rbh Posted 6 oktober 2011 Report Share Posted 6 oktober 2011 2 sets??? Ik kom eigenlijk bijna nooit meer in een audiozaak. Heb twee sets thuis, that's it. Maar dan nog vind ik dat ik mijn opmerking kan maken. En vond het verder alleen opvallend dat je een 20 watt klasse A versterker aanhaalt en dan een verhaal begint over vooruitgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
remco_no1 Posted 6 oktober 2011 Author Report Share Posted 6 oktober 2011 Mensen, gebruik toch uw verstand en vooral uw oren! Hallelujah Amen Brother!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
remco_no1 Posted 6 oktober 2011 Author Report Share Posted 6 oktober 2011 2 sets??? Ik kom eigenlijk bijna nooit meer in een audiozaak. Heb twee sets thuis, that's it. Maar dan nog vind ik dat ik mijn opmerking kan maken. En vond het verder alleen opvallend dat je een 20 watt klasse A versterker aanhaalt en dan een verhaal begint over vooruitgang. Ja, want die 20 Watt klasse A versterker blijkt (tegen de verwachting in) een behoorlijke verbetering te zijn! Vond ik opmerkelijk genoeg om te melden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
remco_no1 Posted 6 oktober 2011 Author Report Share Posted 6 oktober 2011 wat geld kosten. En dat zit er voorlopig niet. Gelukkig blijft zelf soullen maken ook heel leuk. Je boft dus best dat je voor je spul een goede inruil regeling hebt gekregen. Dat klopt, en dat realiseer ik me maar al te goed. Heb ook een goede dealer En ja, het blijft hobby. Vooral bij zelfbouw kan ik me voorstellen dat de voldoening vele malen groter is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 oktober 2011 Report Share Posted 6 oktober 2011 Ach bij zelfbouw speelt wel het gevaar van teveel hooi op je vork nemen (waardoor je met half afgebouwede versterkers blijft ziten, ik had 5 projecten staan, een Aleph5, een Firstwatt F5, Een Zappulse 700, een UcD180 en een Stoetkit 300B...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
remco_no1 Posted 6 oktober 2011 Author Report Share Posted 6 oktober 2011 Ach bij zelfbouw speelt wel het gevaar van teveel hooi op je vork nemen (waardoor je met half afgebouwede versterkers blijft ziten, ik had 5 projecten staan, een Aleph5, een Firstwatt F5, Een Zappulse 700, een UcD180 en een Stoetkit 300B...) Ja, en welke bouw je dan als eerste af he? Je kunt ze (vaak) niet vooraf beluisteren. Succes met het maken v/e keuze! Het leven v/e audiofiel gaat niet over rozen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 6 oktober 2011 Report Share Posted 6 oktober 2011 Remco, Duidelijk!. Gefeliciteerd met je set, vooral die Luxman versterker lijkt me heel erg mooi. Als me niet vergis hebben we deze L550 II of een broertje de 509 uitgebreid kunnen beluisteren tijdens een Hear meeting in Leiden. Prachtig veel plezier ermee. Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
remco_no1 Posted 6 oktober 2011 Author Report Share Posted 6 oktober 2011 Thanks Jack, De 509 is de top of range A/B Amp van Luxman. Deze lag ver boven budget. De 507 heb ik wel overwogen, maar volgens de dealer deed ik er verstandig aan de 550a te gaan.De 590 schijnt het mooist te zijn, vd geintegreerde versterkers welteverstaan. Eerlijk gezegd val ik ook direct voor het klankbeeld van klasse A. Grtz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts