WanFie Posted 16 februari 2012 Report Share Posted 16 februari 2012 Ja Hans maar als je op products klikt komt alleen de LS naar voren. Hetzelfde met nieuws dat stopt in 2010. De andere apparaten staan er ook nog op. Maar of het nog bestaat... effe bellen..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 16 februari 2012 Report Share Posted 16 februari 2012 Met 10.800€ net iets buiten het budget. Maar dit lijkt me op het 1e gezicht méér "buisvriendelijk" http://audio-life.nl/devore-fidelity/orangutan-o96 Devore Fidelity Orangutan O/96 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 16 februari 2012 Report Share Posted 16 februari 2012 Een volaktieve ADAM Column icm een mooie buizenvoortrap... dat swingt de pan uit en je kan je (eind)versterking en luidsprekerkabels de deur uit doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S@m Posted 16 februari 2012 Report Share Posted 16 februari 2012 Een volaktieve ADAM Column icm een mooie buizenvoortrap... dat swingt de pan uit en je kan je (eind)versterking en luidsprekerkabels de deur uit doen. Kan TS net zo goed z'n hele versterking vervangen en de keuze wordt reuze... Andere versterking was nou net wat TS níet wil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 16 februari 2012 Report Share Posted 16 februari 2012 Met 10.800€ net iets buiten het budget. Maar dit lijkt me op het 1e gezicht méér "buisvriendelijk" http://audio-life.nl...y/orangutan-o96 Devore Fidelity Orangutan O/96 Als je dan toch bij Audiolife op bezoek gaat luister dan gelijk naar de duurdere JMR (Concorde supreme). Twee keer zo duur als mijn Offrande en als deze twee keer zo mooi speelt..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 16 februari 2012 Report Share Posted 16 februari 2012 Kan TS net zo goed z'n hele versterking vervangen en de keuze wordt reuze... Andere versterking was nou net wat TS níet wil... Nee, zijn versterking is overbodig geworden, hij hoeft er geen andere versterking voor in de plaats te kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 februari 2012 Author Report Share Posted 17 februari 2012 Misschien moeten we wel een punt achter dit topic zetten. Voor mij heeft het zeker zijn functie gehad en ik zal er zeker nog een keer op terugkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 17 februari 2012 Report Share Posted 17 februari 2012 Topic is gesloten op verzoek van de TS. Uw Moderator2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts