r.a.v.o.n Posted 25 februari 2012 Report Share Posted 25 februari 2012 Weet je Hans, een maat van mij heeft een treinbaan waar ik als treintjes liefhebber stik jaloers op ben en hij geeft daar bakken met geld aan uit. Het lijkt me wel wat voor de NS, die neutronenchips. Gaan de treinen eindelijk op tijd rijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 26 februari 2012 Report Share Posted 26 februari 2012 (...) Ja, voor jou werkt het wellicht niet. Maar voor een ander hoeft dat niet zo te zijn. (...) Ja, verdorie, Hans... begríjp dat nu eindelijk eens: sommige mensen leven gewoon in een heel andere wereld... in een heel andere - eh - "wèrkelijkheid" dan jij! (En ik, bijvoorbeeld.) "Dè werkelijkheid" bestaat immers niet? Alles is toch "individueel bepaald"? We maken allemaal toch zèlf wel uit wat "waar" is? Ieder voor zich? (Het ontkennen van de werkelijkheid is altijd het begin geweest van alle gekte... En het einde er van is zoek!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 28 februari 2012 Report Share Posted 28 februari 2012 Spido ,je hebt gewoon last van je eigen ik,waarom mogen die stikkers niet verkocht worden ,dat moet toch iedereen zelf weten. Ik ga toch ook niet klagen dat jullie te dure versterkers hebben-- zie het verhaal over de Sony Ampli van Freaky--. Of Grado element of een Audio Technica van 45 Euro,s klinkt toch ook subliem daar hoef je toch geen element te kopen van1200 euro.s mvg wiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 maart 2012 Report Share Posted 3 maart 2012 Spido ,je hebt gewoon last van je eigen ik,waarom mogen die stikkers niet verkocht worden ,dat moet toch iedereen zelf weten. Ik ga toch ook niet klagen dat jullie te dure versterkers hebben-- zie het verhaal over de Sony Ampli van Freaky--. Of Grado element of een Audio Technica van 45 Euro,s klinkt toch ook subliem daar hoef je toch geen element te kopen van1200 euro.s mvg wiel Beste Wol, Waar heb ik gezegd dat die stickers niet verkocht mogen worden? Wanneer heb ik dure versterkers aanbevolen? Wanneer heb ik beweerd dat men dure elementen moet kopen? Als er één audiofiel axioma is dat ik altoos heb willen ontkrachten, dan is dat wel: "beter is duurder". En verder strijd ik tegen geldklopperij, bedrog, afzetterij, misleiding... tegen de duivel dus, en heel syn heir. Die stickers mogen dus best verkocht worden, maar ik zal de misleiding, het bedrog dat daartoe aanzet tot mijn laatste snik bestrijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 3 maart 2012 Report Share Posted 3 maart 2012 Als je maar niet het kind met het badwater weggooit. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 3 maart 2012 Report Share Posted 3 maart 2012 Wat misleiding Spido,ga eerst bij die lieve man luisteren en oordeel dan pas, en ten slotte de eerste regel is van toepassing op U ,2 en 3 is wat ik er over denk . mvg wiel junior trollesnot gelovige Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 3 maart 2012 Report Share Posted 3 maart 2012 junior trollesnot gelovige :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 5 maart 2012 Report Share Posted 5 maart 2012 (...) junior trollesnot gelovige Beste Wol, Als jij in trollesnot gelooft, móet het wel onzin zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
S@m Posted 5 maart 2012 Report Share Posted 5 maart 2012 Hans, ik snap werkelijk niets van jou. Je gelooft heilig in die zelfgebrouwen Array breiseltjes van je waarvan hele volkstammen menen dat het kwakzalverij en voodoo betreft. En tegelijkertijd heb je je mond vol over andere (wellicht) kwakzalverij en voodoo producten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 5 maart 2012 Report Share Posted 5 maart 2012 Hans, ik snap werkelijk niets van jou. Je gelooft heilig in die zelfgebrouwen Array breiseltjes van je waarvan hele volkstammen menen dat het kwakzalverij en voodoo betreft. En tegelijkertijd heb je je mond vol over andere (wellicht) kwakzalverij en voodoo producten... Er is een duidelijk verschil tussen iets waar het signaal door heen gaat en dat er waarbij het signaal nog niet bij in de buurt komt. Laat staan dat het invloed op het signaal zou kunnen hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S@m Posted 5 maart 2012 Report Share Posted 5 maart 2012 Er is een duidelijk verschil tussen iets waar het signaal door heen gaat en dat er waarbij het signaal nog niet bij in de buurt komt. Laat staan dat het invloed op het signaal zou kunnen hebben. Vreemd dat je zelf niet snapt dat beiden uit dezelfde doos komen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 5 maart 2012 Report Share Posted 5 maart 2012 Vreemd dat je zelf niet snapt dat beiden uit dezelfde doos komen... Vreemd, dat jij niet snapt dat er een duidelijk verschil is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 6 maart 2012 Report Share Posted 6 maart 2012 dat is een mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
S@m Posted 6 maart 2012 Report Share Posted 6 maart 2012 Vreemd, dat jij niet snapt dat er een duidelijk verschil is. Ik heb het over volkstammen. Daarbij op te merken dat mijn ervaring is dat bv een andere ondergrond/onderzetter/feets in de regel meer 'doet' dan een andere kabel. Te denken aan Vibrapods, Harmonix, Finite Elemente, e.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 6 maart 2012 Report Share Posted 6 maart 2012 Spido,eerst luisteren en dan pas iets zeggen . Wollie moest vroeger ook niets van het spul weten maar nu is het een uitkomst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 6 maart 2012 Report Share Posted 6 maart 2012 Hans ,alles waar het signaal door gaat is al een aantasting van het geluid maar soms moet het kleuren want anders krijg je het hoog niet op orde. mvg wiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 6 maart 2012 Report Share Posted 6 maart 2012 Ik vind Marc de lachende derde Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 6 maart 2012 Report Share Posted 6 maart 2012 Ja Wol, dat vind ik een leuke uitspraak van je. Maar het is te hopen dat er wat meer lachende derdes komen op dit agnostisch forum. Misschien heeft het er iets mee te maken dat het voor mensen die (menen) veel (te) weten - omdat ze al zo lang bezig zijn met de audio - een grote weerstand hebben om te aanvaarden dat er zaken zijn die nog niet verklaard kunnen worden met de huidige stand van de wetenschap. Tenslotte gooit het een hoop zekerheden omver, en verandert het je wereldbeeld. Dat moet je maar willen. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 6 maart 2012 Report Share Posted 6 maart 2012 Hans ,alles waar het signaal door gaat is al een aantasting van het geluid maar soms moet het kleuren want anders krijg je het hoog niet op orde. mvg wiel Goed hoog blijft goed hoog, bij een goede kabel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 6 maart 2012 Report Share Posted 6 maart 2012 Ik heb het over volkstammen. Daarbij op te merken dat mijn ervaring is dat bv een andere ondergrond/onderzetter/feets in de regel meer 'doet' dan een andere kabel. Te denken aan Vibrapods, Harmonix, Finite Elemente, e.d. Voor mij is dat andersom. Voetjes doen wel wat, maar het effect van verschillende kabels is veel groter (in mijn oren). En dan bedoel ik niet verschillen in kabels met dezelfde materialen en constructie, Maar wezelijk andere kabels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 6 maart 2012 Report Share Posted 6 maart 2012 Maar het is te hopen dat er wat meer lachende derdes komen op dit agnostisch forum. Ik zit schaterend achter mijn PC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S@m Posted 6 maart 2012 Report Share Posted 6 maart 2012 Ik zit schaterend achter mijn PC. Dat lachen van je verandert in een genoegzaam zwijgen als je bij Hans bent geweest... Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 6 maart 2012 Report Share Posted 6 maart 2012 Dat lachen van je verandert in een genoegzaam zwijgen als je bij Hans bent geweest... Ik sluit nooit iets uit. Jij kennelijk wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 6 maart 2012 Report Share Posted 6 maart 2012 Mij staat eerder het huilen als het lachen om de set van Marc,want zo,n geluid heb ik op dit moment niet ,ravonnetje ben je ook wel eens ooit naar een live concert geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 6 maart 2012 Report Share Posted 6 maart 2012 ravonnetje ben je ook wel eens ooit naar een live concert geweest. Mag jij van je moeder wel op dit forum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts