mumsoft Posted 17 oktober 2011 Report Share Posted 17 oktober 2011 Extra rust, of meer vaagheid? M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 17 oktober 2011 Report Share Posted 17 oktober 2011 Als je de CEC TL5100 laat modificeren ben ik wel nieuwschierig naar de resultaten. Zelf heb ik een CEC TL51x loopwerk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 17 oktober 2011 Report Share Posted 17 oktober 2011 het ding is al rijkelijk beplakt met loodbituum. maar dat houdt de prints niet vast. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 18 oktober 2011 Report Share Posted 18 oktober 2011 Ik heb mijn twijfels over de CEC TL 5100, als het systeem zo goed was hadden de hi-end firma,s ook gebruikt gemaakt van dat principe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 18 oktober 2011 Report Share Posted 18 oktober 2011 http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=113175.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 19 oktober 2011 Report Share Posted 19 oktober 2011 Extra rust, of meer vaagheid? M rc Geen vaagheid, maar rust en een nog schoner muziekbeeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted 19 oktober 2011 Author Report Share Posted 19 oktober 2011 Jammer voor Jepe dat Sander geen mods meer doet voor particulieren, anders wist ik wel iemand Daar gaat verandering in komen. Dan ga ik daar op wachten! Ik vind je werk erg goed en je bent ook een heel plezierig mens om zaken mee te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 19 oktober 2011 Report Share Posted 19 oktober 2011 Ik heb mijn twijfels over de CEC TL 5100, als het systeem zo goed was hadden de hi-end firma,s ook gebruikt gemaakt van dat principe Zoals de BMC cd speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 19 oktober 2011 Report Share Posted 19 oktober 2011 Mordante ,een Jadis heeft die ook een snaar aangedreven loopwerk !!! Het loopwerk van een cd is voor mij niet belangrijk ,hij moet gewoon de cd lezen niet meer en niet minder,ze kunnen daar een groot compleet circus van maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 20 oktober 2011 Report Share Posted 20 oktober 2011 Mordante ,een Jadis heeft die ook een snaar aangedreven loopwerk !!! Het loopwerk van een cd is voor mij niet belangrijk ,hij moet gewoon de cd lezen niet meer en niet minder,ze kunnen daar een groot compleet circus van maken Dus jij denkt dat zo'n beetje ieder loopwerk gelijk presteert? Waar baseer je dat op? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 21 oktober 2011 Report Share Posted 21 oktober 2011 CJ,ik zeg niet dat ze gelijk presteren ,ik zeg dat er een compleet circus er om heen wordt gebouwd dat is heel wat anders, Heel simpel 95 van de 100 loopwerken zijn het zelfde ,tand wieltje en een motor aandrijving ,zoek de verschillen,dan heb je het digitaal filter en de dac en dan bouwen ze apparaat propvol met onderdelen om het interessant te maken en aandacht te krijgen. Dan praten we nog niet over de kast want dat moet de trekpleister zijn ,je hoofd moet op tilt gezet werden,zoals Freud het zou zeggen je moet er van opgewonden raken en ,dan praten we nog niet of de reclame folder ,de audio bladen waar de journalist een pracht verhaal moet schrijven met hem zijn oren ,heb jij mischien de zelfde oren als de schrijvers die schrijven in de audio bladen !! Wist je dat ,ik dacht Burmester dat die eerst een snaar had en nu tandwiel aandrijving ,en dan praten we nog niet of het apparaat past in de keten,en dan praten we nog niet over dat de winkelier die een mooie speciale aanbieding voor je heeft om zijn oude voorraad kwijt te raken. Je denkt dat je de idiale cd speler koop ,maar is dat wel zo. PS Je heb gelukt CJ mijn emotions van Hear doen het niet. Wollie de Azijnpisser Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 21 oktober 2011 Report Share Posted 21 oktober 2011 Mijn emoticons doen het ook niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 21 oktober 2011 Report Share Posted 21 oktober 2011 Snif, ceetje vergeten. Mijn emoticons doen het ook niet. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 21 oktober 2011 Report Share Posted 21 oktober 2011 Snif, ceetje vergeten. Mijn emoticons doen het ook niet. M rc En nu verder Hear? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 21 oktober 2011 Report Share Posted 21 oktober 2011 Snif, ceetje vergeten. Mijn emoticons doen het ook niet. M rc En nu verder Hear? Ja, hoe nu verder. De mijne doen het ook niet. Zijn zelfs nergens te vinden. Ook mijn avatar is zoek... Niet leuk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 21 oktober 2011 Report Share Posted 21 oktober 2011 CJ,ik zeg niet dat ze gelijk presteren ,ik zeg dat er een compleet circus er om heen wordt gebouwd dat is heel wat anders, Heel simpel 95 van de 100 loopwerken zijn het zelfde ,tand wieltje en een motor aandrijving ,zoek de verschillen,dan heb je het digitaal filter en de dac en dan bouwen ze apparaat propvol met onderdelen om het interessant te maken en aandacht te krijgen. Dan praten we nog niet over de kast want dat moet de trekpleister zijn ,je hoofd moet op tilt gezet werden,zoals Freud het zou zeggen je moet er van opgewonden raken en ,dan praten we nog niet of de reclame folder ,de audio bladen waar de journalist een pracht verhaal moet schrijven met hem zijn oren ,heb jij mischien de zelfde oren als de schrijvers die schrijven in de audio bladen !! Wist je dat ,ik dacht Burmester dat die eerst een snaar had en nu tandwiel aandrijving ,en dan praten we nog niet of het apparaat past in de keten,en dan praten we nog niet over dat de winkelier die een mooie speciale aanbieding voor je heeft om zijn oude voorraad kwijt te raken. Je denkt dat je de idiale cd speler koop ,maar is dat wel zo. PS Je heb gelukt CJ mijn emotions van Hear doen het niet. Wollie de Azijnpisser Oké, Dat verhaal kan ik volgen. Maar dan hadden we het nog over het laten restylen, zoals ik dat liever zeg dan modificeren. Restylen kan een enorme verbetering opleveren t.o.v. de originele situatie. Daarbij is het in veel gevallen nuttig zelf de nodige demping op strategische plaatsen aan te brengen, zoals, de binnenkant van de ombouw van bitumen te voorzien. Maar je wilt het niet geloven, laatst heb ik tevens onder de speler een plaat geplakt, daar waar het loopwerk zich bevindt en kwam tot de onthutsende ontdekking dat detaillering en laag er enorm op vooruit waren gegaan, evenals de rust in de muziek. Overigens, geeft dat geen branderig gevoel, dat azijn pissen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 21 oktober 2011 Report Share Posted 21 oktober 2011 Beetje off-topic, maar met welke browser? Hier werkt het niet met FF, maar wel met IE7 op windows. Thuis werkt alles. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 21 oktober 2011 Report Share Posted 21 oktober 2011 CJ, de simpelste mod is ,je pakt 2 telefoonboeken een leg je onder de cd speler en de andere leg je op de cd speler, dat doet al wonderen. de emot,s doet het wel bij mijn dochter thuis op de computer Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 21 oktober 2011 Report Share Posted 21 oktober 2011 inderdaad .... gewicht er op helpt. ook bij tuners, voor- en eindversterkers en luidsprekers trouwens. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 21 oktober 2011 Report Share Posted 21 oktober 2011 CJ,ik zeg niet dat ze gelijk presteren ,ik zeg dat er een compleet circus er om heen wordt gebouwd dat is heel wat anders, Heel simpel 95 van de 100 loopwerken zijn het zelfde ,tand wieltje en een motor aandrijving ,zoek de verschillen,dan heb je het digitaal filter en de dac en dan bouwen ze apparaat propvol met onderdelen om het interessant te maken en aandacht te krijgen. Dan praten we nog niet over de kast want dat moet de trekpleister zijn ,je hoofd moet op tilt gezet werden,zoals Freud het zou zeggen je moet er van opgewonden raken en ,dan praten we nog niet of de reclame folder ,de audio bladen waar de journalist een pracht verhaal moet schrijven met hem zijn oren ,heb jij mischien de zelfde oren als de schrijvers die schrijven in de audio bladen !! Wist je dat ,ik dacht Burmester dat die eerst een snaar had en nu tandwiel aandrijving ,en dan praten we nog niet of het apparaat past in de keten,en dan praten we nog niet over dat de winkelier die een mooie speciale aanbieding voor je heeft om zijn oude voorraad kwijt te raken. Je denkt dat je de idiale cd speler koop ,maar is dat wel zo. PS Je heb gelukt CJ mijn emotions van Hear doen het niet. Wollie de Azijnpisser Ik mag toch hopen dat je CD niet met een tandwieltje aangedreven wordt. Dat gaat rrrrrrrrrrrratelen... En daar gaat het hier volgens mij over niet over het laadje en niet over de laserkopbeweging. Ik denk overigens dat een stevige en trillingsarme kast wel degelijk iets doet. Net als de telefoonboeken en plaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 21 oktober 2011 Report Share Posted 21 oktober 2011 CJ, de simpelste mod is ,je pakt 2 telefoonboeken een leg je onder de cd speler en de andere leg je op de cd speler, dat doet al wonderen. de emot,s doet het wel bij mijn dochter thuis op de computer Dat kan ik er geen CD's meer in doen. een TL51x is een bovenlader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 21 oktober 2011 Report Share Posted 21 oktober 2011 Dat kan ik er geen CD's meer in doen. een TL51x is een bovenlader. In elke pagina een gat knippen..??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 21 oktober 2011 Report Share Posted 21 oktober 2011 Dat kan ik er geen CD's meer in doen. een TL51x is een bovenlader. In elke pagina een gat knippen..??? Jij hebt vast nog ergens een telefoonboek liggen. Dus ga je gang. Stuur maar een PM wanneer ik het eindproduct kan ophalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts