RAMA Posted 8 augustus 2003 Report Share Posted 8 augustus 2003 Vandaag de nogal oppervlakkigge test gelezen in Music Home. Een tijd geleden werd er gediscusieerd over Red Rose dat het produkten zijn die in China gemaakt worden, ben benieuwd of er mensen zijn die de originele produkten eens met Red Rose "klonen" heeft vergeleken Qwa materiaalgebruik en qwa klank. Ben overigens altijd onder de indruk geweest van produkten van Mark Levinson ( dus niet Madrigal) Ik verwacht niet dat de produkten identiek zijn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 8 augustus 2003 Report Share Posted 8 augustus 2003 De originele produkten zijn van Korsun. Misschien heb je wat aan deze link: Red Rose - Korsun Ben overigens altijd onder de indruk geweest van produkten van Mark LevinsonMark Levinson is tegenwoordig aktief in de erotiek (vast ook een indrukwekkend boek): Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Dat is ook al weer verleden tijd, Kim is vervangen door iets met betere performantie. Overigens is niet alles van Red Rose afkomstig van Korsun. Niet dat het iets uitmaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Deze draad is eerder op dit forum voorbij gekomen; Red Rose. Ik vraag me dan wel af bij welke Chinees ML zijn andere produkten inkoopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts