mumsoft Posted 6 februari 2013 Report Share Posted 6 februari 2013 Hansko is een aardige vent en zijn set klinkt prima, maar iets proberen wat een subset is van gehakt lijkt me nutteloos. Ook voor mij trouwens. Het zijn toch gewoon Miracle Wraps in disguise. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 februari 2013 Report Share Posted 6 februari 2013 Als het nou ook nog iets met fermonen doet, dan zit het helemaal goed met de waf. Jij bedoeld "feromonen". Dat is wat anders dan "fermionen" Link to comment Share on other sites More sharing options...
S@m Posted 6 februari 2013 Report Share Posted 6 februari 2013 Jij bedoeld "feromonen". Dat is wat anders dan "fermionen" En fermionen zijn weer wat anders dan fermonen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 februari 2013 Report Share Posted 6 februari 2013 Jij bedoeld "feromonen". Dat is wat anders dan "fermionen" Ja die Axe zooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 7 februari 2013 Report Share Posted 7 februari 2013 Wat hoor ik hier? Auto's die gaan vliegen. Dat vind ik wel interessant ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 7 februari 2013 Report Share Posted 7 februari 2013 Volgens mij zit ik hier helemaal verkeerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 7 februari 2013 Report Share Posted 7 februari 2013 Wat hoor ik hier? Auto's die gaan vliegen. Dat vind ik wel interessant ! Ja, als zo'n sticker al duidelijk hoorbare effecten heeft, dan praten we in de orde grootte van dB-s, dus tientallen procenten energie-winst! Dan is supergeleiding dichtbij. En dat dit komt omdat er met een simpele sticker op sub-atomair niveau wordt gemanipuleerd, is opheffen van de zwaartekracht een simpele andere toepassing ervan. Het is slechts een kwestie van het zoeken naar de juiste chip, dat op het zwaartekracht-"deeltje" inwerkt. Ik ben benieuwd of Kemp een vergunning van het atoom-agentschap heeft om deze stickers te mogen demonstreren. Stel je voor dat Iran hiervan te weten komt, en deze op hun nieuwe raket gaat plakken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 7 februari 2013 Report Share Posted 7 februari 2013 https://www.tweaks4u.com/product_info.php?cPath=34_59&products_id=3260 FYI Link to comment Share on other sites More sharing options...
S@m Posted 7 februari 2013 Report Share Posted 7 februari 2013 Ja, als zo'n sticker al duidelijk hoorbare effecten heeft, dan praten we in de orde grootte van dB-s, dus tientallen procenten energie-winst! Sinds wanneer heeft bijvoorbeeld de toename van ruimtelijkheid te maken met het aantal dB's..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 7 februari 2013 Report Share Posted 7 februari 2013 Ruimtelijkheid niet, maar wel de dynamiek. En als je een sticker op de transformator plakt heb je ook een norme verbetering. Nou denk je, hoe kan dat, daar gaan dikke stromen doorheen, maar de invloed is gewoonweg enorm. En het werkt ook op zoiets laagohmigs als luidsprekers, of op de luidsprekerkabel, en dit geeft alleen maar aan hoe bijzonder dit product is. Leden van het luisterpanel hielden gewoon niet op met het uitspreken van hun verbazing en enthousiasme. We weten dat je met slechts fracties van dB's dergelijke effecten niet bereikt. En zelfs de ontvangst van mobiele telefonie maar ook de uitgaande gesprekken worden beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 7 februari 2013 Report Share Posted 7 februari 2013 (...) En dat dit komt omdat er met een simpele sticker op sub-atomair niveau wordt gemanipuleerd, is opheffen van de zwaartekracht een simpele andere toepassing ervan. Het is slechts een kwestie van het zoeken naar de juiste chip, dat op het zwaartekracht-"deeltje" inwerkt. (...) Een sticker, waarmee je wordt getìld Een chip, waarmee je wordt òpgelicht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 7 februari 2013 Report Share Posted 7 februari 2013 Spido als je een uitgangs trafo meet technisch bekijkt is het kompleet een on ding,maar er zijn mensen die kunnen er niet zonder. Buizen versterker is toch ook oud en is toch niet meer van deze tijd en vervormt meer meet technisch als een transistor versterker.Ook oplichting Voodoo grusse wollie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 8 februari 2013 Report Share Posted 8 februari 2013 Ik vind Spido's subtiele woordspeling leuker Wol http://nl.wikipedia.org/wiki/Woordspeling Een uitgangstrafo in een buizen versterker is niet ideaal. Maar ook weer geen onding, hij doet ook veel dingen goed. Verliezen in een goede zijn gering, zo rond de 0,5% energie verlies. Wat stel jij voor, als betere oplossing? En dan even toegelicht waarom. Dan "vervorming". Zolang top ontwerpers die met halfgeleiders werken proberen de eigenschappen van buizen te benaderen, zal het wel loslopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 8 februari 2013 Report Share Posted 8 februari 2013 Maar Wol heeft gelijker, Jack. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 8 februari 2013 Report Share Posted 8 februari 2013 Dan kan, laat maar horen, onderbouw het maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 8 februari 2013 Report Share Posted 8 februari 2013 Jack,dan ben jij toch ook opgelicht door HS. Daar kan toch geen verschil zijn tussen een At 95 en een Lyra ,want beide heeft een naaldtip, beide heeft cantilever en beide hebben een spoeltje daar hoor je toch geen verschil in ,je laat je gewoon beinvloeden van buiten af, En dan praat Spido nog ook over Ortofoon dat het zo,n goed element is,ik hoor geen verschil tussen cantilever.s ,jullie wel. En mijn vrouw hoort ook nog geen verschil tussen versterkers,wie heeft het nou bij het juiste eind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 8 februari 2013 Report Share Posted 8 februari 2013 Dan kan, laat maar horen, onderbouw het maar Je kunt er eentje voor de headshell kopen voor 5 euro, da's goedkoop. Kun je het zelf horen, of niet. En onderbouwen? In dit topic? Laat me niet lachen. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 8 februari 2013 Report Share Posted 8 februari 2013 Wat mij stoort dat Spido negatief uitlaat over de sticker en de chip,en dan praten we nog niet over trollensnot,rijstpapier en mineralen. Ga eerst op onderzoek uit en neemt dan een oordeel. En als je het niet hoort zeg het dan is niks mis mee maar ga niet zeggen dat het oplichting is of het product deugd niet. Jack,elk element heeft een voordeel en een nadeel of het nou een transistoris ,of een fet en dan praten we nog niet over mosfet,hexfet of V-fet en daar zitten nog voor en nadelen in en dan hebben we nog niet over de pentode en triode buis . mvg wiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 8 februari 2013 Report Share Posted 8 februari 2013 Wat stel jij voor, als betere oplossing? En dan even toegelicht waarom. Dan "vervorming". Zolang top ontwerpers die met halfgeleiders werken proberen de eigenschappen van buizen te benaderen, zal het wel loslopen. UCD. Dat kan zonder problemen naar alles klinken wat je wilt. Niet nodig om dat toe te lichten of om er hier verder over uit te wijden, je kunt het zelf vaststellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 8 februari 2013 Report Share Posted 8 februari 2013 Ravon, UCD heeft ook zijn voordelen en nadelen in het algemeen is het een versterker op sub niveau niet meer en niet minder. Ik heb tripath, ucd en B en O liggen en alle drie klinken totaal anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 8 februari 2013 Report Share Posted 8 februari 2013 Wol ik lees van alles, verdachtmakingen dat ik opgelicht zou zijn wat een onzin behalve antwoord op mijn vragen. Wat is er mis met een uitgangstrafo, hoe kan het beter en waarom? Idem dat beetje vervorming, van een buizen versterker . Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 8 februari 2013 Report Share Posted 8 februari 2013 UCD. Dat kan zonder problemen naar alles klinken wat je wilt. Niet nodig om dat toe te lichten of om er hier verder over uit te wijden, je kunt het zelf vaststellen. Ik heb inderdaad zelf bij herhaling en over de jaren kunnen vaststellen dat UCD niet zo goed klinkt. Boven alles klinkt het in elk geval niet "naar alles", wat die term ook moge betekenen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 8 februari 2013 Report Share Posted 8 februari 2013 Jack,laten we eerst over de uitgangtrafo,s hebben,en dan neem ik een voorbeeld, bekijk is de fase draaing van verschillende uitgangstrafo,s in het laag en in het hoog. Als ik een E kern of een Schmitmand trafo of een ringkern trafo op een buizen opstelling aansluit heb ik al drie verschillend klank eigenschappen,welke heeft de juiste klank eigenschap. Meet eens de fase van de Leak van Spido eens door ,niet schrikken PS wollie is geen anti buizen hater integendeel zelf I love rorhe ,Ik heb verschillende buizen versterkers thuis staan ,maar ik wil gewoon uitleggen dat perfecte versterker niet bestaat.Dat elke versterker zijn mankementen heeft. Verdachtmakingen dat ik opgelicht zou zijn Jack is gewoon een prikkel,een AT kost 30 euro en Lyra kost 1200 euro,s en het zal niet aan de kostprijs liggen. Mij gaat het erom dat je wel accepteert wel het verhaal van Spido want daar reageer je niet op en ik vertel dat een Lyra het veertigvoudig kost, en geef als prikkel dat je opgelicht bent en krijgen we wel een reactie. mvg wol PS Opgelicht betekent als je product niet krijgt of als je achteraf het product niet kan inleveren dat is oplichting niet meer en niet minder,dus als iemand voor een plakplaatje 50 euro,s neertelt en hij is inde wolken is het voor mij geen oplichting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 8 februari 2013 Report Share Posted 8 februari 2013 (...) dus als iemand voor een plakplaatje 50 euro,s neertelt en hij is inde wolken is het voor mij geen oplichting. Beste Wol, In de wolken? En niet opgelicht? Niet getild? Hij is dan toch wel 50 euro lichter gemaakt! Overigens is er niets mis met fasedraaiing, als die maar niet frequentie-afhankelijk is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 8 februari 2013 Report Share Posted 8 februari 2013 Wat die uitvinding ook aan de wereld verandert, aan Hear verandert-ie niets. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts