audiofreak Posted 25 april 2012 Report Share Posted 25 april 2012 Over een paar dagen staat er een verslag op www.puresound.be. Ik ben twee dagen geweest. De eerste dag waren er de meeste forummers en waaronder enkele oud-forummers van het eerste uur. Dat was erg leuk en super gezellig. De vrijdag klonken niet alle sets even goed, zoals Hans ook al beschreef. Hoewel het in mijn oren anders klonk dan als Hans zijn oren. Zaterdag klonk het allemaal veel uitgewogener en kwamen de sets ook beter tot hun recht. De sfeer onderling tussen de bezoekers was ook dit jaar weer erg leuk en gezellig. Zaterdag was het iets rustiger dan de vrijdag. Wat ook opviel was dat erop zaterdag ook vele vrouwen er waren. Omdat AS dit jaar 25 jaar bestaat was er een prijsvraag georganiseerd. Je moest raden hoeveel elementen erin een glazen pot zaten. De hoofdprijs is een Goldenote Valore draaitfafel. Als het verslag op Puresound staat, zal ik hier een link ernaar toe plaatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 27 april 2012 Report Share Posted 27 april 2012 Hij staat er al, dank je Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 27 april 2012 Report Share Posted 27 april 2012 Mooi verhaal Carl... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 27 april 2012 Report Share Posted 27 april 2012 Ik kreeg vandaag een berichtje dat ik een platenborstel heb gewonnen... Er zaten 107 elementen in de pot en ik had er 80 geschat. Audioselectief... Hartelijk bedankt. Hansko zal er wel dichter bij zitten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 27 april 2012 Report Share Posted 27 april 2012 Ik kreeg vandaag een berichtje dat ik een platenborstel heb gewonnen... Er zaten 107 elementen in de pot en ik had er 80 geschat. Audioselectief... Hartelijk bedankt. Hansko zal er wel dichter bij zitten... Inderdaad. Ik ben op de vijfde plaats geeindigd met 100 als schatting. Heb een wireworld interlink gewonnen, kan ik eindelijk die brouwsels van jou er uit gooien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 27 april 2012 Report Share Posted 27 april 2012 kan ik eindelijk die brouwsels van jou er uit gooien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 27 april 2012 Report Share Posted 27 april 2012 Ha, op naar de volgende vergelijking! Gaat Hansko dan eindelijk eens wat veranderen aan zijn set??? Maar hartelijk gefeliciteerd jongens. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 27 april 2012 Report Share Posted 27 april 2012 het verslag van de anloge dagen staat op Puresound. Ik zou de link nog even geven. http://www.puresound.be/recensies/archive/2012/april/article/analoge-dagen-2012/?tx_ttnews%5Bday%5D=27&cHash=bc1f8d4bbae7fca45a7a905b7b9572e2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 28 april 2012 Report Share Posted 28 april 2012 het verslag van de anloge dagen staat op Puresound. Ik zou de link nog even geven. http://www.puresound...a7a905b7b9572e2 Zeer aangenaam verslag om lezen Onno!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 28 april 2012 Report Share Posted 28 april 2012 x2 Ik heb er één zinnetje uitgelicht... Ik heb na al die jaren hifi echter geleerd niet te zeggen dat iets te goedkoop is, voor ik het beluisterd heb. Wat een inzicht! M rc (die nu pas een plaatje draait ter ere van de analoogdagen. ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 29 april 2012 Author Report Share Posted 29 april 2012 En ik ben weer aan het luisteren toe na een stevige hooikoorts aanval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 april 2012 Report Share Posted 29 april 2012 Auw! Ga je dan nog een keertje ons vertellen of er nog verschil te horen is tussen A.wav en B.wav (soryy, hartstikke off-topic) M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 30 april 2012 Report Share Posted 30 april 2012 Auw! Ga je dan nog een keertje ons vertellen of er nog verschil te horen is tussen A.wav en B.wav (soryy, hartstikke off-topic) M rc Soryy? Hartstikke? Bovendien: "verschil" kan niémand horen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 30 april 2012 Report Share Posted 30 april 2012 Hartstikke? en nog goed gespeld ook, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts