jepe! Posted 13 februari 2012 Report Share Posted 13 februari 2012 Nu ik een geintergreerde versterker (MF NuVista) heb ga ik mijn Hawk Audio A 50 monoblokken verkopen. Zitten sinds een jaar nieuwe buisjes in ter waarde van 90 euro. Wat kan ik hier ongeveer voor vragen. Je ziet ze niet zo veel worden aangeboden. Vond wel een discussie op een audioforum (Audiofreaks) en daar werd gesproken van een vraagrpijs van 1200 euro. Lijkt mij absurd hoog. Maar laatste iemand die geintereseerd was en hem leek 250 euro wel ok. Lijkt me weer absurd laag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 15 februari 2012 Report Share Posted 15 februari 2012 Hoi Jepe, Het zijn als het goed is zelfbouw versterkers en dan is het moeilijk om daar een prijs voor te bepalen. Je hebt het dan over afwerking en de kwalitijd van de gebruikte onderdelen. Je kan daar dus geen standaard prijs aan hangen en is het maar net wat de gek er voor geeft koper er voor over heeft. Vind je die prijs zelf te laag dan natruurlijk niet verkopen. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts