Jump to content

Mogelijke Hear Meting 2011

Guest tubejack
 Share

Recommended Posts

Je ben toch niet bang he :rolleyes::D

Even zonder dollen, overleg even met Klaas, i.p.v. dit forum.

Groet,

Jack :)

Ik ben alleen bang, dat door het gebruiken van kabels waarvan ik weet dat ze een hoop resolutie wegzuigen, de versterkers niet goed tot hun recht komen.

Waarom zou ik overigens met Klaas moeten overleggen.?? Ik zie het nog steeds als een Hear bijeenkomst.

Om hear te overleggen lijkt me meer op z'n plaats.

Bovendien ken ik het antwoord van Klaas al wel.

Voor mij is de opzet simpel. Een oude set t.o.v. een nieuwe. En wat mij betreft het liefst met één set luidsprekers.

Ik denk overigens dat de 'd-appolito's (behalve wat diepte in het laag) het best geschikt zijn voor zo'n vergelijk.

:)

Guest tubejack

Waarom zou ik overigens met Klaas moeten overleggen.

Hans het laatste wat ik hier over zeg, dat het àltijd netjes, om (met de gastheer)

te overleggen, niet? Dàt heb ik ook met Klaas gedaan en ook met jou.

Als we allemaal een beetje water bij de wijn doen, is iedereen tevreden.

Dàt het "beter kan?" zal best, maar voor een eerlijk en puur vergelijk moet je m.i. niet

meteen allerlei exotische spullen gaan inzetten.

Zoiets doe je thuis toch ook niet? Ik tenminste niet, gewoon eerst standaard spullen

en als het nodig is hier en daar wat fijn slijpen met b.v. een andere kabel.

Bovendien als het met standaard aansluitmateriaal al niet fatsoenlijk speelt, dan kan het wat mij betreft

sowieso de kliko in.

Met vriendelijke groet,

Jack

Zoiets doe je thuis toch ook niet? Ik tenminste niet, gewoon eerst standaard spullen

en als het nodig is hier en daar wat fijn slijpen met b.v. een andere kabel.

Mijn kabels zijn mijn standaard spullen. Evenals de versterkers. Daar verander ik nou eenmaal niks aan.

Je weet ook dat, het laatste beetje kwaliteit lastig te verkrijgen is. Om dan alle moeite die er gedaan is om dat laatste beetje er uit te krijgen weer teniet te laten doen door kabels is gewoon verkeerd.

Ik neem aan dat Klaas hier ook mee leest. Laten wij het dus eerst eens zijn, dan gaan we later met Klaas in discussie. Ik heb een gruwelijke hekel aan achterkamertjes geregel. Ik vind het niet zo netjes om met enkele mensen zoiets te organiseren zonder dat er van de anderen inspraak is. Het is tenslotte een forumbijeenkomst. Nu staan er al een hoop dingen vast zonder dat anderen daar hun invloed op hebben. Een is er al iemand afgehaakt omdat er geen buizen bij zitten. Ik ben voor een simpel vergelijk. Maar iets vergelijken waar niemand inspraak in heeft vind ik niet in orde. En dat geldt ook voor Array.

Waar zijn die andere deelnemers trouwens...??

Hebben die geen mening.??

Mijn voorstel zou zijn om vanaf de start alleen de kabels van Hans te gebruiken. Als het dan goed klinkt, er hoogte- en diepteafbeeldingen zijn, dan betekent dat dat die kabels niet slecht zijn. ;)

Als men het zelfs allemaal prachtig vind, is het ook goed. Dat is toch het doel, nietwaar.

Guest tubejack

Beste Hans,

Dit topic heet:

En ik haak af, ik heb geen zin in dat geneuzel.

Moderator mag hier een slotje op?

Vriendelijke groet,

Jack

Beste Hans,

Dit topic heet:

En ik haak af, ik heb geen zin in dat geneuzel.

Moderator mag hier een slotje op?

Vriendelijke groet,

Jack

Wat nu weer...??

Ik wist niet dat je zo snel uit positie zou zijn.

Ik vraag me trouwens af welk geneuzel.?? Wanneer ik schrijf wat ik vind, haak jij af... :confused:

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...