Guest Erwin Posted 20 maart 2001 Report Share Posted 20 maart 2001 Hoi Allemaal, Ik heb laatst een NAD 319 gekocht en ik ben er ontzettend blij mee. Het enige vervelende aan deze versterker is dat de Pre-out en de Pre-in zijn gekoppeld met zo'n stalen brug, zo'n lelijk U'tje. Ik vraag me daadwerkelijk af of het veel schelen in het geluid als ik dat ding vervang door een interlink ? En kan ik daar dan een gewone interlink voor gebruiken (Van den Hul bijvoorbeeld) of zijn er speciale interlinks voor dit soort zaken in de handel. Groetjes en bedankt alvast, Erwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 maart 2001 Report Share Posted 20 maart 2001 Hoi Erwin, Elk stukje interlink is in principe al beter dat dat "U"-tje. Of je er gehoormatig op vooruitgaat? 't Zal weinig zijn. Nu zijn er mensen die beweren dat dit een wereld van verschil is, maar mij is dit nog nooit gebleken. Een ieder die anders beweerd, moet maar eens een blindtest uitvoeren. Je zult dan geen verschillen horen. De doorverbinders bei luidsprekers vervangen is een ander verhaal. Daar kun je inderdaad verschillen waarnemen. Greetz, Sodejuu P.S.: WBT heeft iderdaad van deze doorverbinders, maar ze zijn erg duur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 maart 2001 Report Share Posted 20 maart 2001 ik nog een keer, Sorry voor de typefouten, ik zit nl. de laatste tijd nogal veel bij een Duitstalig forum. (www.netedition.de hifi-forum) Greetz, Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 20 maart 2001 Report Share Posted 20 maart 2001 Beste Erwin, Het is denk ik helemaal aan jezelf om te bepalen of jij het beter vindt of niet! En het is ook aan jou om te beslissen wat jou oren horen en niet die van een ander. Verder heb ik de Taralab missing link ertussen en gelukkig hoor ik het wel en vele anderen met mij. Dus dat betekent dat het tussen onze oren zit maar dat vind ik niet erg als ik er maar meer plezier van krijg waar het ook zit. Met vriendelijke groet, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 maart 2001 Report Share Posted 20 maart 2001 Hoi Erwin, Probeer het gewoon eens en neem wat je gelukkig maakt. Ik vindt die vervelende "U"-tjes ook niks, al is 't maar voor het oog en zoals boven vermeld, (tussen) de oren. Ik wil hier ook niks negatiefs suggereren en ik denk dat je er gewoon verstandig aan doet om de bruggetjes eens te vervangen door een interlink (die je nog ergens hebt liggen !?!). Greetz, Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erwin Posted 20 maart 2001 Report Share Posted 20 maart 2001 Ehhh Haudio, The missing link van Tara labs ??? Op de website van Tara labs is deze onbekend. Is deze net nieuw of vis ik weer eens achter het spreekwoordelijke net Originally posted by Haudio:Beste Erwin, Het is denk ik helemaal aan jezelf om te bepalen of jij het beter vindt of niet! En het is ook aan jou om te beslissen wat jou oren horen en niet die van een ander. Verder heb ik de Taralab missing link ertussen en gelukkig hoor ik het wel en vele anderen met mij. Dus dat betekent dat het tussen onze oren zit maar dat vind ik niet erg als ik er maar meer plezier van krijg waar het ook zit. Met vriendelijke groet, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 20 maart 2001 Report Share Posted 20 maart 2001 Beste Erwin, Bij de Importeur en dat is NAD weten ze de dealers die ze te koop hebben. Ik heb ze bij de firma www.audioselectief.nl vandaan. Met vriendelijke groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts