Guest tubejack Posted 19 november 2011 Report Share Posted 19 november 2011 Ik protesteer nu toch? Bovendien het is me nu duidelijk hoeveel rechten je hebt als koper op Marktplaats. Nul, komma nul. En dat is véél meer waard dan die 25€. De man doet in ieder geval zijn nick name eer aan "Amai!" http://nl.wikipedia.org/wiki/Amai Groet, Jack P.s. welkom terug op dit forum KT88 en hetzelfde geldt voor Audiofreak, fijn dat jullie er weer zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 november 2011 Report Share Posted 19 november 2011 Je hebt natuurlijk wel gelijk voor zo'n bedrag. Als koper heb je natuurlijk wel rechten maar voor zo'n bedrag moet je gepensioneerd advocaat zijn om dat recht te halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 19 november 2011 Report Share Posted 19 november 2011 P.s. welkom terug op dit forum KT88 en hetzelfde geldt voor Audiofreak, fijn dat jullie er weer zijn! Dank je Jack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 20 november 2011 Report Share Posted 20 november 2011 Dank je Jack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 22 november 2011 Report Share Posted 22 november 2011 De advertentie is "vernieuwd" kennelijk heeft de man meerdere exemplaren. Hij heeft wel exact dezelfde foto gebruikt.... de beruchte sansui tuner tu-x501 van audiofreak http://link.marktplaats.nl/484632178 in perfecte staat deze digital synthesizer tuner van sansui mooi zwart & strak goed ontvangst ook hier weer zo'n eikel van audio freak die de boel probeert te flessen maar zie hier het bewijs, punt gave in nieuw staat sansui tuner je kunt natuurlijk het artikel zelf komen afhalen voor als je zeker wilt zijn dat er tijdens het vervoer niets kan gebeuren dat geheel voor eigen risico is en zo zie je maar weer dat je voor 25 euro een hoop gezeik kan krijgen van deze kinderen want zijn het niet altijd de lage bedragen bieders die problemen maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 22 november 2011 Report Share Posted 22 november 2011 Ik ben vanochtend ook even naar het Juridisch Loket geweest. En op deze manier via een forum of website waarschuwen mag, mits er geen achternaam en adres wordt vermeld. Dus dat is goed. Verder valt er tegen dit soort mensen weinig te doen, behalve een klacht indienen bij Marktplaats zelf en dat bleek makkelijker dan verwacht. Je hoeft alleen te klikken op: "in strijd met de regels" waarna vanzelf een hele dialoog ontstaat. Tip Marktplaats.nl Dit is een topper Geplaatst in de verkeerde rubriek Website vermelding Dubbel geplaatst In strijd met de regels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 22 november 2011 Report Share Posted 22 november 2011 Goed bezig, Jack! Ik zie dat je avatar veranderd is! Jack is ge-Array-ed... Weer iemand weg gevallen aan het Array-kamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 22 november 2011 Report Share Posted 22 november 2011 De advertentie is "vernieuwd" kennelijk heeft de man meerdere exemplaren. Hij heeft wel exact dezelfde foto gebruikt.... de beruchte sansui tuner tu-x501 van audiofreak http://link.marktplaats.nl/484632178 in perfecte staat deze digital synthesizer tuner van sansui mooi zwart & strak goed ontvangst ook hier weer zo'n eikel van audio freak die de boel probeert te flessen maar zie hier het bewijs, punt gave in nieuw staat sansui tuner je kunt natuurlijk het artikel zelf komen afhalen voor als je zeker wilt zijn dat er tijdens het vervoer niets kan gebeuren dat geheel voor eigen risico is en zo zie je maar weer dat je voor 25 euro een hoop gezeik kan krijgen van deze kinderen want zijn het niet altijd de lage bedragen bieders die problemen maken Is dit een advertentie..?? Daar ga je toch meteen op af..!! :confused: Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 november 2011 Report Share Posted 22 november 2011 Amai woont in Reusel, zag ik. Is dat in de buurt van Gehakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 22 november 2011 Report Share Posted 22 november 2011 Ik had die advertentie nog niet bekeken. Nu dus wel. In ieder geval heeft deze Audiofreak er niets mee te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 28 november 2011 Report Share Posted 28 november 2011 Nou, de helpdesk van Marktplaats reageert m.i. keurig netjes. Zie je wel, dat een gegronde klacht iets doet. Ik raad iedereen aan die klachten heeft over deze mijnheer een degelijke klacht in te dienen bij Marktplaats, kletsen of ons ergeren kunnen we denk ik allemaal, alleen als we wat doen, gebeurt er iets. Mag er een slotje op dit topic? Dank jullie wel. Jack Discussiethread --------------------------------------------------------------- Reactie (Lijda) - 27-11-2011 13:42 Beste Jack, Dit zijn inderdaad vervelende berichten. Ik heb echter verder geen klachten over deze adverteerder ontvangen. In ieder geval heb ik uw klachten digitaal opgeslagen. Mochten wij meerdere klachten ontvangen, dan zullen wij zeker gepaste actie ondernemen. U geeft al aan dat u inmiddels juridische hulp heeft ingeschakeld. Zij kunnen u inderdaad hierin het beste ondersteunen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Lijda Helpdesk medewerker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 28 november 2011 Report Share Posted 28 november 2011 Op verzoek van de TS is dit topic gesloten. Moderator2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts