cerwinvega Posted 11 januari 2012 Report Share Posted 11 januari 2012 Hallo hear forumers, ik ben in de gelegenheid een duson cd 75 voor 100 euro te kopen. Schijnt in goede staat te zijn maar zonder AB. Op google kan ik nagenoeg niets vinden over deze speler. Alleen dat er een philips loopwerk in zit. Maar niet welke. Weet iemand iets over deze speler? Is de koop de moeite waard? Kan een universele AB uitkomst doen? Ik moet hem nog gaan bekijken. Is de speler solide opgebouwd, of een beetje gepimpte standaard ala sony/technics/jeweetwel? Is het een kleiner inferieur broertje van de cd 100 of cd 150, of geheel ander concept? Is de laser nog verkrijgbaar via ebay ofzo? Kortom, hoe meer info hoe beter. Met vriendelijke groet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 11 januari 2012 Report Share Posted 11 januari 2012 Ik ken alleen Duson van de slagschip-achtige apparaten. Ik zou gewoon eens kijken en luisteren. Stevige kwaliteit. Geen CD-speler met een andere badge er op dacht ik zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 11 januari 2012 Report Share Posted 11 januari 2012 Er inderdaad weinig info. Als er een Philips loopwerk in zit dan heb je een vrij grote kans dat die via Ebay te koop is. Ikzelf heb o.a. 2 CDM-9 loopwerken gekocht in Hong Kong, ging probleemloos. Maak een foto van het binnenwerk zou ik zeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts