Hans van Liempd Posted 8 oktober 2011 Report Share Posted 8 oktober 2011 (edited) Inmiddels zit de heardag er op. Verslagen zijn te lezen vanaf topic 205 (blz. 14 ?) 5 November hearbijeenkomst bij Klaas Feenstra in Appelscha. Het thema is, vintage t.o.v. moderne spullen. Adres: Perfect performer (Klaas Feenstra) Nieuwe Vaart 6a 8426 RA Appelscha Catering wordt verzorgt door Tubejack en Klaas. En ik kan je garanderen... dat is in goede handen, vooral de soep... Hieraan zijn voor de andere deelnemers geen kosten aan verbonden. Aanmelden kan nog tot vrijdag 4 november. Definitief komen: Audiovorden (ziek) Carl (ziek) Goodtube Hansko Hans v L Ivan10 (ziek) Kappa7 Klaas Feenstra TubeJack Weidok Gast weidok Wol 2 gasten Klaas Programma: 11:00 beginnen. Array A-2 actieve voorversterker met S-1 Stereo eindversterker, versus Vintage CD-speler van Tubejack. Luidsprekers PP 1x 16,5 Bekabeling Tubejack 6 stukjes muziek achterelkaar (demo cdtje Tubejack) Pauze Array B-10 buffer voorversterker met 2x M-10 mono eindversterker, versus Vintage met eigen bekabeling. Astin Trew 3500+ cd-speler van Hansko Luidsprekers SS30 Bekabeling gevlochten voor Arrayapparatuur, voor vintage..?? 6 stukjes muziek.(demo cdtje Tubejack ??) Pauze en daarna ruimte om eigen muziek te luisteren. Edited 7 november 2011 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 8 oktober 2011 Report Share Posted 8 oktober 2011 Ja ik ben het ook oneens dat het vorige topic is gesloten. Jack had gewoon even z'n keutel moeten intrekken want dat sloeg nergens op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 8 oktober 2011 Report Share Posted 8 oktober 2011 Hoi, Jammer genoeg zal ik er niet bij zijn (wederom), het thema spreekt me wel aan. Wie weet de volgende keer. groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 8 oktober 2011 Report Share Posted 8 oktober 2011 Die kans heeft moderator 2 heel gretig aangegrepen Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 8 oktober 2011 Report Share Posted 8 oktober 2011 Wel jammer ik had het wel weer leuk gevonden om iedereen weer eens te spreken. Mogelijk kunnen wel hier in het scouting gebouw maar dan moet er nog wel wat georganiseerd worden. Mocht iemand een idee hebben dan help ik graag mee met de organisatie. Ik heb nu toch mooi de tijd voor zulke dingen. :) Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 8 oktober 2011 Report Share Posted 8 oktober 2011 Hans,wollie haakt af en waarom heel simpel, Als je bij KF een meting houdt dan ben je daar als gast en dan kun jij geen eisen stellen, je kunt wel vragend opstellen kunnen we dit of dat doen,krijg je dat dan is dat meegenomen, dat is mijn mening . Jack had zich wat robuuster moeten opstellen en tot tien moeten tellen ,en niet weer tegen het plafon aan moeten kruipen,er kan maar een kapitein op het schip zijn, want die draag ook alle verantwoordingen. En als jullie met twee iets organiseert ga je eerst een plan maken d.m.v.samenkomst of PM,s.en dan brengen jullie pas de info aan het forum. Ik had toch wel verwacht van 2 hoogopgeleide personen dat er iets fatsoenlijks uit de bus zou komen.We zijn toch geen kleine kinderen meer ,ik wil dat en ik wil dit , compromissen sluiten dat is het toverwoord al heeft de ene iets meer als de andere daar moet je niet rouwig om zijn. mvg wiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 8 oktober 2011 Report Share Posted 8 oktober 2011 Vrienden, Hans hangt de vermoorde onschuld uit. Ik vind het ook jammer want ik draag Nederlandse fabrikanten zoals Array en Perfect Performer een warm hart toe. M.i. maken ze prachtige producten waar we best trots op mogen zijn. Lees het bewuste topic nog eens rustig door en trek dan uw conclusies. Wat jullie verder niet weten, dat ik al behoorlijk wat tijd ingestopt heb, Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 8 oktober 2011 Report Share Posted 8 oktober 2011 Vrienden, Hans hangt de vermoorde onschuld uit. Ik vind het ook jammer want ik draag Nederlandse fabrikanten zoals Array en Perfect Performer een warm hart toe. M.i. maken ze prachtige producten waar we best trots op mogen zijn. Lees het bewuste topic nog eens rustig door en trek dan uw conclusies. Wat jullie verder niet weten, dat ik al behoorlijk wat tijd ingestopt heb, Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 8 oktober 2011 Report Share Posted 8 oktober 2011 Straks zitten ze allemaal hear met een Perfect performer Ik denk het niet. Klaas wou belangeloos meewerken, zijn bedrijfje is gestopt. Het is enkel nog hobby .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 8 oktober 2011 Report Share Posted 8 oktober 2011 Jammer was wel benieuwd naar de kabels van Hans en dan later na het officiele vergelijk de mic kabels van Jack er aanhangen. Met de luidsprekers heb ik geen probleem, Tube300 ik neem ze met plezier mee naar huis. Wel jammer voor Klaas. Het worden collector's items denk ik. Maar het vintage-Array feest gaat niet door Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 9 oktober 2011 Report Share Posted 9 oktober 2011 Ik had de kans eindelijk om de speakers van Klaas te mogen beluisteren en vooral het twee weg systeem Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 9 oktober 2011 Report Share Posted 9 oktober 2011 mooi is dat ..... er is een hear meeting om zeep geholpen. Onhandig van zowel Jack als Hans. Wollie haakt af. Goodtube ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 9 oktober 2011 Author Report Share Posted 9 oktober 2011 Wacht even... Wij organiseren maandelijks een demo bij onze audioclub. Wij hebben ons echter nog nooit bemoeid met het invullen van de avond. Dit is helemaal aan de demogever. Hij weet tenslotte hoe zijn apparatuur het best klinkt. Wanneer ik mijn eigen kabels niet mag gebruiken haak ik ook af. Ik vind het te kinderachtig voor woorden. Nu word er iets in mijn maag gesplitst waar ik het helemaal niet mee eens ben. En nogmaals, ik vind dat een hearbijeenkomst door de leden van hear georganiseerd moet worden. Allemaal inspraak dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 9 oktober 2011 Report Share Posted 9 oktober 2011 Allemaal inspraak dus. Ja dat vind ik ook, maar dan vraagt de TS het topic af te sluiten.....en dan zie je wat voor een gevolgen dat heeft. Onhandig dus. Heropenen dat Topic, een aantal posts verwijderen en dit topic killen....oftewel even terug in de tijd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 9 oktober 2011 Report Share Posted 9 oktober 2011 Jammer hoe dit gelopen is. Waarom zou iemand zijn eigen kabeltjes bij zijn eigen versterker niet mogen gebruiken? Beetje flauw om dan de hele opzet daarom af te blazen. Ook niet netjes naar de forumleden toe die enthousiast reageerden op de uitnodiging en die het volgens mij een worst zal zijn welke kabels er door deze en gene worden gebruikt. Althans dat geldt voor mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 9 oktober 2011 Members Report Share Posted 9 oktober 2011 Heren heren nou toch... Het lijkt wel een afspiegeling van de branche op zich! Zou het de aard van het audiofiele beestje zijn? Maar goed, ik heb absoluut geen tijd om me weer zo'n organiseer avontuur op de hals te halen, maar wat nu als jullie iets organiseren op de lokatie van de audioclub van Hans (betere akoestiek) of die van Audioclub midden Nederland (lekker centraal in Amersfoort)? Kosten zijn dan verwaarloosbaar, lokaties an sich heel goed. Zet daar een set ESL 63's neer (zijn voldoende eigenaren van te vinden, ik denk zelfs dat Ruud dan nog wel mee wil doen), hang daar als versterking een Sansui aan voor het vintage gebeuren, en de Array's van Hans voor het modernisme. Kabels heeft Hans ook zat lijkt me, kies voor 1 goede bron, en de basis voor een meeting is alweer daar. Zet er desnoods een streamer bij (kan Mumsoft mooi invullen en desnoods wat meer over vertellen), en all together zouden jullie toch een pracht van een HEAR dag moeten kunnen hebben? Just my 2 cents... Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 9 oktober 2011 Report Share Posted 9 oktober 2011 Heren heren nou toch... Het lijkt wel een afspiegeling van de branche op zich! Zou het de aard van het audiofiele beestje zijn? Maar goed, ik heb absoluut geen tijd om me weer zo'n organiseer avontuur op de hals te halen, maar wat nu als jullie iets organiseren op de lokatie van de audioclub van Hans (betere akoestiek) of die van Audioclub midden Nederland (lekker centraal in Amersfoort)? Kosten zijn dan verwaarloosbaar, lokaties an sich heel goed. Zet daar een set ESL 63's neer (zijn voldoende eigenaren van te vinden, ik denk zelfs dat Ruud dan nog wel mee wil doen), hang daar als versterking een Sansui aan voor het vintage gebeuren, en de Array's van Hans voor het modernisme. Kabels heeft Hans ook zat lijkt me, kies voor 1 goede bron, en de basis voor een meeting is alweer daar. Zet er desnoods een streamer bij (kan Mumsoft mooi invullen en desnoods wat meer over vertellen), en all together zouden jullie toch een pracht van een HEAR dag moeten kunnen hebben? Just my 2 cents... Leuk voor een andere keer. Eerst 5 november maar eens op zien te lossen. De bal ligt bij Jack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 9 oktober 2011 Report Share Posted 9 oktober 2011 Ik had de kans eindelijk om de speakers van Klaas te mogen beluisteren en vooral het twee weg systeem Hoi Wol ik denk dat als je gewoon een afspraak met Klaas maakt, je nog een veel betere indruk krijgt van zijn luidsprekers gewoon rustig op je gemak zonder een bende pestende kleuters om je heen Ik denk dat Klaas het je ook liever op deze manier laat horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 9 oktober 2011 Report Share Posted 9 oktober 2011 Audiofielen blijven nare mensen. Just my 2 cents. Succes d'r maar weer mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 9 oktober 2011 Report Share Posted 9 oktober 2011 Waar doen we nu moeilijk over. Ten eerste vind ik het niet hoffelijk tegenover Klaas die zijn ruimte en energie ter beschikking wil stellen, ten tweede als je over beiden sets dezelfde kabels gebruikt kan er toch niets mis zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 9 oktober 2011 Report Share Posted 9 oktober 2011 Wollie sluit zich bij het idee van goodtube aan,en maakt dan 2 groepen,ik geef voorbeelden een vintage en een new hifi en mensen die iets met vintage hebben sluit zich aan die groep en mensen die aan new hifi sluiten zich daar aan de andere groep en dan heeft ieder inspraak en van te voren doen jullie ook kortsluiten met de persoon die de ruimte ter beschikking staat ,duidelijke afspraak maken onder elkaar ,we noemen dat teambuilding of heel simpel gezegd passen in het team. mvg wollie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 9 oktober 2011 Report Share Posted 9 oktober 2011 Waar doen we nu moeilijk over. Ten eerste vind ik het niet hoffelijk tegenover Klaas die zijn ruimte en energie ter beschikking wil stellen, ten tweede als je over beiden sets dezelfde kabels gebruikt kan er toch niets mis zijn. Precies dat was is ook mijn insteek, iedereen een beetje geven en nemen. Luidsprekerkabel VDH Skyline was naar mijn idee z Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 9 oktober 2011 Report Share Posted 9 oktober 2011 Wollie sluit zich bij het idee van goodtube aan,en maakt dan 2 groepen,ik geef voorbeelden een vintage en een new hifi en mensen die iets met vintage hebben sluit zich aan die groep en mensen die aan new hifi sluiten zich daar aan de andere groep en dan heeft ieder inspraak en van te voren doen jullie ook kortsluiten met de persoon die de ruimte ter beschikking staat ,duidelijke afspraak maken onder elkaar ,we noemen dat teambuilding of heel simpel gezegd passen in het team. mvg wollie Lijkt wel een comune? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 9 oktober 2011 Report Share Posted 9 oktober 2011 Ik had de kans eindelijk om de speakers van Klaas te mogen beluisteren en vooral het twee weg systeem Hoi Wol ik denk dat als je gewoon een afspraak met Klaas maakt, je nog een veel betere indruk krijgt van zijn luidsprekers gewoon rustig op je gemak zonder een bende pestende kleuters om je heen Ik denk dat Klaas het je ook liever op deze manier laat horen. Ik denk dat er niet veel te horen valt? Deze speakers hebben mij niet kunnen bekoren. Geen vergelijk met de sinaasappelkistjes die wij hebben. :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 9 oktober 2011 Report Share Posted 9 oktober 2011 Frenske,ik ben vast van overtuigd dat je elke speaker aan het klinken krijgt als je die maar in de juiste combinatie zet wollie geeft Goodtube gelijk, de klok 24 uur terug draaien en een nieuwe start maken met Hans en Jack erbij. Frenske, weet je wat commune is, ga maar eens kijken op de Vad in Utrecht en in het hokje van Audio Note daar kun je over de mensen lopen :lol: :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts