Henrie Posted 17 augustus 2011 Report Share Posted 17 augustus 2011 Heb je er ook een digitale ontvanger bij, of zit die ingebouwd in de tv? Of blijf je ook op deze tv analoog kijken? Nee het is net wat Goodtube zegt: "bijna een instappertje" Ik hou het voorlopig nog even analoog, HDTV is bijna 2x zo duur )))) Stom dat ze daar bij UPC zo veel geld voor vragen. Maar 'gewoon' digitaal is opzich ook prima hoor. En in ieder geval beter dan analoog. Dat is neem ik aan toch niet duurder dan een standaard analoog abonnement? Bij Ziggo in ieder geval niet en dan heb je er binnenkort ook nog een flink aantal HD-zenders bij... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 augustus 2011 Report Share Posted 17 augustus 2011 Vorig jaar heb ik een andere auto gekocht. Heb daar toen iets van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 augustus 2011 Report Share Posted 17 augustus 2011 Stom dat ze daar bij UPC zo veel geld voor vragen. Maar 'gewoon' digitaal is opzich ook prima hoor. En in ieder geval beter dan analoog. Dat is neem ik aan toch niet duurder dan een standaard analoog abonnement? Bij Ziggo in ieder geval niet en dan heb je er binnenkort ook nog een flink aantal HD-zenders bij... Tja het vervelende is dat je niet kunt kiezen w Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 17 augustus 2011 Report Share Posted 17 augustus 2011 Maar ook analoog is het beeld mooi van deze Panasonic en ook het geluid is prima Jack Ach nee joh, kijk nog eens goed! Logo's zijn niet eens leesbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 augustus 2011 Report Share Posted 17 augustus 2011 W Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 18 augustus 2011 Report Share Posted 18 augustus 2011 W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 18 augustus 2011 Report Share Posted 18 augustus 2011 W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 18 augustus 2011 Report Share Posted 18 augustus 2011 Een kennis van mij woont 1km verderop heeft HD-TV van UPC en dat is nog steeds niet best .... Helaas, net al bij muziek, is digitaal niet de reden dat het slecht is. De providers comprimeren nog al eens, de "zender" comprimeert, er wordt veel ge-upsampled en heel veel wordt niet eens HD aangeboden. Kijk eens naar het NOS journaal, bedroevend slecht (om nog maar niet te spreken van het aantal keren dat de ogen van de presentator helemaal niet scherp zijn maar wel het gebouw er achter). De beste kwaliteit zie je bij de commerciele film jongens en wonder boven wonder bij live uitzendingen van Eurosport. Ook heel aardig is 1080p bij Youtube, met name de muziek clippies. (wat ik ook nogal eens zie is dat de setop box / ontvanger ding geval met grote regelmaat ingesteld staat op maar 720p (vaak de default instelling om een of andere misterieuze reden) ipv 1080p) Gewoon eens een bluray kijken Jack, eentje waar de hele schijf voor de film gebruikt is (b.v. Avatar) en er geen ruimte verspild wordt aan niet te vermijden reclame toestanden en zinloze extra's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 18 augustus 2011 Report Share Posted 18 augustus 2011 mijn ervaringen met Ziggo HD zijn positief. Natuurlijk moet je bij HD zenders wel naar een echte HD uitzending kijken. Op 1,2,3 vind ik dat de meeste programma's al wel HD zijn opgenomen. Eens kijken hoe dat vanaf september is, als er 12 HD zenders standaard in het pakket zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 augustus 2011 Report Share Posted 18 augustus 2011 mijn ervaringen met Ziggo HD zijn positief. Natuurlijk moet je bij HD zenders wel naar een echte HD uitzending kijken. Ik deel je ervaring met Ziggo. Ik vind het analoge aanbod werkelijk niet in de buurt komen van digitaal HD. Natuurlijk kan analoog ook heel mooi zijn, zeker op niet al te grote beeldschermen, maar zeker op een digitale tv ziet een zender in analoog er veel minder uit dan in digitaal. Uiteraard moet het wel echt HD zijn. Een archieffilmpje uit 1960 ziet er natuurlijk net zo slecht uit als op een analoge tv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 18 augustus 2011 Report Share Posted 18 augustus 2011 mijn ervaringen met Ziggo HD zijn positief. Natuurlijk moet je bij HD zenders wel naar een echte HD uitzending kijken. Ik deel je ervaring met Ziggo. Ik vind het analoge aanbod werkelijk niet in de buurt komen van digitaal HD. Ziggo doet HD bij ons in het dorp niet onaardig, 'k kan op het moment 1:1 vergelijken met glas, da's in dat opzicht niet echt beter. Ziggo loopt echter al jaren te kloten met het analoge signaal, daar leveren ze al zeker 15 jaar onder de maat en zeker de afgelopen paar jaar minder dan 50% van de haalbare kwaliteit, slechter dan wat VHS kan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 18 augustus 2011 Report Share Posted 18 augustus 2011 [OT] Mijn set mag dan niet veel gebruiken, wel staat hier dag en nacht e.e.a. aan apparatuur aan: adsl-modem, voip, en de wifi-router. Dat zou gemakkelijk in Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 18 augustus 2011 Report Share Posted 18 augustus 2011 Ziggo doet HD bij ons in het dorp niet onaardig, 'k kan op het moment 1:1 vergelijken met glas, da's in dat opzicht niet echt beter. Ziggo loopt echter al jaren te kloten met het analoge signaal, daar leveren ze al zeker 15 jaar onder de maat en zeker de afgelopen paar jaar minder dan 50% van de haalbare kwaliteit, slechter dan wat VHS kan.. Da's niet lopen kloten, maar gewoon ruimtegebrek op de kabel. En prioriteiten stellen. Uitfaseren die analoge TV. En rap! FM op de kabel moet natuurlijk blijven. @Marc. Hiermee voldoe ik weer aan je verzoek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 18 augustus 2011 Report Share Posted 18 augustus 2011 Gewoon eens een bluray kijken Jack, eentje waar de hele schijf voor de film gebruikt is (b.v. Avatar) en er geen ruimte verspild wordt aan niet te vermijden reclame toestanden en zinloze extra's. Blueray .... Goed idee, Seed, dank je Nogmaals het analoge signaal van UPC is voortreffelijk zowel voor de radio als TV.. Ik heb ook laatst ergens gelezen dat iets van 50% van de TV-kijkers hier nog gewoon analoog kijkt. Volgens UPC "een prima product " Verwacht niet dat ze het snel uitfaseren. Nou ja afwachten maar, in tegenstelling tot Ziggo hebben ze in ieder geval g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts