fmjwillems Posted 10 oktober 2011 Report Share Posted 10 oktober 2011 Ik hoop voor jullie dat het deze keer wel door gaat? Veel succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 10 oktober 2011 Report Share Posted 10 oktober 2011 2all: aub niet verder afzakken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 10 oktober 2011 Report Share Posted 10 oktober 2011 2all: aub niet verder afzakken... Ok kom dan eens met een goed voorstel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 10 oktober 2011 Report Share Posted 10 oktober 2011 2all: aub niet verder afzakken... Ok kom dan eens met een goed voorstel. Ik doe geen voorstel want ik wil niet meeten, was meer een algemene opmerking, want deze discussie gaat nergens heen. Weet hoe je emotie voelt hoor, heb ik altijd bij de Sneker draaitafelgod, dan moet ik altijd tot tien tellen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 10 oktober 2011 Report Share Posted 10 oktober 2011 Leten we maar gaan werken aan een alternatief feestje. Vraag 1... laten we de datum 5 november staan..?? Ik heb een tijd terug al aangeboden dat het hier ook kan, maar dan moeten we een paar bruikbare luidsprekers hebben. Mijn Watt Puppy's staan op m'n luisterzolder en die sjouw ik echt niet naar beneden. De rest maakt me niet uit, zelfs de Droplet van 30 kg. Maar ja... dan zitten we weer in het zuiden. En áls je ze al naar beneden wilt sjouwen ben je weer dagen aan het schuiven om het laag goed te krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 10 oktober 2011 Report Share Posted 10 oktober 2011 Ik kom gewoon als het georganiseerd wordt, met Hans heb ik het allang bijgelegd (voor zover dat nodig was.... niet dus) Geef maar aan, wat ik eventueel mee kan nemen of bij kan dragen. En als jullie liever hebben dat ik thuis blijf? Geen probleem. Het is maar audio. Groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Ik kom gewoon als het georganiseerd wordt, met Hans heb ik het allang bijgelegd (voor zover dat nodig was.... niet dus) Geef maar aan, wat ik eventueel mee kan nemen of bij kan dragen. En als jullie liever hebben dat ik thuis blijf? Geen probleem. Het is maar audio. Groet, Jack Voor mij mag je er zeker naar toe gaan Jack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Daar heb ik ook geen enkel probleem mee Jack Jammer dat er altijd wel iemand is die zich dominant opstelt, eisen gaat stellen alsof het hem/haar alleen betreft. Alleen om die reden al haak ik bij dit soort bijeenkomsten al af. Gewoon bij iemand thuis luisteren bevalt mij beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Daar heb ik ook geen enkel probleem mee Jack Jammer dat er altijd wel iemand is die zich dominant opstelt, eisen gaat stellen alsof het hem/haar alleen betreft. Alleen om die reden al haak ik bij dit soort bijeenkomsten al af. Gewoon bij iemand thuis luisteren bevalt mij beter. Inderdaad Ruud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Wollie kan helaas op 5 november niet komen ,Wollie gaat met zijn zoon naar en DJ show,boem boem boem Mijn zoon was al pissig-puberaal gedrag-- dat ik met hem op 5 november niet mee ging,en nu kan het wel. Jac en Hans ,voor leiderschap zijn jullie ongeschikt ,want jullie blijven maar wat aan kletsen , ik vindt dat er een andere er voor beschikbare moet stellen die iets nieuws op touw zet al is het volgend jaar. Wat interesseert mij welke kabel eraan hangt of de groene van Klaas of de de kabel van Hans De klankkleur wordt iets beter of iets slechter maar de klank eigenschappen vam een speaker blijven toch voor 80 procent hetzelfde Een meeting is voor de gezellig heid en uitwisselingen en elkaar beter te leren kennen niet meer en niet minder. Top hifi hoor je thuis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Daar heb ik ook geen enkel probleem mee Jack Jammer dat er altijd wel iemand is die zich dominant opstelt, eisen gaat stellen alsof het hem/haar alleen betreft. Alleen om die reden al haak ik bij dit soort bijeenkomsten al af. Gewoon bij iemand thuis luisteren bevalt mij beter. Ik heb al h Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 . Een meeting is voor de gezellig heid en uitwisselingen en elkaar beter te leren kennen niet meer en niet minder. Top hifi hoor je thuis Of niet Wielke dat ligt er helemaal aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Frenske,je weet toch dan de mensen de sinaasappelen op eten en de verpakking weggooit :D :lol: :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Frenske,je weet toch dan de mensen de sinaasappelen op eten en de verpakking weggooit :D :lol: :lol: Gij zijt een ondeugend mannekke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Speel sinds zondag weer met mijn buizenset i.p.v. de Array er zijn toch wel overeenkomsten met elkaar. Door de "supertriode mode" doven volgens mij met name de even harmonischen tegen elkaar uit. Resultaat zeer hoge resolutie, transparant en het heeft weinig meer met buizen sound te maken. Door de extra tegen koppeling neemt de openlus versterking af en ik kan hem nu mooi aansturen met mijn buizen pr Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 oktober 2011 Author Report Share Posted 11 oktober 2011 En als jullie liever hebben dat ik thuis blijf? Geen probleem. Nee. h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Dat je nooit iets ter meerdere eer en glorie van jezelf moet organiseren. Dus wanneer we verder willen, wil ik dat wel organiseren. Vanaf hier dus alleen nog inhoudelijk s.v.p. Array, Array en Array...zo goed?, verrek...vergeet ik gevlochten kabels Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 oktober 2011 Author Report Share Posted 11 oktober 2011 Dat je nooit iets ter meerdere eer en glorie van jezelf moet organiseren. Dus wanneer we verder willen, wil ik dat wel organiseren. Vanaf hier dus alleen nog inhoudelijk s.v.p. Array, Array en Array...zo goed?, verrek...vergeet ik gevlochten kabels Dit is dus precies wat ik bedoel. Wanneer er overigens niet meer en wat positievere inbreng komt, gooi ik het bijltje er ook bij neer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Dat je nooit iets ter meerdere eer en glorie van jezelf moet organiseren. Dus wanneer we verder willen, wil ik dat wel organiseren. Vanaf hier dus alleen nog inhoudelijk s.v.p. Array, Array en Array...zo goed?, verrek...vergeet ik gevlochten kabels Dit is dus precies wat ik bedoel. Wanneer er overigens niet meer en wat positievere inbreng komt, gooi ik het bijltje er ook bij neer. Ja je kan het beter direct erbij neer gooien want het gaat toch gebeuren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Mooi. Dat zijn de berichten! Even naar het juiste topic verplaatst "audiofiele dag" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Array, Array en Array...zo goed?, verrek...vergeet ik gevlochten kabels Had ik het toch goed Volgens mij moet je van een stapel LP's af, want je naald blijft hangen Even on-topic, zo tussen de regels door te lezen van de verschillende reacties zijn er mensen Hear mensen met organisatie talent. Maken we de Hear dag voor meer mensen aantrekkelijk en hangen we een boksbal op voor hen die zijn stoom af wil blazen. Wat dachten jullie High-end buizen en High-end transistoren versus Vintage. Allle middelen toegestaan (ook gehakt, trollesnot, lijnoptimizers etc etc ) Wie durft en wat is een goede datum? of kunnen jullie alleen maar ohen geldt ook voor Sp... Groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Hans en Jack ,jullie zitten nog steeds in de ontkenning fase, jullie hebben het niet over een meeting maar over koetjes en kalfjes . Jack heeft het ineens over een buizen set en Hans heeft erover dat die zijn speakers naar onder wil tillen ,geen sprake van wat er verkeerd is gegaan,geen woord hoe gaan wij het samen oplossen ,geen woord over visie, hoe gaan wij het organiseren en als een forum lid in hun oren iets verkeerd schrijft, vallen ze al om en willen stoppen. Hans en Jack deze meeting stelt qua organisatie niks voor t.o.v. een project of een wijkraad ,voor een dag meeting is tussen jullie twee geen samen spel,niet naar elkaar luisteren en ook niet elkaar wat gunnen . Tip, als je wat organiseert zet eerst de lijnen uit en maakt een draaiboek en een presentatie en vooral luisteren naar elkaar ,want het einddoel is een geslaagde meeting en niet wat ik wil., ik heb ze bij jullie alle drie gemist,dus mijn advies stopt ermee dan is de schade ook beperkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 oktober 2011 Author Report Share Posted 12 oktober 2011 Hans en Jack ,jullie zitten nog steeds in de ontkenning fase, jullie hebben het niet over een meeting maar over koetjes en kalfjes . Jack heeft het ineens over een buizen set en Hans heeft erover dat die zijn speakers naar onder wil tillen ,geen sprake van wat er verkeerd is gegaan,geen woord hoe gaan wij het samen oplossen ,geen woord over visie, hoe gaan wij het organiseren en als een forum lid in hun oren iets verkeerd schrijft, vallen ze al om en willen stoppen. Hans en Jack deze meeting stelt qua organisatie niks voor t.o.v. een project of een wijkraad ,voor een dag meeting is tussen jullie twee geen samen spel,niet naar elkaar luisteren en ook niet elkaar wat gunnen . Tip, als je wat organiseert zet eerst de lijnen uit en maakt een draaiboek en een presentatie en vooral luisteren naar elkaar ,want het einddoel is een geslaagde meeting en niet wat ik wil., ik heb ze bij jullie alle drie gemist,dus mijn advies stopt ermee dan is de schade ook beperkt. Maar wanneer er alleen maar kritiek komt en geen inbreng schiet het ook niet op. Er zijn al een paar voorstellen gedaan, maar niks nie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 12 oktober 2011 Report Share Posted 12 oktober 2011 Wol nu ga je wel heel erg kort door de bocht, ik vind je opmerkingen weinig opbeurend je hebt geen flauw idee wat er allemaal al geregeld was. Het was bijna rond en ik heb zelfs vanochtend van Klaas een alternatief voorstel gekregen want die vind het ook jammer. Maar goed als er geen animo is voor een Hear dag is houd het natuurlijk op. Ik ga niet voor Jan met de korte achternaam 2 dagen naar Appelscha om allerlei eigen spullen neer te zetten en dingen zoals een soundcheck en optimale opstelling te regelen. De draf agenda c.q. het draaiboek wil ik wel even openbaar zetten als Hans daar geen moeite mee heeft. Misschien heeft iemand anders er iets aan. Want zoals ik al eerder melde het staat iedereen vrij om zelf een Hear dag te organiseren, Alleen negatief doen of de draak met dingen steken vind ik te makkelijk.... ik komt er geen stap mee verder Ik ga weer aan het werk, Jack P.s. voor Frenske heb ik nog een mooi STK versterkertje ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 12 oktober 2011 Members Report Share Posted 12 oktober 2011 Twee Dagen? Soundcheck? Dat hebben we nog nooit gedaan (kon ook nooit trouwens)... Kom op zeg, zo moeilijk kan het toch niet zijn? Steekje nek uit, neem een paar beslissingen en gá ervoor. Er zijn altijd instanties of mensen genoeg die wel wat uit willen lenen voor zoiets, maar neem gewoon eerst een paar beslissingen. Als je eerst demnocraties moet gaan overleggen wát je nu precies gaat doen ben je daar volgend jaar wel uit. Hetzelfde voor de lokatie en datum. Discussier 3 dagen over een twee- of drietal opties, bepaal, maak het bekend en gáán met die banaan! De helft kan toch niet/wel/niet/wel. Je staat daar uiteindelijk echt niet maar met zijn vieren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts