fmjwillems Posted 28 oktober 2011 Report Share Posted 28 oktober 2011 Spido, ik zou zeggen, wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Of mogen importeurs en handelaren niet door het slijk gehaald worden maar forumgenoten wel? Waar bleef jouw respect en fatsoen toen je reageerde op M44 die KT88 zou helpen? Je zei dat je je nu pas ernstig zorgen ging maken. M rc x2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 28 oktober 2011 Report Share Posted 28 oktober 2011 Spido geen onzin vertellen,Admir heeft zelf zijn imago schade deels zelf schuld aan . Hij moet niet rond bazuinen ook op andere form hoe ze hem behandeld hebben, ik noem dat kinderlijk puberale gedrag. Als er en het contract staat geen concurrerende audio attributen dan moet hij niet doen dus ook niet stiekem doen maar hij wou weer van 2 walletjes eten ,als er niks in het contract staat had de organisator geen poot om hem zij spulletjes te verwijderen,maar dan had ik als organisator het voordeel van de twijfel gegeven ,dit jaar nog het merk Marakiesch en volgend jaar niet,dan had die hem als klant kunnen behouden,mannen, mannen, mannen.Macht,macht macht Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 28 oktober 2011 Report Share Posted 28 oktober 2011 ,mannen, mannen, mannen.Macht,macht macht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 28 oktober 2011 Members Report Share Posted 28 oktober 2011 Nou heren, het ligt allemaal wel íets genuanceerder... Toevallig ben ik zelf bij dat gesprek aanwezig geweest, en idd, het liep nogal hoog op. Wat is nu het geval, in de ''spelregels'' staat inderdaad dat er alleen producten mogen worden gebruikt van deelnemers aan de AV-nu. Dat ik daar 4 jaar aan mee heb gedaan (dit jaar lukte dat gewoonweg niet vanwege de X-fi én Krefeld, je kunt nu eenmaal niet op 3 beurzen tegelijk aanwezig zijn), wil dus nog niet zeggen dat ik geen deelnemer meer ben! De heren van Kanzy hebben daar verleden jaar ook gestaan, zij hebben voor dit jaar toevallig anders besloten. Zijn het dan ineens geen deelnemers meer? Vreemde uitleg, maar het zij zo. Een ieder interpreteert regels nu eenmaal naar eigen goeddunken. Maar nu komt het, Fritz heeft namelijk zijn zelf aangeschafte spullen op deze show gebruikt, dus zijn éigen Kanzy versterker en zijn éigen Blumenhofer luidsprekers. Wat dan het probleem is, het is mij nog niet helemaal duidelijk, hij heeft dus geeneens spullen van derden geleend! Na een snelle ronde kwam ik tot de conclusie dat er minimaal 5 deelnemers producten presenteerden die niet deelnamen (sterker nog, nog nooit hadden deelgenomen)aan de AV-nu, blijkbaar is er meer aan de hand als wij allen vermoeden. Dat dit hier neergepent moet worden, daar kun je over discusseren, ik vind het namelijk niet interessant of nuttig om hier te bespreken. Buiten dat, de ware achtergrond van de hele discussie op zich, dáár komen we toch nooit achter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 28 oktober 2011 Report Share Posted 28 oktober 2011 Heren, een mooi moment om dit topic verder te laten rusten. Uw Moderator2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts