Jump to content

Analoge Dagen

carl
 Share

Recommended Posts

Jazeker zijn er dit jaar ook weer de analoge dagen , op verzoek dit jaar wat later dan vorig jaar .

nl in april en wel donderdagavond 19 april , vrijdag 20 april en zaterdag 21 april .

Met vriendelijke groet,

Haudio

• 4 weeks later...

Dan zie ik jou ook weer eens Rogier. Jack ken ik niet en het lijkt me leuk om hem te leren kennen. Maar wat komt er nu Henk?

• 3 weeks later...

Dan zie ik jou ook weer eens Rogier. Jack ken ik niet en het lijkt me leuk om hem te leren kennen. Maar wat komt er nu Henk?

Vandaag even bij Henk geweest en alle info staat op zijn site en er kan nog van alles gebeuren.

• 2 weeks later...

De Atlas en de Manger die wil ik wel horen,vooral de Atlas die heb ik nog niet gehoord goede ervaringen met het element die Jack heeft en die van 2500, euro,s beide gehoord op een draaitafel .

Wanneer het goed is zijn Hansko en ik er a.s. vrijdag.

Ik schrijf er bij "wanneer het goed is" omdat ik niet zeker weet of ik dan m'n auto nog heb.

Het bedrijf waar ik werk gaat n.l. failliet (gevolg van een failliete Holding) en start vervolgens weer door.

Dat zou echter morgen kunnen plaats vinden en wanneer de curator vind dat hij de auto moet houden heb ik vrijdag een probleempje.

Wie regelt overigens de Chinees...?? Of wordt er ter plaatse gekeken wie er mee gaat.??

:)

Ik ben vrijdag samen met Hansko geweest.

Zoals gebruikelijk,weer een gezellig gebeuren.

Ik vond alleen de keuze van de draaitafels en andere apparatuur een beetje vreemd.

Zo speelde Ed verkerk van Latham met zijn Well Tempered draaitafels via een T+A buizenversterker op de glazen Arabesken. In het laag niet echt een beste keuze. In het hoog en midden daarintegen fantastisch.

Hein Ceelen kreeg een Thorens draaitafel om z'n Mangerluidsprekers te laten klinken. Ook dat ging niet helemaal goed. Het middengebied klonk nogal korrelig, maar het laag overtrof dat van de Arabesken royaal.

Monitor Audio had een "midprice" setje opgesteld, maar had daarintegen weer een joekel van een Transrotor draaitafel. Ook een beetje uit balans. De Leema-Monitoraudioset liet bij lange niet horen wat de draaitafel kon.

De vierde set met Holborne draaitafels, Accuphase en Isophon was volgens mij de enige echt uitgewogen set.

De vijfde set bestond uit dure draaitafels met dito versterking en in verhouding goedkope Audiovector luidsprekers. Toch klonk de laatste in mijn oren verdienstelijk.

Tijdens de demo's werd er wijn en Berenburg geschonken en uiteraard was er door Sodejuu weer heerlijke vlaai meegebracht. Nou nog maar hopen dat ik het juiste aantal elementen in die pot heb geraden.

Er zijn misschien wel 1000 foto's gemaakt, die zullen dus ergens wel opduiken.

Ook was de afsluiting bij de Chinees weer als vanouds. Waar maak je dat mee dat je aan tafel zit met een aantal high end prominenten.

Henk en Alleida, hartelijk bedankt en op naar de volgende 25 jaar.

:)

• Members

Het loopt nog niet echt storm met reacties en foto's?

Wat ik vooralsnog dus lees (met alleen de reactie van Hans): vreemde combinaties die niet optimaal kunnen laten horen waar ze toe in staat zijn... Apart, dat dient geen hoger doel lijkt mij. Is dit zo door Henk samengesteld, of moest er bewezen worden hoe goed er kon worden samengewerkt? Ik hoop op nog wat meer reacties!

O, btw, wie gaan er allemaal (als dat ''allemaal'' niet te optimistisch klinkt) naar Munchen volgende week?