Jump to content

Chips (Quantum Mechanica) Voor Je Set

VANZOMERENG
 Share

Recommended Posts

Guest tubejack

Eerlijk is eerlijk Hans, maar gevlochten breisels horen net zo goed bij Voodoo...

Goed gevlochten, kan het m.i. weldegelijk iets doen.  

Vraag, hoe lang is een gemiddelde luidspreker kabel ?  

Kabels is mi offtopic., dan kun je er ook wel spikes, speciale condensatoren en weerstanden, trillingsvrije kasten, microfonie enz. bij gaan halen.

Het gaat nu over de oplichter die € 50,- vraagt voor een sticker.

:)

Goed gevlochten, kan het m.i. weldegelijk iets doen.  

Vraag, hoe lang is een gemiddelde luidspreker kabel ?  

Een kabel wel of niet gevlochten van zilver, koper of welke legering dan ook, verschillende connectoren kunnen -net als wraps, edelstenen, katoen, koolstof, voetjes van verschillende materialen - imo best iets doen met de weergave, daar gaat het volgens mij ook niet om. Ik ben alleen van mening dat de gevlochten kabels in hetzelfde rijtje voodoo thuis horen als die andere tweaks.

Dat Hans iemand die 50 euro vraagt voor wraps een oplichter noemt terwijl honderden euro's vragen voor wat macrame in zijn beleving schijnbaar geen oplichting is, dat verbaast me...

Een kabel wel of niet gevlochten van zilver, koper of welke legering dan ook, verschillende connectoren kunnen -net als wraps, edelstenen, katoen, koolstof, voetjes van verschillende materialen - imo best iets doen met de weergave, daar gaat het volgens mij ook niet om. Ik ben alleen van mening dat de gevlochten kabels in hetzelfde rijtje voodoo thuis horen als die andere tweaks.

Dat Hans iemand die 50 euro vraagt voor wraps een oplichter noemt terwijl honderden euro's vragen voor wat macrame in zijn beleving schijnbaar geen oplichting is, dat verbaast me...

Wanneer je het precies wil weten:

Een kabel van 3 m vlechten duurt ca. 5 uur. Voor twee stuks dus 10 uur. daar komen de materiaalkosten en afwerktijd (ca. 2 uur per set) bovenop.

Alleen aan uren zou je met een uurtarief van € 35,-/uur al aan de € 420,- zijn. Tel daar het materiaal, winst, tussenhandel en de BTW bij op en je weet waarom dit honderden euro's kost. In het geval van de Array kabels (waar je toch weer naar toe wil) kan ik je gerust stellen. Deze worden niet in Europa gevlochten. Anders zou de huidige prijs onmogelijk zijn.

Maar.....hou nou eens op over kabels, het gaat hier over STICKERS.

Zo'n sticker maken kost n.l. max. € 0,10.

Ik wil er best over ophouden hoor Hans, maar jij maakt telkens een imo onzinnig statement waarop ik wel móet reageren. Jij weet namelijk helemaal niet hoeveel tijd er mee gemoeid is geweest om tot de uiteindelijke wrap/sticker of wat dan ook te komen en zoals je al aan hebt gegeven is tijd geld. Dat jij dít soort tweaks nou onzin vindt wil toch nog niet zeggen dat iedereen het maar onzin moet vinden.

Zullen we er dan nu maar over op houden, volgens mij hebben we beiden inmiddels ruimschoots aangegeven waar we staan...

Heibel in Maastricht na carnaval, filipica's van Hans, 'begripvolle' reacties van ravon, clash van de meningen, veel gewellus nietus op groen. Het is nieuwe maan.

Ik dacht dat het onderhuidse overheidsnieuws onrust was, maar misschien is het de maanstand, ja. <_<

En als je eenmaal begint te klagen over overgeprijste goederen tja waar eindig je dan in de audio? :unsure:

ik behoud me het recht voor zelf dingen te proberen en bij geen effect (inclusief audiozelfhypnose) zelf boos te worden. zelfs het recht opgelicht te worden behoud ik me voor.

groet

:D  :D

En als je eenmaal begint te klagen over overgeprijste goederen tja waar eindig je dan in de audio? :unsure:

Overgeprijsd is er inderdaad veel, maar dit slaat alles. Ondanks de z.g. "onderzoekskosten". Ik vraag me af, of de verkoper hier een Duitse WBSO subidie voor gekregen heeft.

Ik snap niet waar Hans zich zo druk om maakt.

Als hij het risico wil lopen om €5,- uit te sparen en daarmee een verbetering te missen dan is dat zijn keuze.

Wat ik echter niet snap is dat je daar zo veel stampij over moet maken :confused: .

Voor die €5,- wil ik het wel eens proberen.

Kan ik me geen buil aan vallen.

Ik wil niks proberen waarvan ik vooraf weet dat er een oplichter bezig is.

Voor een speakers kost zo'n stickertje overigens € 50,-.

Maar wanneer jullie zo goedgelovig zijn, wil ik ook wel stickertjes laten maken.

Die van mij kosten maar € 25,- en werken gegarandeerd net zo goed.

Ik dacht toch echt dat we in 2013 leven... :wacko:

Ik snap niet waar Hans zich zo druk om maakt.

Als hij het risico wil lopen om €5,- uit te sparen en daarmee een verbetering te missen dan is dat zijn keuze.

Wat ik echter niet snap is dat je daar zo veel stampij over moet maken :confused: .

Voor die €5,- wil ik het wel eens proberen.

Kan ik me geen buil aan vallen.

Ik heb een werkelijk revolutionaire methode ontwikkeld om een set op afstand beter te doen klinken. Het werkt met optimalisatie van processen in de stofwisseling van de prefrontale cortex door subtiele mentale aanpassingen op transcellulair niveau.

De resultaten van de eerste praktijktesten zijn absurd spectaculair, als je dit probeert weet je niet wat je meemaakt. Ik pas het zelf al enige tijd toe en ik ben voorzichtig begonnen met de assessment van een select groepje liefhebbers. Helaas komt niet iedereen hiervoor in aanmerking, je moet oprecht open staan voor vernieuwing, in staat zijn om mentale processen te beheersen en om de focus op de materiële audiobeleving los te laten. 

Het werkt met een intellectueel licentiesysteem. De eerste keer proberen kost je vijf euro. Ik neem aan dat jij niet het risico wilt lopen om dit te missen. Wanneer zullen we beginnen? 

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...