Jump to content

Av-Nu Ellende

viceadmiraal61
 Share

Recommended Posts

We hebben het helemaal gehad met de AV-NU ellende kermis atractie ...voor ons wordt het de AV-NOOIT MEER..

Wat is er gebeurd..We hadden zoals elk jaar een eigen set draaien op de show...op een gegeven moment komt

de organisatie(ernst bobie en de rest) ons vertellen dat de spullen (marantz kanzy blumenhofer) weg moesten..

Waar ik op reageerde,dat ik dan ook weg ging en de stand leeg liet...het geld konden ze dan in hun eigen p..

houden...Goed dat wilde ze ook niet..te meer omdat Peter Viergever mee deelde dat juist onze aanwezigheid

zo op prijs gesteld werd...Peter treft dan ook geen blaam ,Een erudite persoonlijkheid die ik graag mag ,muziek

en hifi is onze gezamelijk hobby..Maar de tuinkabouter Ernstje die snap nog steeds niet dat de audio brance

in zeer grote moeilijkheid verkeerd..En dus in mijn bescheidenheid zou juist een ruim denken meer op de plaats

zijn..nu nog op mijn stand als demo spullen,wellicht volgend jaar als volle deelnemer. Maar dat is helaas te veel

voor onze kleine man...U als consument betaald 22.50 (in guldens) voor een grote kermiszaal en 10 echte

luister ruimtes...Daarin tegen heeft de X FI show GRATIS heel wat meer te bieden....Kortom volgend jaar komen

wij met iets heel bijzonder live muziek..grotere ruimte met airco.uiteraard weer gratis en nog een cd toe...

En de AV-NU show ,wordt voor mij AV-niet show en er hebben zich al 6 AV-NU show deelnemers zich aan-

gesloten om mee te gaan...dat zegt genoeg.

Hans het niet de vuile was, maar kinderlijk puber gedrag van admir dat moet je als mens samen kijken naar een oplossing en niet slijmen over Peter V, want hij heeft toch die de beslissing genomen en de ander voert het uit <_<

Hallo,

Ik moet ook zeggen, dat ik na 2x AV-Nu in Utrecht, zelfs de Vad in Velthoven ga missen en het initiatief van Viceadmiraal toejuich!

De opzet van de X fi is ook meer wat je zoekt als audiofanaat, en daar heb ik met meer plezier rondgelopen dan bij AV-NU.

Wel heb ik het idee dat de standhouder(importeurs) bij de AV-NU wel willen, maar joh, die ruimtes zijn echt niet te pruimen, op een enkele uitzondering na.

Over de grote zaal wil ik het al helemaal niet hebben, daar was het kijken..... van luisteren kon geen sprake zijn.

Het zou volgens mij leuk zijn dat er een completere show komt, naast of samen met de X-fi, met ook wat meer uitleg bij de stand/set, bijvoorbeeld:

- Presentaties over techniek (akoestiek, opname technieken, verschillen klasse A, A/B, D of iets dergelijks)

- Waarom onderscheid een set zich van de rest, laten horen van voorbeeld stukjes muziek.(let hier op, let daar op)

- Waar herken je nu een goede set aan, een vertegenwoordiger die het verschil kan laten horen/aangeven.

- Verschillen van kabels laten horen zoals de demo van Nordost, (erg leuk en verrassend).

- Prototypen

- Bijzondere ontwerpen,

- Een set van een consument.

- Voor de fabrikant die durft, het verschil tussen live en de installatie( gitaar opname versus live aanwezige muzikant

enz enz.

En wat mij betreft hoeft het niet eens gratis te zijn, als het maar kwaliteit heeft.

Ik zou zeggen, zet hem op Viceadmiraal61

Fred

.

Ik neem aan dat je wel door de wol ben geverft?...Mister Wol..voor de duidelijkheid Ik moest mijn Marantz weg

halen omdat zijn niet mee doen!! Maar de firma Kef daar mochten blijven staan 4 mono blokken 1 pre amp 1 sacd

alles van ja wel..ook van Marantz.

tegen een 11 setje van mij...Wat dacht je daar van Mister Wol

Admir dan hoef je nog niet pissig te zijn ,en dan groot te vertellen over het product Aapje NU dat het niet deugt ,dan had je moeten zwijgen, en volgend jaar naar de ikki- Fy een stand neer gezet, ondernemer . ^_^:)

Buulke ,als ik de audio form,s leest is de helft niet tevreden over Aapjes kijken op AV-NU,er is in deze slechte tijd teveel concurrentie en het eerste wat naast boven komt dwarrelen zijn de machthebbers, die moeten toch hun omzet draaien, zo simpel is, en als ze dat niet halen kost het gewoon hun kop,maar Admir had op zijn strepen moeten staan ,ze hadden hen niet kunnen wegsturen ^_^:) .

En dat bedoel ik nou de importeurs zijn met zichzelf bezig :mad2::D

ach zonder Vice's opmerking was het mij wel duidelijk dat de AV-NU (wat een flut naam trouwens) een kansloos gebeuren is.

De X-Fi show met gratis entree (zoals het hoort want een winkel of autoshow vraagt immers ook geen entree) en een veel prettigere opzet was al een teken aan de wand dat er iets aan de hand is in hi-fi land.

Zelfde plaats, zelfde data. Concurrentie heet dat.

AV-NU show: het was eens.....

De Xi-Fi gaat natuurlijk nooit samen met de AV NU. Op de XI FI betaalt de deelnemer veel en veel minder dan op de AV NU (ik hoorde zelfs bijna 1/3) en daarnaast is de deelname nog gratis ook. Ook staan dealers en importeurs gebroederlijk naast elkaar. Weinig beperkingen als het maar Hi Fi is. Zie iemand als John van Gend zou nooit worden toegelaten op de AV Nu. Die AV Nu zal het roer fors moeten omgooien anders halen ze het niet. Overigens vond ik de eerste VADs in Veldhoven erg leuk.

Over de stevige bedragen heb ik ook al wat gehoord. Ondernemers kunnen namelijk ook rekenen... ^_^

Erg vervelend, dat er gedoe was over je installatie. Maar ik zie op de plattegrond van X-Fi dat je daar ook aanwezig was, dus nu heb je gewoon een show minder om op te staan. Heb de 3e verdieping niet bereikt :(

Het is gewoon niet netjes om met naam en toenamen te gaan smijten op een openbaar forum, je kunt je ongerief in algemene bewoordingen neerzetten, maar namen ed. is not done.

Zoiets "vecht' je een op een uit als "grote en volwassen jongens".

Het is gewoon niet netjes om met naam en toenamen te gaan smijten op een openbaar forum, je kunt je ongerief in algemene bewoordingen neerzetten, maar namen ed. is not done.

Wat een onzin.

Wat een onzin.

Ach ja, wat kan het fmjwillems nou schelen of iemands goede naam door het slijk wordt gehaald?

Of iemands reputatie wordt beschadigd? En wellicht zelfs ten onrechte?

Wat gemakkelijk voor je, als je zo weinig last van fatsoen hebt... :o

Ach ja, wat kan het fmjwillems nou schelen of iemands goede naam door het slijk wordt gehaald?

spido jij kan daar toch ook geen last van hebben wegens alter ego, niet bestaand persoon! ;)

Deze reactie van Spido had ik wel verwacht.

Schoolmeester mentaliteit. :o:P:D;)

Spido, ik zou zeggen, wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

Of mogen importeurs en handelaren niet door het slijk gehaald worden maar forumgenoten wel? Waar bleef jouw respect en fatsoen toen je reageerde op M44 die KT88 zou helpen? Je zei dat je je nu pas ernstig zorgen ging maken. :angry:

M :ph34r: rc

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...