spido Posted 10 oktober 2011 Report Share Posted 10 oktober 2011 Van tijd tot tijd vindt een forummer het een goed idee Spido toe te voegen aan zijn lijst van "friends". Hoe aardig, hoe vriendelijk, hoe interessant en/of hoe verstandig zulke lieden ook soms zijn, Spido wist ze altijd van zijn vriendenlijst. Want die vriendenlijst van Spido omvat nooit meer dan 0 vrienden. (Kan men de functie "Vriendenlijst" eigenlijk blokkeren?) Spido komt hier niet om vriendjes te maken. En ook niet om vijanden te maken. Hij komt hier om informatie en opinies uit te wisselen: liefst in een open en goede sfeer. Waarom er zulke vriendenlijsten op zo'n forum bestaan, is Spido een raadsel. Als er onder u zijn die hierover een andere mening of een ander inzicht hebben, hoort Spido dat graag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 10 oktober 2011 Report Share Posted 10 oktober 2011 Van tijd tot tijd vindt een forummer het een goed idee Spido toe te voegen aan zijn lijst van "friends". Hoe aardig, hoe vriendelijk, hoe interessant en/of hoe verstandig zulke lieden ook soms zijn, Spido wist ze altijd van zijn vriendenlijst. Want die vriendenlijst van Spido omvat nooit meer dan 0 vrienden. (Kan men de functie "Vriendenlijst" eigenlijk blokkeren?) Spido komt hier niet om vriendjes te maken. En ook niet om vijanden te maken. Hij komt hier om informatie en opinies uit te wisselen: liefst in een open en goede sfeer. Waarom er zulke vriendenlijsten op zo'n forum bestaan, is Spido een raadsel. Als er onder u zijn die hierover een andere mening of een ander inzicht hebben, hoort Spido dat graag! Ik weet niet waar die vriendenlijst technisch voor dient, maar je kunt wel instellen dat je niet automatisch een "vriend" toestaat zich vriend te noemen. En instellen dat je de vriendlijst niet bij je profiel laat zien. En misschien kan een betweter hier een goed antwoord op formuleren. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 10 oktober 2011 Report Share Posted 10 oktober 2011 Kan ik Spido ook volgen op Twitter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Beste Spido, laat ik heel eerlijk tegen je zijn. Ik ben vanaf 10 november 2010 bevriend met je geweest. Dit nadat we enkele PM's met elkaar hebben uitgewisseld. Deze manier van vriendschap opzeggen maakt mij diep bedroefd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 11 oktober 2011 Report Share Posted 11 oktober 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 oktober 2011 Author Report Share Posted 11 oktober 2011 Beste Spido, laat ik heel eerlijk tegen je zijn. Ik ben vanaf 10 november 2010 bevriend met je geweest. Dit nadat we enkele PM's met elkaar hebben uitgewisseld. Deze manier van vriendschap opzeggen maakt mij diep bedroefd. Beste rbh, We kunnen toch in een vriendelijke en beleefde sfeer PM's uitwisselen, zònder opname in zo'n formele "Vriendenlijst"? (Overigens geeft Spido de voorkeur aan uitwisseling van opinies en informatie via het openbare forum; dan kunnen ook anderen hun wellicht waardevolle bijdragen leveren.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 oktober 2011 Author Report Share Posted 11 oktober 2011 (...) Ik weet niet waar die vriendenlijst technisch voor dient, maar je kunt wel instellen dat je niet automatisch een "vriend" toestaat zich vriend te noemen. En instellen dat je de vriendlijst niet bij je profiel laat zien. (...) Beste mumsoft, Dank je voor de tip! Ik heb, na enig zoeken, die functie gevonden en er gebruik van gemaakt. Dat was wel nodig ook, want er blijken grapjasjes te zijn die zich juist als "vriend" aanmelden wanneer je duidelijk hebt gemaakt dat je daar niet van bent gediend... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 12 oktober 2011 Report Share Posted 12 oktober 2011 We kunnen toch in een vriendelijke en beleefde sfeer PM's uitwisselen, z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 12 oktober 2011 Report Share Posted 12 oktober 2011 Ach Spido waar maak je je druk om? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts