groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 16 augustus 2011 Report Share Posted 16 augustus 2011 Een avond is voor mij geen probleem. [Datum hier] ben ik op vakantie. Dus een avond daarvoor of daarna is prima wat mij betreft. Wat ben jij tijdens mijn verjaardag op vakantie?! Oeps nog meer privacy gevoelig materiaal op straat Krijgen we ook nog een kort verslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 18 augustus 2011 Report Share Posted 18 augustus 2011 De posts van Wol n.a.v. diens bezoekjes zijn verplaatst naar het topic audiofiele dagen. Uw mod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 20 augustus 2011 Report Share Posted 20 augustus 2011 ok ik zal ff agenda kijken en stuur wel een pb'tje groet Ik heb nog geen PB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 augustus 2011 Report Share Posted 20 augustus 2011 antriebruten heb ik allemaal gehoord Welke aandrijving..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts