frieslander Posted 28 juni 2001 Report Share Posted 28 juni 2001 BESTE CD BRANDERS Een iegen cd branden geeft altijd een slechter resultaat dan de orginele cd. Is het ook mogelijk om een cd te branden met de mat er boven op. Is het resultaat dan misschien beter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 28 juni 2001 Report Share Posted 28 juni 2001 Beste Frieslander, Heb ik eigenlijk nooit geprobeerd! Misschien wil Ome Henk het eens uitproberen want ik heb 'm net mijn De Mat ter beoordeling gegeven! Vriendelijke groet, Audiopaul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 29 juni 2001 Report Share Posted 29 juni 2001 Geplaatst door frieslander:BESTE CD BRANDERS Een iegen cd branden geeft altijd een slechter resultaat dan de orginele cd. Is het ook mogelijk om een cd te branden met de mat er boven op. Is het resultaat dan misschien beter? Hoi Frieslander, Als het toch al slecht klinkt, waarom dan proberen met "de mat" ?? Een cd-r klinkt gewoon slecht Groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 juni 2001 Report Share Posted 29 juni 2001 Blijft die "Mat" dan niet aan de cd plakken? De kans dattie smelt is wel aanwezig. En hoe doe je dat met een Pioneer, zo eentje met een draaitafelplateau? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dewa Posted 30 juni 2001 Report Share Posted 30 juni 2001 Ruud flohr ik sta aan jouw kant, als n Link to comment Share on other sites More sharing options...
berry Posted 3 juli 2001 Report Share Posted 3 juli 2001 waarom maken jullie geen onderscheid tussen cd'r op de computer en cd'r op een goede hifi-brander (evt. pro) ik werk zelf al jaren met een professionele MARANTZ brander. de door mij gemaakte cd'r-s klinken net zo goed en soms beter als de gekochte cd's. opnemen van gave elpees geeft een veel muzikaler resultaat als gekochte cd's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dewa Posted 3 juli 2001 Report Share Posted 3 juli 2001 Je hebt gelijk Berry op een goede cd-brander kan een kopie erg goed zijn, maar als je een cd-brander hebt van slechte kwaliteit kan het niet door gebruik van "de mat" goed gaan klinken. Groet.Dewa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts