Jump to content

X-Fi En Av-Nu

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Het is bijna weer zover... 21 (alleen AV-NU) 22 en 23 oktober.

Ik ben er in ieder geval niet op de vrijdag... ik vond de X-fi n.l. veeeeel leuker.

Overigens is de AAA in Krefeld in hetzelfde weekend.

LINK X-Fi

LINK AV-NU

AAA

:(

Edited by Hans van Liempd

Wolie gaat fijn naar Krefeld auf die aaaa :)

Dat is heel goed te doen.

Jammer dat het allemaal in het weekeinde van 23-10 valt.

AAA

Ik wilde eerst naar de X-Fi komen maar twijfel nu wel waar ik heel zal gaan.

op zaterdag naar Krefeld en zondag naar Utrecht zou ook nog kunnen maar wordt wel wat veel.

Groetjes George

Ik hoop dat je Duits dan beter is dan wat je hier neer hebt gekliederd ;)

Ik ben zelf nog in dubio of ik naar de X-Fi ga. Het wordt nl nogal veel. Natuurlijk ga ik naar Krefeld. Om de dag erna dan ook nog naar de X-Fi (en eventueel AV-NU) te gaan en een week later ook nog naar de show van Gydotron in de buurt van Antwerpen, wordt wel erg veel van het goede.

Ik ben zelf nog in dubio of ik naar de X-Fi ga. Het word nl nogal veel. Natuurlijk ga ik naar Krefeld. Om da dag erna dan ook nog naar de X-Fi (en eventueel AV-NU) te gaan en een eeek later ook nog naar de show van Gydotron in de buurt van Antwerpen, wordt wel erg veel van het goede.

Net als jouw Nederlands :D;)

Ik ben zelf nog in dubio of ik naar de X-Fi ga. Het wordt nl nogal veel. Natuurlijk ga ik naar Krefeld. Om de dag erna dan ook nog naar de X-Fi (en eventueel AV-NU) te gaan en een week later ook nog naar de show van Gydotron in de buurt van Antwerpen, wordt wel erg veel van het goede.

Een voorzitter heeft het altijd druk. :D:P:rolleyes:;)

• 2 weeks later...

De mensen die naar Krefeld gaan. Hoe doen jullie dat? 's ochtens vroeg uit Nederland vertrekken en dan 's avonds weer naar huis of?

Yep

Het is bij mij vandaan maar 2 uur rijden.

Als je mee wil rijden ik heb nog plaats genoeg in de auto.

Groetjes George

De mensen die naar Krefeld gaan. Hoe doen jullie dat? 's ochtens vroeg uit Nederland vertrekken en dan 's avonds weer naar huis of?

Yep

Het is bij mij vandaan maar 2 uur rijden.

Als je mee wil rijden ik heb nog plaats genoeg in de auto.

Groetjes George

Vauit Leiden is is 2.5 uur rijden volgend de route planner. Misschien dat ik wel jou kant op rij en dan verder met jou rij. Moet het nog wel overleggen met de baas.

• 2 weeks later...

Misschien dat ik wel jou kant op rij en dan verder met jou rij. Moet het nog wel overleggen met de baas.

Gezellig ik hoor hoor het wel.

Groetjes George

Helaas AAA gaat niet lukken.

Ik vind het jammer voor de mensen die ik graag had bezocht, maar ik denk dat ik het alleen bij de X-Fi hou.

Ja, het aantal kamers viel me ook wat tegen. Ik wil in ieder geval graag naar de X-Fi. Daarnaast heb ik AV-NU nog nooit bezocht sinds de nieuwe opzet vorig jaar. Misschien dat ik daar ook even ga kijken. Ookal begreep ik dat fotograferen daar vanwege de drukte en luisteren niet te doen is. Dus om daar een verslag van te maken voor Hear? Misschien hou ik het op X-Fi, ik weet het niet.

Misschien dat ik wel jou kant op rij en dan verder met jou rij. Moet het nog wel overleggen met de baas.

Gezellig ik hoor hoor het wel.

Groetjes George

Helaas AAA gaat niet lukken.

Jammer voor mij ook niet trouwens dus dat komt dan weer goed uit.

Groetjes George

Krefeld, am Samstag, kijken of er ook nog mooie hifi vriendinnetjes zijn :D:lol: :lol: :lol:

Ja, jij gaat alleen daarvoor heen natuurlijk, sinds je bij mij was. Maar je vrouw weet dat natuurlijk niet. Slimmerd.

M :rolleyes: rc